Olemme mieheni kanssa epäröineet lapsen tekoa, mutta saimme varmuuden turvallisesta tulevaisuudesta, kun Anna kertoi että Venäjä ei hyökkää Suomeen "vähään aikaan". Poliitikkona hän jätti tarkemmin määrittelemättä tuon ajanjakson, mutta voimme lopultakin perustaa perheen.
Tunnustus Anna Kontulalle
16
61
Vastaukset
- Anonyymi
Akka menee rajalle möykkäämään, jos piippalakit alkavat soluttautua suomeen, nouh panic!😘😘
- Anonyymi
Mitä Nato silloin tekisi? Aloittaisiko maailmansodan Suomen vuoksi?
- Anonyymi
Anna Kontula on Kauko Näköinen.
- Anonyymi
Kontula sanoi Hesarissa ettei Venäjä hyökkää enää minnekkään..
Ja Bingo!
Heti seuraavana päivänä Moldovassa rajähteli.
Kontulaan voi luottaa, mutta Venäjään ei.
- Anonyymi
Ansku on profeetta.
- Anonyymi
Anna hjuoksee itärajalle ja jää taas perseestään kiinni piikkilanka-aitaan. Eiköhän se estä venäjän hyökkäyksen kun vastassa on se minkä nähtyä ei voi enää nähdä.
- Anonyymi
Anna näkee vaan mustaa.
- Anonyymi
Toiset ovat olleet niin natokiimassa etteivät näe muita mahdollisuuksia.
Jos Ruotsi ei yksimielisesti liity Natoon kuten siellä näyttävät mielipiteet jakaantuvan, ollaan sitten sidoksissa muihin Naton änkyrävaltioihin ja Ruotsi voi taas paistatella sivistyneen neuraalin imagonsa kanssa, mikä tuo sille valtiona lisää maineplussaa. - Anonyymi
Sinänsä typerää, että yksi valtio pystyy hyppyyttämään muita ja saamaan ne hädissään säntäilemään sinne tänne kuin pelästyneen kanalauman Naton helmoihin.
- Anonyymi
Sama tilanne kuin tässä, kaikilla on aseet, mutta vain yhtä pelätään.
https://m.youtube.com/watch?v=GhxqIITtTtU - Anonyymi
Niin on aina ollut. Minkäs teet?
- Anonyymi
Anna kertoi myös että Putin on jo vanha jäbä. Ei se kauaa vallassa ole niin turha sitä on peltä. Kyllä Anna on viisas. Näitä joku vielä äänestää.
- Anonyymi
Putin tosiaankin näyttää entisetäkin vanhentuneemmalta ja sairaalta. Ei ole sota tenyt hänelle kuvien perusteella hyvää.
Venäjällä saattaa olla vielä hänen ikäistään sukupolvea, joiden opit ovat neuvostovenäjän ajoilta.
Sinänsä ei voi tietää minkälaisia hallitsijoita uudempi sukupolvi olisi. Joku Navalnyi esimerkiksi on nykyhallinon arvostrlustaan huolimatta ilmaissut myös radistisia ajatuksia. Putinin toimia on ehkä helpompi ennakoida kuin jonkun tuntemattoman tekijän.
- Anonyymi
Nato on maailman paras rauhanliike sanoi presidentti Ahtisaari ja sekös Kontulaa ja Putiinia ketuttaa.
- Anonyymi
AK on entinen kansanedustaja, vaikkei hän sitä itse vielä tiedä. Stalin-Putin akseli kitketään juurineen.
- Anonyymi
Anna Kontula on ihan ok. Vasemmistoliitossa ihmisillä saa olla omia mielipiteitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772