Olen tykännyt

Anonyymi

Tarkkailla lintuja näin keväällä..mikä on sinun lempilintusi mies? 🐦:)

72

880

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Västäräkki. Se on kevään merkki minulle :)

• Anonyymi

Korppi ja muuttolinnuista kurki. Pöllöt on kanssa mielenkiintoisia, kun niitä näkee harvoin. Pähkinähakki on uusin tuttavuus minulle.

• Anonyymi

Pöllöhän se on.

• Anonyymi

Eilen mäin 2 telkkää niissä on jotain kun ne on arkoja. Varsinaista lempilintua ole.

• Anonyymi

Telkkä on Kalevalassa eli kansalliseepoksessamme se lintu jonka munasta maailma syntyy, Kalevalassa telkkä on sotka.

Se lintu muistuttaa mun mielestä jotain ankkalinnan lintua, ehkä sen ilme on kuin Teppo Tulpulla.

• Anonyymi

Pulu.

• Anonyymi

Joutsen

• Anonyymi

Niitä on liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä on liikaa.

Tuossa perheessä sopiva määrä, 5 kpl.

• Anonyymi

Suomessa esiintyviä joutsenia on ainakin laulujoutsen ja kyhmyjoutsen.

• Anonyymi

• Anonyymi

Pulu kaatui

• Anonyymi

Pakattu kala

• Anonyymi

Pajulintu. Toinen on laulurastas.

• Anonyymi

Satakieli

Kohta sen kuulee

• Anonyymi

Setämies

• Anonyymi

Mikä lintu se on?

• Anonyymi

Lohikäärme

• Anonyymi

Viskisieppo (Nainen).

• Anonyymi

Munahaukka tai kondomikotka.

• Ei ole yhtä suosikkia...

Keväällä töyhtöhyyppä on parhaimmistoa, upeat lentokuviot ja kiekuminen. Tänään ihailin mökille ajellessa töyhtiksen lisäksi liihottelevia korppeja ja kookkaampaa haukkaa leijumassa. Ja pellot oli pullollaan joutsenia.

Mökillä pihapiirin varispariskunta tuli moikkaamaan (pummimaan kissanruoan tähteitä) ja punarintaukko huomauttamaan että tontti on hänen, kuten aina. Mutta ollaan me ihan väleissä sen kanssa kuitenkin :)

• Anonyymi

Niin

Ja huuhkaja tietysti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin

Ja huuhkaja tietysti

Bubo bubo

• Anonyymi kirjoitti:

Bubo bubo

Jalkapallopiireissä tunnetaan toinen huuhkajalaji, se stadionilla viihtyvä Bubi Bubi.

• Tänään osui silmiin kauniisti lämpönosteessa ylemmän kaarteleva kotka Kirkkonummen Meikolla kallioilla loikkiessa. Oli sen verran ylhäällä, ettei mun taidoilla pysty sanomaan oliko maa- vai merikotka.

Eipä siellä ylängön kallioilla paljon lintuja ole tähän aikaan vuodesta, ei oikeastaan muuta kuin ohikulkumatkalla olevia variksia, mutta kyitä köllötteli aurongossa senkin edestä :)

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Jalkapallopiireissä tunnetaan toinen huuhkajalaji, se stadionilla viihtyvä Bubi Bubi.

Bubi walleeenius juu. Jaarittelet kuin bubi.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Se futis- bubo bubo on se huuhkajat tai uuhkajat.

• Anonyymi

Uusnatsi

• Anonyymi

Itänaapurissa.

• Anonyymi

Päiväkävelyllä ollessa, kaksi varista piteli rimpuilevaa pikkulintua, tökki terävillä nokilla ja pikkuinen oli selvästi loukkaantunut. Kohdalla ollessa toinen varis katsoi röyhkeästi suoraan silmiin, arvasi etten voi heittää kivellä enkä edes potkaista, Ajattelin matkalla, että luonto on julmaa ja inhoan variksia. En pidä linnuista.
      https://youtu.be/Oca-0wH9SyU

• Anonyymi

Manteli silmä

• Anonyymi

Kukko fasaani lumonnut minut.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kerran kukkuva käki.

• Anonyymi

• Anonyymi

No tietysti sä neito tiputiputiputipuu 🤗

• Anonyymi

Ehdottomasti silkkipöksyuikku.

• Anonyymi

Kottarainen tietysti

• Anonyymi

🦜👈

• Anonyymi

Kymmenen pistettä!

• Anonyymi

Mustarastaan huilukonsertti keväisin.

• Anonyymi

Pääskynen. Lentää taivaalla vapaana, voikun mäkin voisin lentää

• Anonyymi

• Anonyymi

Kottarainen!

• Anonyymi

Lokki kivellä!

• Anonyymi

Talitintti

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

On yksi asia mitä en siedä juuri yhtään, ja se on epäoikeudenmukaisuus sekä myös vääryys.

Kumpikin kuppi meni nurin noihin poistoihin joista kaikki eivät le edes minulta mutta moni on, täysin sääntöjenmukaisia ja asiallisia viestejä. Poistojen sijaan ketjussa säilyy sääntöjenvastaista paskaa.

Kun vastaava munapää tulee mua vastaan livessä niin vedän turpaan, nyt vain häviän täältä ainakin päiviksi.

Moderoija on paskapää.

• Anonyymi

Ei kukaan istu täällä parkissa poistelemassa viestejä. Siellä on robotti joka päättelee jostain syystä, että viesti on liian lyhyt tai vaikuttaa sekavalta. Yksisanaiset ilman välimerkkejä esim. Naurettavaa kuvitella, että näillä on varaa istuttaa joka palstalla jotain tyyppiä. Ilmoituksesta poistot tekee sitten ihminen. Sivusta tämä, mutta olen asiasta aika varma, ihan maalaisjärjellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan istu täällä parkissa poistelemassa viestejä. Siellä on robotti joka päättelee jostain syystä, että viesti on liian lyhyt tai vaikuttaa sekavalta. Yksisanaiset ilman välimerkkejä esim. Naurettavaa kuvitella, että näillä on varaa istuttaa joka palstalla jotain tyyppiä. Ilmoituksesta poistot tekee sitten ihminen. Sivusta tämä, mutta olen asiasta aika varma, ihan maalaisjärjellä.

Algoritmit on pilvessä

https://www.is.fi/digitoday/art-2000001907627.html

• Anonyymi

• Anonyymi

Feeniks lintu.

• Anonyymi

Kannatan! Putlerin ja xi jinpingin korvien väliin feenix asap.

• Anonyymi

Silkkipöksy uikku, jota ammutaan polvi hollilta

• Anonyymi

Kyllä se on pääskynen se tuo tullessaan KESÄN.
      Västäräkistä vähäsen.
      Pääskysestä ei päivääkään kesään.

• Anonyymi

Nainen on pöllö. =)

• Anonyymi

Mustarastas

• Anonyymi

Punarinta

• Anonyymi

Hömötiainen

• Anonyymi

Pidän kuoveista, pikkukuovi..isokuovi ja liukuovi

• Anonyymi

Ihan vitsin murjasit. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vitsin murjasit. 😁

Paljas uneksija.

• Anonyymi

Lepakko

• Anonyymi

RölliZirpula. Metsojen sukuun kuuluva kiima-aikaa tähän aikaan keväästä viettävä uros lintu, joka menee sekaisin naaras rölliZirpuloiden kujertuksesta aina näin keväisin ja ihastuilee ja kiimaantuu kaikista.

Uroksille se uhittelee ja on kuin taistelevat metsot 😂

• Anonyymi

Yksi ihana blondi❤

• Anonyymi

Matkijalintu. Tuo mieleeni erään hassun ja ristiriitaisesti käyttäytyvän naisen johon tutustuminen ottaa voimille.
      Tykkäsin katsella hymyillen tuon naisen silmiin.

• Anonyymi

Pyryharakka, no meriharakkaki on kyllä ihan jees. Urbaanistuu täyttä häkää.

• Anonyymi

Taivaanvuohi. Miten niin pienestä linnusta lähtee niin salaperäinen ja kiehtovan voimakas ääni? Kuunnelkaapa ihmiset. Tv. K mies

• Anonyymi

En ole ennen kuullutkaan vuohista, jolla olis siivet 🤭 et se siitä. Samaan tyyliin voisin sanoa, ärsyttävin kala kevät auringon lämmittäessä ilmaa on kännikala. Se rouhea ääni joka niistä irtoaa tuo itselle pahan mielen.

• Anonyymi

Mä ennen diggasin talitinttii ja bonjasin niitten kieleeki, kun ne vielä sano, et ti-ti-tyy. Mut sit ne vaihto kielee ja sanoo ny, et ti-tyy, enkä mä enää pysty rupattelee niitten kans, kummää en bonjaa niitten kielee.

Mun nykyne suosikki on sinitintti. Ne on hirveen lutusii. Meitin pihapöntösson pariskunta. Toinen hautoo ja toinen lounastuttaa sille herkkusapuskaa. 👻

• Anonyymi

Helskyttelijä tuo kesän mieleen ; )

• Anonyymi

Kyl mä tiiroja ihailen

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10944
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5230
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2433
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2133
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1701
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1544
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1241
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1166
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe