Tämä loputon tanssimme...

Anonyymi

Tuntuu jatkuvan yhä vaan... miksi?
On kuin ilmassa tanssisi, vauhdin hurmaa, ilmataisteluita, kuoppia, vaarallisia kieppejä, savuavia vanoja.. ja lopulta crash & burn?

https://youtu.be/O2CIAKVTOrc

To a man with aviator shades. 🛩

39

582

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mies joka haluaa ja ei halua. Hän on hyvin kiehtova, mutta etäinen… henkistä tanssia n.2,5v kai siihen saa väsyä kunnes etene siitä mihinkään.
      Aika on katsella muuta ja yrittää unohtaa hänet.
      Toivottavasti aloittajalla helpompi tilanne.

      • Anonyymi

        Tämä ei ole minulta vaikka aika täsmää. En ajattele noin, en syytä häntä mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole minulta vaikka aika täsmää. En ajattele noin, en syytä häntä mistään.

        Tuo on oikea asenne. Mitä sitä syyttämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole minulta vaikka aika täsmää. En ajattele noin, en syytä häntä mistään.

        Mistä sait näkökulman syyttämisestä. Kukaan ei syytä ketään. Vaan toinen tuntuu vain leikkivän ajan kuluksi. Siihen olen väsynyt. Kyllä varmaan välittää jollain tasolla välittänyt koko ajan ensitapaamisesta asti.
        Mutta ei käsittele asioita suoraan, vaikka olisin /olen itse ollut valmis hänen kanssaan keskustelemaan asiasta jos toisesta. Keskinäinen kemiamme on jotain upeaa.


      • Anonyymi

        Ai sinulla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sait näkökulman syyttämisestä. Kukaan ei syytä ketään. Vaan toinen tuntuu vain leikkivän ajan kuluksi. Siihen olen väsynyt. Kyllä varmaan välittää jollain tasolla välittänyt koko ajan ensitapaamisesta asti.
        Mutta ei käsittele asioita suoraan, vaikka olisin /olen itse ollut valmis hänen kanssaan keskustelemaan asiasta jos toisesta. Keskinäinen kemiamme on jotain upeaa.

        Enkä syytä häntä mistään? Onko sulla lukihäiriö, kun et tajua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sait näkökulman syyttämisestä. Kukaan ei syytä ketään. Vaan toinen tuntuu vain leikkivän ajan kuluksi. Siihen olen väsynyt. Kyllä varmaan välittää jollain tasolla välittänyt koko ajan ensitapaamisesta asti.
        Mutta ei käsittele asioita suoraan, vaikka olisin /olen itse ollut valmis hänen kanssaan keskustelemaan asiasta jos toisesta. Keskinäinen kemiamme on jotain upeaa.

        Trollin lausumaa! On sekasi ko saunalyhty!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä syytä häntä mistään? Onko sulla lukihäiriö, kun et tajua?

        Vastasit kommenttiini, josta kysyin mistä olet saanut mielikuvan syyttämisestä. Kun kommentissani toivoin vain ettei aloittajalla ole yhtä vaikea tilanne kuin omani jota kuvasin. Silloin ei ollut vielä tiedossa että aloittaja on nainen. Luetun ymmärtäminen on arvokas asia. Se että et ymmärtänyt kommenttiani ja kysymystäni jatkona kommenttiisi jonka laitoit vastauksena mulle vain kertoo sun tavasta käsitellä asioita sekä kokemusmaailmastasi.


      • Anonyymi

        Tajuutko, hänellä on vaimo ja perhe! Rikosilmoitus sinusta kiusaaja pitää taas tehdä! Onko hän antanut sulle luvan huutaa hänestä täällä yleisellä palstalla ja luulen, ettei hän miehistä piittaa siinä mielessä! Joten lopeta hyvän sään aikana! "" itselle puhut täällä koko ajan aloittaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuutko, hänellä on vaimo ja perhe! Rikosilmoitus sinusta kiusaaja pitää taas tehdä! Onko hän antanut sulle luvan huutaa hänestä täällä yleisellä palstalla ja luulen, ettei hän miehistä piittaa siinä mielessä! Joten lopeta hyvän sään aikana! "" itselle puhut täällä koko ajan aloittaja!

        Oho, täällä on mielenkiintoisia tapauksia.
        Anonyymillä palstalla kuvittelee tunnistavansa.
        Voi lapsi parat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, täällä on mielenkiintoisia tapauksia.
        Anonyymillä palstalla kuvittelee tunnistavansa.
        Voi lapsi parat.

        Minulta oli vain yksi kommentti tässä. Tämä:

        Tämä ei ole minulta vaikka aika täsmää. En ajattele noin, en syytä häntä mistään.

        Muuta en ole tähän kirjoittanut. Osalla on kumma tapa tunkea väliin ja esiintyä edellisenä.
        No, minä en muuta kirjoittanut kuin tuon ja tämän nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, täällä on mielenkiintoisia tapauksia.
        Anonyymillä palstalla kuvittelee tunnistavansa.
        Voi lapsi parat.

        Tuo kommentoija on oikeasti täysin sekaisin. Juuri luin toista viestiketjua, jossa samaa showta päällä. Se syyttää ensin naista varatun miehen viemisestä (toisinaan oman miehensä) ja sitten aina väittääkin tuota miehen viejää mieheksi. Sama kuvio aina. Oikeasti, tuolla ei ole aivoissa enää mitään jäljellä. Todennäköisesti ukkonsa pettää ja purkaa sitä tänne sivullisiin. Tai sitten kuvittelee noiden olevan hyvää troIIausta yksinkertainen kun on..


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Milloin aikuistut 50n mies?


    • Anonyymi

      Tanssiminen on terveellistä, mä tanssin joka päivä.

    • Anonyymi

      Ota se kiinni.

      • Anonyymi

        Miten??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten??

        Vaikka haavilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka haavilla!

        Ei yletä haaviin. Plus sujahtaa läpi vaikka ylettäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yletä haaviin. Plus sujahtaa läpi vaikka ylettäisi.

        Lassolla sitten, viuh ja kiinni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lassolla sitten, viuh ja kiinni!

        En osaa lassota. Ei kovin naisellistakaan se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lassolla sitten, viuh ja kiinni!

        Espaniaksi el lazo viuhumaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Espaniaksi el lazo viuhumaan!

        Ei liity Espanja asiaan mitenkään.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Aloittaja ei nyt ymmärrä tätä lassoamisasiaa ollenkaan, joten jättäkäähän cowboywannabeet nyt ne tähän. Ei ole toteuttamiskelpoista lentävää lassota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa lassota. Ei kovin naisellistakaan se.

        Ku olet mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ku olet mies!

        Anteeksi, mutta kyllä aloittaja on nainen.
        Niin, eihän tämä häntä tavoita. Hän on kiireinen, harrastaa ilmailuakin ja kaikkea. Mutta laulu on mielestäni kaunis. Ja siksi linkitin sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, mutta kyllä aloittaja on nainen.
        Niin, eihän tämä häntä tavoita. Hän on kiireinen, harrastaa ilmailuakin ja kaikkea. Mutta laulu on mielestäni kaunis. Ja siksi linkitin sen.

        Älä väheksy el lazoa!!! Lassolla saa pakenijankin kiinni.


    • Anonyymi

      Aika moni käyttää pilottilaseja.
      -sivusta huomio

    • Anonyymi

      Elämäntaparikollisen tanssiaiset palstalla

      • Anonyymi

        Se kiusaa, pelottava on!


    • Anonyymi

      Elämä on odottamattomia yllätyksiä. Rakkaus ja kuolema on kiehtovimmat. Sanonta "rakkaus ei kuole vaikka rakas kuolee" On absurdia. ja vaikuttavaa.

      https://youtu.be/LYI3eegIJlI

      • Anonyymi

        Varmasti olet mies teinin asteella, teinit haaveilee ja kuuntelevst tollasta musiikkia, ei naiset!


      • Anonyymi

        Kukas nyt on kuollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti olet mies teinin asteella, teinit haaveilee ja kuuntelevst tollasta musiikkia, ei naiset!

        Teinit kuntelee tollasta paskaa ennen kuin löytävät musiikin, jotkut jäävät kyllä teinin asteelle loppuelämäkseen, rasvanäppeilyä ja heviä, jeejeejee!1!1!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe