Oliko sulla joku hätä päivällä, tuli sellainen käsitys?
Iltaan sulle
16
153
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minulla on vain kivaa.
- Anonyymi
Oli vessahätä
- Anonyymi
Kenelle? Mistä noin mies päättelit?
No joo, tavallaan on. - Anonyymi
Ei ollut. Päivä on mennyt hyvin, itsellä tietyt asiat nostavat traumaa pinnalle, jonka kestän koko ajan paremmin. Välttämättä sitä ei enää huomaa edes päänsäryn näöstä. Täällä saa hyvää treeniä. Nyt täytyy mennä, aika paljon aikaa täällä nyt. Olen ylpeä itsestäni 😊 vaikeisiin hetkiin ei liity muuta kuin pientä ahdistusta ja hermostuneisuutta. Voin siis varmaan mennä? Kostonhimoja ei ole, vaikutusvaltaa mihinkään suuntaan ei ole. Palstan vaikutus on pois itseltä ja muilta. Hyvää kirjoitellaan, suhteita ei tänne haluta. Jos on joskus ollut joku ihastus, ei ole pakkomielteitä. Ei ole suuria huolia. Ei tarvetta tänne kirjoittaa, muuta kuin muutamat jutut on oikaistu. Elämä on saatu niin, ettei sitä enää pysty pahemmin horjuttamaan. Joten tsemppiä muille, ne jotka joutuvat kirjoittamaan, ne jotka lukevat, ja niille jotka tänne myöhemmin tulevat.
- Anonyymi
Kaipasitko poika rakkautta päivällä?
Tunteet näytti sauhuavaan siel.- Anonyymi
Miksi tätä ihmistä ei ohjata jo pakkohoitoon? Kuulin että nettipalstojen kautta muutama on päätynyt.
- Anonyymi
Kaipasin isääsi ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tätä ihmistä ei ohjata jo pakkohoitoon? Kuulin että nettipalstojen kautta muutama on päätynyt.
Et sitten millään pääse kahen ihmisen väliin ja sekös harmittaa
- Anonyymi
No jo.
- Anonyymi
Oli hätä iski taas paniikkihäiriö ja ahdistus.
- Anonyymi
Eipä ole ollut mitään hätää tänään. Huolta ehkä vähän.
- Anonyymi
Mistä tuo käsitys sitten? Juoksin, huusin vai itkin?
- Anonyymi
Voitko kysyä tuota ihan henk koht, ..
- Anonyymi
toivottavasti kaikki hyvin. https://youtu.be/SIbzmrl1Myw
- Anonyymi
Viinat loppu ja tuumasin etten ole selvä, joten kävin hakemassa lisää.
- Anonyymi
Minulla ei ollut ainakaan mitään hätää. Mistä niin päättelit?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254783Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53422Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272659Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu812403Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1181280Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91243Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41168