Kuinka tämä voi olla mahdollista, kun venäjällä ei ole valtion virallisen tiedon mukaan homoja, eikä seksuaalisesti näin suuntautuneita?
YK: Venäjän sotilaat raiskaavat Ukrainassa myös poikia ja miehiä
19
202
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjän armeijan parhaat pojat toteuttavat homoraiskausfantasioitaan.
Samaan aikaan Venäjä moittii länsimaita homojen turmelemaksi. - Anonyymi
Venäjä on lähettänyt rintamalle pääosin vähemmistöihin kuuluvia ja syrjäseuduilla asuvia miehiä.
- Anonyymi
Eli pelkkiä vartti-slaaveja. Puhdasverinen moskovalainen on hetero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli pelkkiä vartti-slaaveja. Puhdasverinen moskovalainen on hetero.
Aika natsahtavalta se kuulostaa, pimeät russo-fasistit on kiimassa, minkäs teet..
- Anonyymi
Venäjän armeijassa opetetaan eläimellistä käyttäytymistä. Esimerkiksi upseerit raiskaavat alokkaita ja pakottavat syömään spermaansa ja ulostettaan. Pahin tapaus viime vuosina oli kun upseeri pakotti venäläiset alokkaat antamaan seksiä venäläisille maajusseille ja keräsi maksut itselleen.
- Anonyymi
No mutta tuohan selittää niiden erinomaiset taistelijan taidot.😅🤣😂😅🤣😂
- Anonyymi
Venäjän Maajussille morsian.
- Anonyymi
🌈 sotilaita joukossa mukana ja ovat tarttuneet hetkeen eli carpediam?
- Anonyymi
eihän se oo oikeaa homoutta ja kuka tietää jos raiskaavat vaikka jollain hedelmillä? kyse ei ole siis ihan kuten yksinkertaisin ajattelee että raiskaaja on homo.. hoh hoijaa.. ja tapahtuuko ees koko asiaa
miettikää ku ukrainaa johtaa todistetusti kokaa pöydältään niistävä koomikko..- Anonyymi
Jos mies raiskaa miestä, kyseessä on ihan homoseksuaalinen psykopaatti.
Ei se sitä monimutkaisemmin mene.
- Anonyymi
Jos Kirilliltä kysytään, niin se ei ole homostelua, vaan veljeskansan jäsenelle osoitettua kristillistä rakkautta.
- Anonyymi
Toisten seksuaalinen suuntautuneisuus ei kuulu muille.
Pekka. - Anonyymi
Tuossa piruje.n ja raakalaisten petojen maassa on kaikki mahdollista. Ovatko nyt Venäjän äidit ylpeitä sairaista pojistaan ja miehistään jotka häpäisee raiskaa ja murhaa viattomia toisen maan kansalaisia? KUKA noista voi olla niin viimeisen päälle hullu että voi ajatella autuuden perivän iankaikkisuudessa noiden tekojensa jälkeen? Helvetti on oikea paikka murhaajille.
Putininkin oli pyydettävä Israelilta anteeksi Lavrovin sairaita puheita mutta ei sitä venäläisille kerrottu. Israel kun suuttuu on siinä oksat pois koko Venäjän maalta. Siellä on ydinaseet joita Putinkin taatusti pelkää.
Jostakin se raja hulluudellekin on löydyttävä. - Anonyymi
Niinpä tietysti. Ja Ukraina kertoi taas?
Ehkäpä noilla virallisilla lehtijutuilla ruokitaan tota psykopaattisnarsistista natotrolla täällä, että se saa hekumoida oikein viimeisen päälle?- Anonyymi
Mistäs sinun tietosi on peräisin? Putinilta?
Eivät ehkä ole kantavenäläisiä, mutta venäläisten piikkiinhän ne kaikki menee.
- Anonyymi
Venäjän pojat tulevat kaapista kun pääsevät ulkomaille.
- Anonyymi
Oisko nuo Venäjän OMOH-joukkojen tekosia? 🤔
- Anonyymi
Heh. OMOH - peilikuva HOMO-joukkojen joo. Kovia tyyppejä ainakin pamputtamaan, että ehkä?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683