Onko teillä ollut joskus tälläistä?

Anonyymi

On vain semmoinen olo että on yksin, vaikka on läheisiä ja kavereita, mutta silti tuntee olonsa yksinäiseksi. Muutenkin elämässä menee asiat hyvin mutta silti olo on vain jotenkin levoton.

5

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kai sitä kutsutaan elämäksi en ole itse ihan varma

    • Anonyymi

      Niin se on, oma elämä on elettävä itse, tavallaan yksin synnyt, yksin elät, yksin kuolet, vaikka ympärilläsi kihisisi ihmisiä miten paljon tahansa. Ihan kaikkea ei voi jakaa.

      Aivan vauvana sitä on aika yhtä ja samaa äidin kanssa. Kehityksen myötä lapsi vähä vähältä alkaa ymmärtää ja kokea olevansa äidistä erillinen olento. Aikuisena tämän kehityksen pitäisi olla valmis. Tietyissä asioissa ihminen on lopulta yksin. Kun vaikka sairastut, sinä yksin sairastut ja sairastat. Kukaan muu ei voi tehdä sitä puolestasi etkä sinä voi sairastaa toisen puolesta. Ei ihme, jos joskus tuntee olevansa yksin. Se kuuluu elämään.

    • Anonyymi

      Mulla on usein sellainen olo. Kavereita mulla ei ole,naapurin kanssa joskus kävellään jossain ,sitten kun hänelle sopii,muuten liikun yksin. Tytär asuu muutaman kilometrin päässä,mutta on niin kiireinen,nähdään noin kerran kahdessa viikossa. Hänellä on työnsä ja harrastukset ja kaverinsa. Kysyin juuri että tuleeko mun luo viikonloppuna,ei tule kun hän tapaa ystäviään viikonloppuna. Täytyy tunnustaa että itku pääsi. Olo on niin yksinäinen. Joskus vaan harmittaa kaikki ja sitten itkettää. Mutta kaipa ne päivät tästä taas menee eteenpäin.

    • Anonyymi

      Kyllä vaan tuntuu,, vähän että katsoo sivusta tätä arkimenoa,, toisaallta ei kaipaakaan niin iholle, pinnallisten ihmisten kanssa ,, maalla asuva ,, ajoittain onnellinen ihminen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe