Tarkkailla lintuja näin keväällä..mikä on sinun lempilintusi mies? 🐦:)
Olen tykännyt
72
892
Vastaukset
- AnonyymiVästäräkki. Se on kevään merkki minulle :) 
- AnonyymiKorppi ja muuttolinnuista kurki. Pöllöt on kanssa mielenkiintoisia, kun niitä näkee harvoin. Pähkinähakki on uusin tuttavuus minulle. 
- AnonyymiPöllöhän se on. 
- AnonyymiEilen mäin 2 telkkää niissä on jotain kun ne on arkoja. Varsinaista lempilintua ole. - AnonyymiTelkkä on Kalevalassa eli kansalliseepoksessamme se lintu jonka munasta maailma syntyy, Kalevalassa telkkä on sotka. 
 Se lintu muistuttaa mun mielestä jotain ankkalinnan lintua, ehkä sen ilme on kuin Teppo Tulpulla.

- AnonyymiPulu. 
- AnonyymiJoutsen - AnonyymiNiitä on liikaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Niitä on liikaa. Tuossa perheessä sopiva määrä, 5 kpl. 
- AnonyymiSuomessa esiintyviä joutsenia on ainakin laulujoutsen ja kyhmyjoutsen. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Suomessa esiintyviä joutsenia on ainakin laulujoutsen ja kyhmyjoutsen. Kyhmyjoutsen https://fi.wikipedia.org/wiki/Kyhmyjoutsen 
 Ja moderoija voi vetää jotain päähänsä!!!

- AnonyymiPulu kaatui - AnonyymiPakattu kala 

- AnonyymiPajulintu. Toinen on laulurastas. - AnonyymiSatakieli 
 Kohta sen kuulee

- AnonyymiSetämies - AnonyymiMikä lintu se on? 

- AnonyymiLohikäärme 
- AnonyymiViskisieppo (Nainen). 
- AnonyymiMunahaukka tai kondomikotka. 
- Ei ole yhtä suosikkia... 
 Keväällä töyhtöhyyppä on parhaimmistoa, upeat lentokuviot ja kiekuminen. Tänään ihailin mökille ajellessa töyhtiksen lisäksi liihottelevia korppeja ja kookkaampaa haukkaa leijumassa. Ja pellot oli pullollaan joutsenia.
 Mökillä pihapiirin varispariskunta tuli moikkaamaan (pummimaan kissanruoan tähteitä) ja punarintaukko huomauttamaan että tontti on hänen, kuten aina. Mutta ollaan me ihan väleissä sen kanssa kuitenkin :)- AnonyymiNiin 
 Ja huuhkaja tietysti
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Niin 
 Ja huuhkaja tietystiBubo bubo 
- Anonyymi kirjoitti:- Bubo bubo - Jalkapallopiireissä tunnetaan toinen huuhkajalaji, se stadionilla viihtyvä Bubi Bubi. 
- Tänään osui silmiin kauniisti lämpönosteessa ylemmän kaarteleva kotka Kirkkonummen Meikolla kallioilla loikkiessa. Oli sen verran ylhäällä, ettei mun taidoilla pysty sanomaan oliko maa- vai merikotka. 
 Eipä siellä ylängön kallioilla paljon lintuja ole tähän aikaan vuodesta, ei oikeastaan muuta kuin ohikulkumatkalla olevia variksia, mutta kyitä köllötteli aurongossa senkin edestä :)
- Anonyymirandombypasser kirjoitti:Jalkapallopiireissä tunnetaan toinen huuhkajalaji, se stadionilla viihtyvä Bubi Bubi. Bubi walleeenius juu. Jaarittelet kuin bubi. 
- Anonyymirandombypasser kirjoitti:Jalkapallopiireissä tunnetaan toinen huuhkajalaji, se stadionilla viihtyvä Bubi Bubi. Se futis- bubo bubo on se huuhkajat tai uuhkajat. 

- AnonyymiUusnatsi - AnonyymiItänaapurissa. 

- AnonyymiPäiväkävelyllä ollessa, kaksi varista piteli rimpuilevaa pikkulintua, tökki terävillä nokilla ja pikkuinen oli selvästi loukkaantunut. Kohdalla ollessa toinen varis katsoi röyhkeästi suoraan silmiin, arvasi etten voi heittää kivellä enkä edes potkaista, Ajattelin matkalla, että luonto on julmaa ja inhoan variksia. En pidä linnuista. 
 https://youtu.be/Oca-0wH9SyU
- AnonyymiManteli silmä 
- AnonyymiKukko fasaani lumonnut minut. 
- Anonyymi
- AnonyymiKerran kukkuva käki. 
- AnonyymiNo tietysti sä neito tiputiputiputipuu 🤗 
- AnonyymiEhdottomasti silkkipöksyuikku. 
- AnonyymiKottarainen tietysti 
- Anonyymi🦜👈 - AnonyymiKymmenen pistettä! 

- AnonyymiMustarastaan huilukonsertti keväisin. 
- AnonyymiPääskynen. Lentää taivaalla vapaana, voikun mäkin voisin lentää 
- AnonyymiKottarainen! 
- AnonyymiLokki kivellä! 
- AnonyymiTalitintti 
- AnonyymiKetjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä. 
 On yksi asia mitä en siedä juuri yhtään, ja se on epäoikeudenmukaisuus sekä myös vääryys.
 Kumpikin kuppi meni nurin noihin poistoihin joista kaikki eivät le edes minulta mutta moni on, täysin sääntöjenmukaisia ja asiallisia viestejä. Poistojen sijaan ketjussa säilyy sääntöjenvastaista paskaa.
 Kun vastaava munapää tulee mua vastaan livessä niin vedän turpaan, nyt vain häviän täältä ainakin päiviksi.
 Moderoija on paskapää.- AnonyymiEi kukaan istu täällä parkissa poistelemassa viestejä. Siellä on robotti joka päättelee jostain syystä, että viesti on liian lyhyt tai vaikuttaa sekavalta. Yksisanaiset ilman välimerkkejä esim. Naurettavaa kuvitella, että näillä on varaa istuttaa joka palstalla jotain tyyppiä. Ilmoituksesta poistot tekee sitten ihminen. Sivusta tämä, mutta olen asiasta aika varma, ihan maalaisjärjellä. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei kukaan istu täällä parkissa poistelemassa viestejä. Siellä on robotti joka päättelee jostain syystä, että viesti on liian lyhyt tai vaikuttaa sekavalta. Yksisanaiset ilman välimerkkejä esim. Naurettavaa kuvitella, että näillä on varaa istuttaa joka palstalla jotain tyyppiä. Ilmoituksesta poistot tekee sitten ihminen. Sivusta tämä, mutta olen asiasta aika varma, ihan maalaisjärjellä. Algoritmit on pilvessä 
 https://www.is.fi/digitoday/art-2000001907627.html
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Algoritmit on pilvessä 
 https://www.is.fi/digitoday/art-2000001907627.html

- AnonyymiFeeniks lintu. - AnonyymiKannatan! Putlerin ja xi jinpingin korvien väliin feenix asap. 

- AnonyymiSilkkipöksy uikku, jota ammutaan polvi hollilta 
- AnonyymiKyllä se on pääskynen se tuo tullessaan KESÄN. 
 Västäräkistä vähäsen.
 Pääskysestä ei päivääkään kesään.- AnonyymiNainen on pöllö. =) 

- AnonyymiMustarastas 
- AnonyymiPunarinta 
- AnonyymiHömötiainen 
- AnonyymiPidän kuoveista, pikkukuovi..isokuovi ja liukuovi - AnonyymiIhan vitsin murjasit. 😁 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ihan vitsin murjasit. 😁 Paljas uneksija. 

- AnonyymiLepakko 
- AnonyymiRölliZirpula. Metsojen sukuun kuuluva kiima-aikaa tähän aikaan keväästä viettävä uros lintu, joka menee sekaisin naaras rölliZirpuloiden kujertuksesta aina näin keväisin ja ihastuilee ja kiimaantuu kaikista. 
 Uroksille se uhittelee ja on kuin taistelevat metsot 😂
- AnonyymiYksi ihana blondi❤ 
- AnonyymiMatkijalintu. Tuo mieleeni erään hassun ja ristiriitaisesti käyttäytyvän naisen johon tutustuminen ottaa voimille. 
 Tykkäsin katsella hymyillen tuon naisen silmiin.
- AnonyymiPyryharakka, no meriharakkaki on kyllä ihan jees. Urbaanistuu täyttä häkää. 
- AnonyymiTaivaanvuohi. Miten niin pienestä linnusta lähtee niin salaperäinen ja kiehtovan voimakas ääni? Kuunnelkaapa ihmiset. Tv. K mies - AnonyymiEn ole ennen kuullutkaan vuohista, jolla olis siivet 🤭 et se siitä. Samaan tyyliin voisin sanoa, ärsyttävin kala kevät auringon lämmittäessä ilmaa on kännikala. Se rouhea ääni joka niistä irtoaa tuo itselle pahan mielen. 

- AnonyymiMä ennen diggasin talitinttii ja bonjasin niitten kieleeki, kun ne vielä sano, et ti-ti-tyy. Mut sit ne vaihto kielee ja sanoo ny, et ti-tyy, enkä mä enää pysty rupattelee niitten kans, kummää en bonjaa niitten kielee. 
 Mun nykyne suosikki on sinitintti. Ne on hirveen lutusii. Meitin pihapöntösson pariskunta. Toinen hautoo ja toinen lounastuttaa sille herkkusapuskaa. 👻
- AnonyymiHelskyttelijä tuo kesän mieleen ; ) - AnonyymiKyl mä tiiroja ihailen 

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424915
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161693
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011438
- 1521321