Henkinen väkivalta

Anonyymi

Onko vertaisia? Miten kestätte?pitkään jatkunut suhde ttäällä. En uskalla puhua kellekkää ! pelkään että satuttaa mua. Mitä voi tehdä kun pelkää ja kuvittelee jo kaikkee hullua. Vai kuvitteleeeko, onko kaikki pikkune häirintä ja kiusanteko tahallallista? Vahditaan joka liike. En Tälläisten ajatusten kanssako elää?
-Rukoilen

4

79

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voitko vähän tarkentaa? Oletko jotenkin alisteisessa asemassa ja voit huonosti.

• Anonyymi

Minun mielestäni henkistä välivaltaa ei osata yhteiskunnassa käsitellä analyyttisesti.
      Tällä hetkellä aputahot käsittelevät henkistä väkivaltaa sen kohteen psyykkisenä ongelmana. Nähdäkseni siinä ei ole mitään järkeä. Noin haihdutetaan ilmiön tarkempi
      looginen analysointi. Eihän henkisen väkivallan kohde ole sen tekijä.
      Miksi kohteelle tiuskaistaan: "Mene lääkäriin hankkimaan itsellesi diagnoosi?
      Tuollainenhan on kohteen henkisen alistamisen jatkamista.
      Kuinka noin hölmösti toimitaan? Henkisen väkivallan kohteen on nähdäkseni nimenomaan tärkeää pitää päänsä kylmänä ja loogisena eikä ryhtyä miksikään mielenterveyspotilaaksi.

• Anonyymi

jatkuu.
        Se että kohteele ruikutetaan aputahoilta; Voi voi voitko huonosti...mistähän saisit tukea, ja sitten liitytään surkeiden ruikuttajien seuraan, ei mun mielestä auta miteen henkiseen väkivaltaan vaan vain vahvistaa sen tekijää.
        Ruikutuslinjalle ei mun mielestä pidä lähteä jos aikoo päihittää henkisen välivallan tekijän.
        Siinä pitää pitää pää kylmänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jatkuu.
        Se että kohteele ruikutetaan aputahoilta; Voi voi voitko huonosti...mistähän saisit tukea, ja sitten liitytään surkeiden ruikuttajien seuraan, ei mun mielestä auta miteen henkiseen väkivaltaan vaan vain vahvistaa sen tekijää.
        Ruikutuslinjalle ei mun mielestä pidä lähteä jos aikoo päihittää henkisen välivallan tekijän.
        Siinä pitää pitää pää kylmänä.

Miksi kaiken avun kaikkeen pitää olla "mielenterveysapua".
        Miksi ongelmia ei voida ratkoa normaalilla loogisella ajattelulla?
        Pitäisi tarjota vaikeuksiin joutuneille myös normaali loogiseen ajatteluun perustuvia ongelmanratkaisuteitä.
        Minä en ainakaan tarvitse mitään henkistä tukea, vaan todellisia ratkaisuja,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      171
      6197
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1724
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1508
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1270
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      932
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      29
      860
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      836
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      789
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      224
      746
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      739
    Aihe