Tämä loputon tanssimme...

Anonyymi

Tuntuu jatkuvan yhä vaan... miksi?
On kuin ilmassa tanssisi, vauhdin hurmaa, ilmataisteluita, kuoppia, vaarallisia kieppejä, savuavia vanoja.. ja lopulta crash & burn?

https://youtu.be/O2CIAKVTOrc

To a man with aviator shades. 🛩

39

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mies joka haluaa ja ei halua. Hän on hyvin kiehtova, mutta etäinen… henkistä tanssia n.2,5v kai siihen saa väsyä kunnes etene siitä mihinkään.
      Aika on katsella muuta ja yrittää unohtaa hänet.
      Toivottavasti aloittajalla helpompi tilanne.

• Anonyymi

Tämä ei ole minulta vaikka aika täsmää. En ajattele noin, en syytä häntä mistään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei ole minulta vaikka aika täsmää. En ajattele noin, en syytä häntä mistään.

Tuo on oikea asenne. Mitä sitä syyttämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sait näkökulman syyttämisestä. Kukaan ei syytä ketään. Vaan toinen tuntuu vain leikkivän ajan kuluksi. Siihen olen väsynyt. Kyllä varmaan välittää jollain tasolla välittänyt koko ajan ensitapaamisesta asti.
        Mutta ei käsittele asioita suoraan, vaikka olisin /olen itse ollut valmis hänen kanssaan keskustelemaan asiasta jos toisesta. Keskinäinen kemiamme on jotain upeaa.

• Anonyymi

Ai sinulla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sait näkökulman syyttämisestä. Kukaan ei syytä ketään. Vaan toinen tuntuu vain leikkivän ajan kuluksi. Siihen olen väsynyt. Kyllä varmaan välittää jollain tasolla välittänyt koko ajan ensitapaamisesta asti.
        Mutta ei käsittele asioita suoraan, vaikka olisin /olen itse ollut valmis hänen kanssaan keskustelemaan asiasta jos toisesta. Keskinäinen kemiamme on jotain upeaa.

Enkä syytä häntä mistään? Onko sulla lukihäiriö, kun et tajua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollin lausumaa! On sekasi ko saunalyhty!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä syytä häntä mistään? Onko sulla lukihäiriö, kun et tajua?

Vastasit kommenttiini, josta kysyin mistä olet saanut mielikuvan syyttämisestä. Kun kommentissani toivoin vain ettei aloittajalla ole yhtä vaikea tilanne kuin omani jota kuvasin. Silloin ei ollut vielä tiedossa että aloittaja on nainen. Luetun ymmärtäminen on arvokas asia. Se että et ymmärtänyt kommenttiani ja kysymystäni jatkona kommenttiisi jonka laitoit vastauksena mulle vain kertoo sun tavasta käsitellä asioita sekä kokemusmaailmastasi.

• Anonyymi

Tajuutko, hänellä on vaimo ja perhe! Rikosilmoitus sinusta kiusaaja pitää taas tehdä! Onko hän antanut sulle luvan huutaa hänestä täällä yleisellä palstalla ja luulen, ettei hän miehistä piittaa siinä mielessä! Joten lopeta hyvän sään aikana! "" itselle puhut täällä koko ajan aloittaja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tajuutko, hänellä on vaimo ja perhe! Rikosilmoitus sinusta kiusaaja pitää taas tehdä! Onko hän antanut sulle luvan huutaa hänestä täällä yleisellä palstalla ja luulen, ettei hän miehistä piittaa siinä mielessä! Joten lopeta hyvän sään aikana! "" itselle puhut täällä koko ajan aloittaja!

Oho, täällä on mielenkiintoisia tapauksia.
        Anonyymillä palstalla kuvittelee tunnistavansa.
        Voi lapsi parat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi lapsi parat.

Minulta oli vain yksi kommentti tässä. Tämä:

Muuta en ole tähän kirjoittanut. Osalla on kumma tapa tunkea väliin ja esiintyä edellisenä.
        No, minä en muuta kirjoittanut kuin tuon ja tämän nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi lapsi parat.

Tuo kommentoija on oikeasti täysin sekaisin. Juuri luin toista viestiketjua, jossa samaa showta päällä. Se syyttää ensin naista varatun miehen viemisestä (toisinaan oman miehensä) ja sitten aina väittääkin tuota miehen viejää mieheksi. Sama kuvio aina. Oikeasti, tuolla ei ole aivoissa enää mitään jäljellä. Todennäköisesti ukkonsa pettää ja purkaa sitä tänne sivullisiin. Tai sitten kuvittelee noiden olevan hyvää troIIausta yksinkertainen kun on..

• Anonyymi
      • Anonyymi

Milloin aikuistut 50n mies?

• Anonyymi

Tanssiminen on terveellistä, mä tanssin joka päivä.

• Anonyymi

Ota se kiinni.

• Anonyymi

Miten??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten??

Vaikka haavilla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka haavilla!

Ei yletä haaviin. Plus sujahtaa läpi vaikka ylettäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei yletä haaviin. Plus sujahtaa läpi vaikka ylettäisi.

Lassolla sitten, viuh ja kiinni!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En osaa lassota. Ei kovin naisellistakaan se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Espaniaksi el lazo viuhumaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Espaniaksi el lazo viuhumaan!

Ei liity Espanja asiaan mitenkään.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä videossa on genuiini :D lassoaja:
        https://www.youtube.com/watch?v=gAiGsWA4dVs

Toi on nainen joka lassoaa miehen...

• Anonyymi

• Anonyymi

Aloittaja ei nyt ymmärrä tätä lassoamisasiaa ollenkaan, joten jättäkäähän cowboywannabeet nyt ne tähän. Ei ole toteuttamiskelpoista lentävää lassota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En osaa lassota. Ei kovin naisellistakaan se.

Ku olet mies!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ku olet mies!

Anteeksi, mutta kyllä aloittaja on nainen.
        Niin, eihän tämä häntä tavoita. Hän on kiireinen, harrastaa ilmailuakin ja kaikkea. Mutta laulu on mielestäni kaunis. Ja siksi linkitin sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi, mutta kyllä aloittaja on nainen.
        Niin, eihän tämä häntä tavoita. Hän on kiireinen, harrastaa ilmailuakin ja kaikkea. Mutta laulu on mielestäni kaunis. Ja siksi linkitin sen.

Älä väheksy el lazoa!!! Lassolla saa pakenijankin kiinni.

• Anonyymi

Aika moni käyttää pilottilaseja.
      -sivusta huomio

• Anonyymi

Elämäntaparikollisen tanssiaiset palstalla

• Anonyymi

Se kiusaa, pelottava on!

• Anonyymi

Elämä on odottamattomia yllätyksiä. Rakkaus ja kuolema on kiehtovimmat. Sanonta "rakkaus ei kuole vaikka rakas kuolee" On absurdia. ja vaikuttavaa.

https://youtu.be/LYI3eegIJlI

• Anonyymi

Varmasti olet mies teinin asteella, teinit haaveilee ja kuuntelevst tollasta musiikkia, ei naiset!

• Anonyymi

Kukas nyt on kuollut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti olet mies teinin asteella, teinit haaveilee ja kuuntelevst tollasta musiikkia, ei naiset!

Teinit kuntelee tollasta paskaa ennen kuin löytävät musiikin, jotkut jäävät kyllä teinin asteelle loppuelämäkseen, rasvanäppeilyä ja heviä, jeejeejee!1!1!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofian ökyilyt on loppu

Miksiköhän Sofian instassa on ollut viime aikoina niin kovin hiljaista? Liittyykö syy kenties piriparin eroon? Sofia joutui muuttamaan ex-hoitonsa sis
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      4334
    2. Syystäkin ollut kirjoittamatta

Mutta minun silmissäni olet kulutettu, käytetty, pilattu ja raiskattu jätteeksi. Kyllä moni sinua mielellään hässisi, mutta ei sinusta ihmistä rinnall
      Tunteet
      303
      1963
    3. Nato-ovi pysyy kiinni Suomelta.

Usa ei puutu Suomen ja Turkin väliseen kiistaan, joten menee vuosia Nato-oven repimiseen ja voi olla että sisään ovesta ei koskaan päästäkään. https:/
      Maailman menoa
      425
      1612
    4. Mitä kummaa tapahtui, että Suomalaiset yhtäkkiä Natoon haluaisivat?

Ulkomailla ihmetellään, "mikä teihin rauhanomaisiin suomalaisiin oikein meni kun, yht'äkkiä sotahulluiksi muutuitte"? Erittäin hyvä kysymys joka pitäi
      Maailman menoa
      532
      905
    5. Stefan Thermanin käräjät on 16/6. On jännät ajat miehellä edessään.

Neljä syytettä on nyt edessä, laittomasta uhkailusta liikenneturvallisuuden vaarantamisesta törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja ampuma-aserikoksesta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      857
    6. Onko meillä tilanne mies

Vai kuvittelenko vaan? Onko puoleltasi kaikki täysin ohi?
      Ikävä
      59
      848
    7. Nytkö se taas alkaa - apinarokko ja rokotuspainostus

Valmistautukaa concoy väki. Wef ja muut globalistit eivät saaneet koronalla tarpeeksi kiusattua ihmisiä. Nyt pukkaa kuitenkin taas uutta riesaa: htt
      Maailman menoa
      178
      793
    8. Oot sekottanut mut

Enkä enää tiedä miten päin olla, kiitos tästä ärsyttävän ihana mies 🙃🥰🔥😤🤯😞
      Ikävä
      29
      702
    9. Ajatus on nähdessä

Jutella ja sopia ajankanssa keskustelu edes kerran, selkiyttäisi asioita. Vain kasvotusten, vain sinulle. Katoamalla päätät toisin, oletko ihan varma
      Tunteet
      50
      678
    10. Nyt jo teällä

Suomen ensimmäinen vahvistettu apinarokko tapaus Suomussalmella, potilas assuu Ämmässä.
      Suomussalmi
      19
      653
    Aihe