YK: Venäjän sotilaat raiskaavat Ukrainassa myös poikia ja miehiä

Anonyymi

Kuinka tämä voi olla mahdollista, kun venäjällä ei ole valtion virallisen tiedon mukaan homoja, eikä seksuaalisesti näin suuntautuneita?

19

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Venäjän armeijan parhaat pojat toteuttavat homoraiskausfantasioitaan.

      Samaan aikaan Venäjä moittii länsimaita homojen turmelemaksi.

    • Anonyymi

      Venäjä on lähettänyt rintamalle pääosin vähemmistöihin kuuluvia ja syrjäseuduilla asuvia miehiä.

      • Anonyymi

        Eli pelkkiä vartti-slaaveja. Puhdasverinen moskovalainen on hetero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli pelkkiä vartti-slaaveja. Puhdasverinen moskovalainen on hetero.

        Aika natsahtavalta se kuulostaa, pimeät russo-fasistit on kiimassa, minkäs teet..


    • Anonyymi

      Venäjän armeijassa opetetaan eläimellistä käyttäytymistä. Esimerkiksi upseerit raiskaavat alokkaita ja pakottavat syömään spermaansa ja ulostettaan. Pahin tapaus viime vuosina oli kun upseeri pakotti venäläiset alokkaat antamaan seksiä venäläisille maajusseille ja keräsi maksut itselleen.

      • Anonyymi

        No mutta tuohan selittää niiden erinomaiset taistelijan taidot.😅🤣😂😅🤣😂


      • Anonyymi

        Venäjän Maajussille morsian.


    • Anonyymi

      🌈 sotilaita joukossa mukana ja ovat tarttuneet hetkeen eli carpediam?

    • Anonyymi

      eihän se oo oikeaa homoutta ja kuka tietää jos raiskaavat vaikka jollain hedelmillä? kyse ei ole siis ihan kuten yksinkertaisin ajattelee että raiskaaja on homo.. hoh hoijaa.. ja tapahtuuko ees koko asiaa

      miettikää ku ukrainaa johtaa todistetusti kokaa pöydältään niistävä koomikko..

      • Anonyymi

        Jos mies raiskaa miestä, kyseessä on ihan homoseksuaalinen psykopaatti.

        Ei se sitä monimutkaisemmin mene.


    • Anonyymi

      Jos Kirilliltä kysytään, niin se ei ole homostelua, vaan veljeskansan jäsenelle osoitettua kristillistä rakkautta.

    • Anonyymi

      Toisten seksuaalinen suuntautuneisuus ei kuulu muille.
      Pekka.

    • Anonyymi

      Tuossa piruje.n ja raakalaisten petojen maassa on kaikki mahdollista. Ovatko nyt Venäjän äidit ylpeitä sairaista pojistaan ja miehistään jotka häpäisee raiskaa ja murhaa viattomia toisen maan kansalaisia? KUKA noista voi olla niin viimeisen päälle hullu että voi ajatella autuuden perivän iankaikkisuudessa noiden tekojensa jälkeen? Helvetti on oikea paikka murhaajille.
      Putininkin oli pyydettävä Israelilta anteeksi Lavrovin sairaita puheita mutta ei sitä venäläisille kerrottu. Israel kun suuttuu on siinä oksat pois koko Venäjän maalta. Siellä on ydinaseet joita Putinkin taatusti pelkää.
      Jostakin se raja hulluudellekin on löydyttävä.

    • Anonyymi

      Niinpä tietysti. Ja Ukraina kertoi taas?
      Ehkäpä noilla virallisilla lehtijutuilla ruokitaan tota psykopaattisnarsistista natotrolla täällä, että se saa hekumoida oikein viimeisen päälle?

      • Anonyymi

        Mistäs sinun tietosi on peräisin? Putinilta?


    • Eivät ehkä ole kantavenäläisiä, mutta venäläisten piikkiinhän ne kaikki menee.

    • Anonyymi

      Venäjän pojat tulevat kaapista kun pääsevät ulkomaille.

    • Anonyymi

      Oisko nuo Venäjän OMOH-joukkojen tekosia? 🤔

      • Anonyymi

        Heh. OMOH - peilikuva HOMO-joukkojen joo. Kovia tyyppejä ainakin pamputtamaan, että ehkä?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe