Onko teillä ollut joskus tälläistä?

Anonyymi

On vain semmoinen olo että on yksin, vaikka on läheisiä ja kavereita, mutta silti tuntee olonsa yksinäiseksi. Muutenkin elämässä menee asiat hyvin mutta silti olo on vain jotenkin levoton.

5

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kai sitä kutsutaan elämäksi en ole itse ihan varma

• Anonyymi

Niin se on, oma elämä on elettävä itse, tavallaan yksin synnyt, yksin elät, yksin kuolet, vaikka ympärilläsi kihisisi ihmisiä miten paljon tahansa. Ihan kaikkea ei voi jakaa.

Aivan vauvana sitä on aika yhtä ja samaa äidin kanssa. Kehityksen myötä lapsi vähä vähältä alkaa ymmärtää ja kokea olevansa äidistä erillinen olento. Aikuisena tämän kehityksen pitäisi olla valmis. Tietyissä asioissa ihminen on lopulta yksin. Kun vaikka sairastut, sinä yksin sairastut ja sairastat. Kukaan muu ei voi tehdä sitä puolestasi etkä sinä voi sairastaa toisen puolesta. Ei ihme, jos joskus tuntee olevansa yksin. Se kuuluu elämään.

• Anonyymi

Mulla on usein sellainen olo. Kavereita mulla ei ole,naapurin kanssa joskus kävellään jossain ,sitten kun hänelle sopii,muuten liikun yksin. Tytär asuu muutaman kilometrin päässä,mutta on niin kiireinen,nähdään noin kerran kahdessa viikossa. Hänellä on työnsä ja harrastukset ja kaverinsa. Kysyin juuri että tuleeko mun luo viikonloppuna,ei tule kun hän tapaa ystäviään viikonloppuna. Täytyy tunnustaa että itku pääsi. Olo on niin yksinäinen. Joskus vaan harmittaa kaikki ja sitten itkettää. Mutta kaipa ne päivät tästä taas menee eteenpäin.

• Anonyymi

Kyllä vaan tuntuu,, vähän että katsoo sivusta tätä arkimenoa,, toisaallta ei kaipaakaan niin iholle, pinnallisten ihmisten kanssa ,, maalla asuva ,, ajoittain onnellinen ihminen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      154
      4116
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      401
      3164
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2088
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1755
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1158
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1013
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      995
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      911
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      886
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      869
    Aihe