Oneksi on osaava pääministeri.
Onneksi on osaava hallitus.
18
89
Vastaukset
- Anonyymi
Niin - missä? Ei ainakaan Suomessa. Tosin, annetaan hyvä arvosana Marinille Nato asiassa. Osasi vihdoinkin kääntää takin oikein päin. Vielä helmikuussa ilkisi antaa lausunnon, että "ei minun kaudellani" liitytä Natoon. On monta muuta asiaa, mm. koronan hoidossa, valtion taloudessa, sotke-kuvioissa ym. Pääministerin taholta alussa viivyttelyä ja vastustelua. Loppujen lopuksi asiat ovat menneet tyydyttävästi, kunhan pääministeri on ensin saanut takkinsa käännettyä. Voiko joku sanoa tällaista pääministeriä hyväksi?
- Anonyymi
Minäkin osaisin ottaa velkaa suut ja korvat täyteen, ja lahjoittaa rahat taivaantuuliin, voisin tehdä sen vaikka 3000 e kuukausipalkalla ilman auto- ja asuntoetua.
- Anonyymi
Onneksi et pääse ottamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käteisen ajat ovat ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä yritys.
- Anonyymi
EU arvostaa Suomen toimia.
- Anonyymi
Tottai arvostaa, kuka vaan arvostaa, kun saa miljardeja rahaa vuosittain.
- Anonyymi
Le Figaro kertoi sen viimeksi.
- Anonyymi
Aiemmin Der Spiegel kertoi Suomen hallituksen menestyksellisista toimista.
- Anonyymi
Kerro se menestystarina, ilman demarin omaista satuilua, faktaa pöytään ole hyvä.
- Anonyymi
Suomen hallitus ja Marin, mitä hyvää?
Kertokaa ja perustelkaa.- Anonyymi
Ratsastaa valkealla ratsulla arkkienkelin laupeudella pelastamassa maailmaa ja sen kansoja pohjattomalla veronmaksajien kukkarolla. Eettisin ja suvaitsevaisin hallitus tähän astisista ja rahaakin riittää.
- Anonyymi
Osaava hallitus on tuhonnut idänsuhteet lopullisesti ja sehän on Suomen kohtalonkysymys.
- Anonyymi
Tuhoaja löytyy Kremlistä, Putin tuhoaa Ukrainaa kuin raivohullu, ja mihin hyökkää seuraavaksi? Suomeen ei uskalla tulla, se on varmaa nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuhoaja löytyy Kremlistä, Putin tuhoaa Ukrainaa kuin raivohullu, ja mihin hyökkää seuraavaksi? Suomeen ei uskalla tulla, se on varmaa nyt.
Son totta mutta Sannahan hyökkäsi Ukrainaan, ihan yksin.
Sanna on syyllinen, jos ydinaseita käytetään.
Putin on vain huolissaan Venäjän turvallisuudesta..
Ootte te saatanat ääliöitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Son totta mutta Sannahan hyökkäsi Ukrainaan, ihan yksin.
Sanna on syyllinen, jos ydinaseita käytetään.
Putin on vain huolissaan Venäjän turvallisuudesta..
Ootte te saatanat ääliöitä.Putin on hullu, aivopesty diktaattori.
- Anonyymi
Mitä Sanna on osannut tehdä?
Vertaa aikaa ja hintoja ennen Sannaa ja perustele, mitä hyvää? Äläkä sotke sotaa tähän, hinnat oli pilvissä jo ennen sitä. Faktaa pöytään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772