Tarkkailla lintuja näin keväällä..mikä on sinun lempilintusi mies? 🐦:)
Olen tykännyt
72
880
Vastaukset
- Anonyymi
Västäräkki. Se on kevään merkki minulle :)
- Anonyymi
Korppi ja muuttolinnuista kurki. Pöllöt on kanssa mielenkiintoisia, kun niitä näkee harvoin. Pähkinähakki on uusin tuttavuus minulle.
- Anonyymi
Pöllöhän se on.
- Anonyymi
Eilen mäin 2 telkkää niissä on jotain kun ne on arkoja. Varsinaista lempilintua ole.
- Anonyymi
Telkkä on Kalevalassa eli kansalliseepoksessamme se lintu jonka munasta maailma syntyy, Kalevalassa telkkä on sotka.
Se lintu muistuttaa mun mielestä jotain ankkalinnan lintua, ehkä sen ilme on kuin Teppo Tulpulla.
- Anonyymi
Pulu.
- Anonyymi
Joutsen
- Anonyymi
Niitä on liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä on liikaa.
Tuossa perheessä sopiva määrä, 5 kpl.
- Anonyymi
Suomessa esiintyviä joutsenia on ainakin laulujoutsen ja kyhmyjoutsen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa esiintyviä joutsenia on ainakin laulujoutsen ja kyhmyjoutsen.
Kyhmyjoutsen https://fi.wikipedia.org/wiki/Kyhmyjoutsen
Ja moderoija voi vetää jotain päähänsä!!!
- Anonyymi
Pulu kaatui
- Anonyymi
Pakattu kala
- Anonyymi
Pajulintu. Toinen on laulurastas.
- Anonyymi
Satakieli
Kohta sen kuulee
- Anonyymi
Setämies
- Anonyymi
Mikä lintu se on?
- Anonyymi
Lohikäärme
- Anonyymi
Viskisieppo (Nainen).
- Anonyymi
Munahaukka tai kondomikotka.
Ei ole yhtä suosikkia...
Keväällä töyhtöhyyppä on parhaimmistoa, upeat lentokuviot ja kiekuminen. Tänään ihailin mökille ajellessa töyhtiksen lisäksi liihottelevia korppeja ja kookkaampaa haukkaa leijumassa. Ja pellot oli pullollaan joutsenia.
Mökillä pihapiirin varispariskunta tuli moikkaamaan (pummimaan kissanruoan tähteitä) ja punarintaukko huomauttamaan että tontti on hänen, kuten aina. Mutta ollaan me ihan väleissä sen kanssa kuitenkin :)- Anonyymi
Niin
Ja huuhkaja tietysti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin
Ja huuhkaja tietystiBubo bubo
Anonyymi kirjoitti:
Bubo bubo
Jalkapallopiireissä tunnetaan toinen huuhkajalaji, se stadionilla viihtyvä Bubi Bubi.
Tänään osui silmiin kauniisti lämpönosteessa ylemmän kaarteleva kotka Kirkkonummen Meikolla kallioilla loikkiessa. Oli sen verran ylhäällä, ettei mun taidoilla pysty sanomaan oliko maa- vai merikotka.
Eipä siellä ylängön kallioilla paljon lintuja ole tähän aikaan vuodesta, ei oikeastaan muuta kuin ohikulkumatkalla olevia variksia, mutta kyitä köllötteli aurongossa senkin edestä :)- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Jalkapallopiireissä tunnetaan toinen huuhkajalaji, se stadionilla viihtyvä Bubi Bubi.
Bubi walleeenius juu. Jaarittelet kuin bubi.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Se futis- bubo bubo on se huuhkajat tai uuhkajat.
- Anonyymi
Uusnatsi
- Anonyymi
Itänaapurissa.
- Anonyymi
Päiväkävelyllä ollessa, kaksi varista piteli rimpuilevaa pikkulintua, tökki terävillä nokilla ja pikkuinen oli selvästi loukkaantunut. Kohdalla ollessa toinen varis katsoi röyhkeästi suoraan silmiin, arvasi etten voi heittää kivellä enkä edes potkaista, Ajattelin matkalla, että luonto on julmaa ja inhoan variksia. En pidä linnuista.
https://youtu.be/Oca-0wH9SyU - Anonyymi
Manteli silmä
- Anonyymi
Kukko fasaani lumonnut minut.
- Anonyymi
- Anonyymi
Kerran kukkuva käki.
- Anonyymi
No tietysti sä neito tiputiputiputipuu 🤗
- Anonyymi
Ehdottomasti silkkipöksyuikku.
- Anonyymi
Kottarainen tietysti
- Anonyymi
🦜👈
- Anonyymi
Kymmenen pistettä!
- Anonyymi
Mustarastaan huilukonsertti keväisin.
- Anonyymi
Pääskynen. Lentää taivaalla vapaana, voikun mäkin voisin lentää
- Anonyymi
Kottarainen!
- Anonyymi
Lokki kivellä!
- Anonyymi
Talitintti
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
On yksi asia mitä en siedä juuri yhtään, ja se on epäoikeudenmukaisuus sekä myös vääryys.
Kumpikin kuppi meni nurin noihin poistoihin joista kaikki eivät le edes minulta mutta moni on, täysin sääntöjenmukaisia ja asiallisia viestejä. Poistojen sijaan ketjussa säilyy sääntöjenvastaista paskaa.
Kun vastaava munapää tulee mua vastaan livessä niin vedän turpaan, nyt vain häviän täältä ainakin päiviksi.
Moderoija on paskapää.- Anonyymi
Ei kukaan istu täällä parkissa poistelemassa viestejä. Siellä on robotti joka päättelee jostain syystä, että viesti on liian lyhyt tai vaikuttaa sekavalta. Yksisanaiset ilman välimerkkejä esim. Naurettavaa kuvitella, että näillä on varaa istuttaa joka palstalla jotain tyyppiä. Ilmoituksesta poistot tekee sitten ihminen. Sivusta tämä, mutta olen asiasta aika varma, ihan maalaisjärjellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan istu täällä parkissa poistelemassa viestejä. Siellä on robotti joka päättelee jostain syystä, että viesti on liian lyhyt tai vaikuttaa sekavalta. Yksisanaiset ilman välimerkkejä esim. Naurettavaa kuvitella, että näillä on varaa istuttaa joka palstalla jotain tyyppiä. Ilmoituksesta poistot tekee sitten ihminen. Sivusta tämä, mutta olen asiasta aika varma, ihan maalaisjärjellä.
Algoritmit on pilvessä
https://www.is.fi/digitoday/art-2000001907627.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Algoritmit on pilvessä
https://www.is.fi/digitoday/art-2000001907627.html
- Anonyymi
Feeniks lintu.
- Anonyymi
Kannatan! Putlerin ja xi jinpingin korvien väliin feenix asap.
- Anonyymi
Silkkipöksy uikku, jota ammutaan polvi hollilta
- Anonyymi
Kyllä se on pääskynen se tuo tullessaan KESÄN.
Västäräkistä vähäsen.
Pääskysestä ei päivääkään kesään.- Anonyymi
Nainen on pöllö. =)
- Anonyymi
Mustarastas
- Anonyymi
Punarinta
- Anonyymi
Hömötiainen
- Anonyymi
Pidän kuoveista, pikkukuovi..isokuovi ja liukuovi
- Anonyymi
Ihan vitsin murjasit. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vitsin murjasit. 😁
Paljas uneksija.
- Anonyymi
Lepakko
- Anonyymi
RölliZirpula. Metsojen sukuun kuuluva kiima-aikaa tähän aikaan keväästä viettävä uros lintu, joka menee sekaisin naaras rölliZirpuloiden kujertuksesta aina näin keväisin ja ihastuilee ja kiimaantuu kaikista.
Uroksille se uhittelee ja on kuin taistelevat metsot 😂 - Anonyymi
Yksi ihana blondi❤
- Anonyymi
Matkijalintu. Tuo mieleeni erään hassun ja ristiriitaisesti käyttäytyvän naisen johon tutustuminen ottaa voimille.
Tykkäsin katsella hymyillen tuon naisen silmiin. - Anonyymi
Pyryharakka, no meriharakkaki on kyllä ihan jees. Urbaanistuu täyttä häkää.
- Anonyymi
Taivaanvuohi. Miten niin pienestä linnusta lähtee niin salaperäinen ja kiehtovan voimakas ääni? Kuunnelkaapa ihmiset. Tv. K mies
- Anonyymi
En ole ennen kuullutkaan vuohista, jolla olis siivet 🤭 et se siitä. Samaan tyyliin voisin sanoa, ärsyttävin kala kevät auringon lämmittäessä ilmaa on kännikala. Se rouhea ääni joka niistä irtoaa tuo itselle pahan mielen.
- Anonyymi
Mä ennen diggasin talitinttii ja bonjasin niitten kieleeki, kun ne vielä sano, et ti-ti-tyy. Mut sit ne vaihto kielee ja sanoo ny, et ti-tyy, enkä mä enää pysty rupattelee niitten kans, kummää en bonjaa niitten kielee.
Mun nykyne suosikki on sinitintti. Ne on hirveen lutusii. Meitin pihapöntösson pariskunta. Toinen hautoo ja toinen lounastuttaa sille herkkusapuskaa. 👻 - Anonyymi
Helskyttelijä tuo kesän mieleen ; )
- Anonyymi
Kyl mä tiiroja ihailen
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110944
- 525230
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452433- 302133
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131701Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421544Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892