Oliko sulla joku hätä päivällä, tuli sellainen käsitys?
Iltaan sulle
16
152
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minulla on vain kivaa.
- Anonyymi
Oli vessahätä
- Anonyymi
Kenelle? Mistä noin mies päättelit?
No joo, tavallaan on. - Anonyymi
Ei ollut. Päivä on mennyt hyvin, itsellä tietyt asiat nostavat traumaa pinnalle, jonka kestän koko ajan paremmin. Välttämättä sitä ei enää huomaa edes päänsäryn näöstä. Täällä saa hyvää treeniä. Nyt täytyy mennä, aika paljon aikaa täällä nyt. Olen ylpeä itsestäni 😊 vaikeisiin hetkiin ei liity muuta kuin pientä ahdistusta ja hermostuneisuutta. Voin siis varmaan mennä? Kostonhimoja ei ole, vaikutusvaltaa mihinkään suuntaan ei ole. Palstan vaikutus on pois itseltä ja muilta. Hyvää kirjoitellaan, suhteita ei tänne haluta. Jos on joskus ollut joku ihastus, ei ole pakkomielteitä. Ei ole suuria huolia. Ei tarvetta tänne kirjoittaa, muuta kuin muutamat jutut on oikaistu. Elämä on saatu niin, ettei sitä enää pysty pahemmin horjuttamaan. Joten tsemppiä muille, ne jotka joutuvat kirjoittamaan, ne jotka lukevat, ja niille jotka tänne myöhemmin tulevat.
- Anonyymi
Kaipasitko poika rakkautta päivällä?
Tunteet näytti sauhuavaan siel.- Anonyymi
Miksi tätä ihmistä ei ohjata jo pakkohoitoon? Kuulin että nettipalstojen kautta muutama on päätynyt.
- Anonyymi
Kaipasin isääsi ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tätä ihmistä ei ohjata jo pakkohoitoon? Kuulin että nettipalstojen kautta muutama on päätynyt.
Et sitten millään pääse kahen ihmisen väliin ja sekös harmittaa
- Anonyymi
No jo.
- Anonyymi
Oli hätä iski taas paniikkihäiriö ja ahdistus.
- Anonyymi
Eipä ole ollut mitään hätää tänään. Huolta ehkä vähän.
- Anonyymi
Mistä tuo käsitys sitten? Juoksin, huusin vai itkin?
- Anonyymi
Voitko kysyä tuota ihan henk koht, ..
- Anonyymi
toivottavasti kaikki hyvin. https://youtu.be/SIbzmrl1Myw
- Anonyymi
Viinat loppu ja tuumasin etten ole selvä, joten kävin hakemassa lisää.
- Anonyymi
Minulla ei ollut ainakaan mitään hätää. Mistä niin päättelit?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1944952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1124032Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573515
- 513420
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372907Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232316
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo282056UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949