🤔☕🍰 eikä virtuaalimaailma muutenkaan ole kauhean kiinnostava. Lähellä olemisen tunnelma ja vuorovaikutus jää puuttumaan.
Virtuaalimaailmaa yksinkertaisille
https://youtu.be/_e3Vvvk-rjY
Tämä palstailu on tylsää
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän se on, justiinsa niin kuin sanot. Vaillinaista. Ei mitään verrattuna aitoon kohtaamiseen. 🍏
- Anonyymi
Pitäskin hakea kaupasta omenia. 🍎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäskin hakea kaupasta omenia. 🍎
Haitko omppuja? 🍏 En ehtinyt huomata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haitko omppuja? 🍏 En ehtinyt huomata.
Hain lidlin luomut! Syön niitä nyt kun kotimaisia ei saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hain lidlin luomut! Syön niitä nyt kun kotimaisia ei saa.
Ovatko hyviä? 🍏🍎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko hyviä? 🍏🍎
Lidlin kilon pussissa olevat luomuomenat ovat kivan raikkaita! Edullisiakin ja hygieenisiä.
- Anonyymi
Ei kenenkään ole pakko palstailla. Elämähän on tuolla ulkona.. 🛸
- Anonyymi
Voi kun olisikin. Tapaisikin hänet jossain tuolla ulkona....
- Anonyymi
Ei täällä paljon aikaa päivästä kulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä paljon aikaa päivästä kulu.
Tänäänkin eka kerta ja 10 min päättyy tähän ilman muuta kirjoituksia.
- Anonyymi
Nuo yksinkertaiset aloituksessani tarkoitti lehmiä. Minusta on outoa, että lehmä ei edes hätkähtänyt kun päähän laitettiin virtuaalilasit. Se vain jatkoi syömistään kaikessa rauhassa.
Hyvää Yötä toivottelen täältä farmi ohjelman lomasta 😊- Anonyymi
Olen joskus katsellut hieman kateellisena lehmiä ohi ajellessa, ja tuumannut miten mukava elämä niillä on siellä laitumella. Syövät yhdessä ja nauttivat toistensa seurasta. Välillä joku nauttii sivussa yksin olosta, mutta sekin palaa laumaansa takaisin illan tullen. 🐺
- Anonyymi
Lehmä😅 hyvää yötä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lehmä😅 hyvää yötä
En ole lehm...😆 Hyvää yötä. 🐺
- Anonyymi
Niin, niin jää https://youtu.be/Tzxm7d4DN5I
Kivaa iltaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642