Tunnustus Anna Kontulalle

Anonyymi

Olemme mieheni kanssa epäröineet lapsen tekoa, mutta saimme varmuuden turvallisesta tulevaisuudesta, kun Anna kertoi että Venäjä ei hyökkää Suomeen "vähään aikaan". Poliitikkona hän jätti tarkemmin määrittelemättä tuon ajanjakson, mutta voimme lopultakin perustaa perheen.

16

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Akka menee rajalle möykkäämään, jos piippalakit alkavat soluttautua suomeen, nouh panic!😘😘

• Anonyymi

Mitä Nato silloin tekisi? Aloittaisiko maailmansodan Suomen vuoksi?

• Anonyymi

Anna Kontula on Kauko Näköinen.

• Anonyymi

Kontula sanoi Hesarissa ettei Venäjä hyökkää enää minnekkään..
        Ja Bingo!
        Heti seuraavana päivänä Moldovassa rajähteli.
        Kontulaan voi luottaa, mutta Venäjään ei.

• Anonyymi

Ansku on profeetta.

• Anonyymi

Anna hjuoksee itärajalle ja jää taas perseestään kiinni piikkilanka-aitaan. Eiköhän se estä venäjän hyökkäyksen kun vastassa on se minkä nähtyä ei voi enää nähdä.

• Anonyymi

Anna näkee vaan mustaa.

• Anonyymi

Toiset ovat olleet niin natokiimassa etteivät näe muita mahdollisuuksia.
      Jos Ruotsi ei yksimielisesti liity Natoon kuten siellä näyttävät mielipiteet jakaantuvan, ollaan sitten sidoksissa muihin Naton änkyrävaltioihin ja Ruotsi voi taas paistatella sivistyneen neuraalin imagonsa kanssa, mikä tuo sille valtiona lisää maineplussaa.

• Anonyymi

Sinänsä typerää, että yksi valtio pystyy hyppyyttämään muita ja saamaan ne hädissään säntäilemään sinne tänne kuin pelästyneen kanalauman Naton helmoihin.

• Anonyymi

Anna kertoi myös että Putin on jo vanha jäbä. Ei se kauaa vallassa ole niin turha sitä on peltä. Kyllä Anna on viisas. Näitä joku vielä äänestää.

• Anonyymi

Putin tosiaankin näyttää entisetäkin vanhentuneemmalta ja sairaalta. Ei ole sota tenyt hänelle kuvien perusteella hyvää.
        Venäjällä saattaa olla vielä hänen ikäistään sukupolvea, joiden opit ovat neuvostovenäjän ajoilta.
        Sinänsä ei voi tietää minkälaisia hallitsijoita uudempi sukupolvi olisi. Joku Navalnyi esimerkiksi on nykyhallinon arvostrlustaan huolimatta ilmaissut myös radistisia ajatuksia. Putinin toimia on ehkä helpompi ennakoida kuin jonkun tuntemattoman tekijän.

• Anonyymi

Nato on maailman paras rauhanliike sanoi presidentti Ahtisaari ja sekös Kontulaa ja Putiinia ketuttaa.

• Anonyymi

AK on entinen kansanedustaja, vaikkei hän sitä itse vielä tiedä. Stalin-Putin akseli kitketään juurineen.

• Anonyymi

Anna Kontula on ihan ok. Vasemmistoliitossa ihmisillä saa olla omia mielipiteitään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      143
      2679
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      361
      1984
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1717
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      33
      1584
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe