Mersuista olen kuullut vaikka mitä "ikiliikkuja" tarinoita yms. yms. Varmasti moni muukin on näitä kuullut. Reilu vuosi sitten talouteen tuli ensimmäinen mersu 70-luvun jälkeen (viimeksi oli mersu 3 sukupolvea takaperin) -99 w210 2.1cdi koneella, 5v manuaali. 460tkm jotain ajettu. Yhdellä omistajalla ollut, ja piti olla hyvin huollettu ja hienossa kunnossa. Ruostettahan siinä oli, mutta se nyt ei ollut yllätys. Suurin yllätys oli se, miten paljon voi autossa olla vikoja 1v / 10tkm aikana. Seuraavaa oli:
-Abs yksikkö rupesi vuotamaan
-Ecu kärähti
-Flektin ohjausboksi kärähti
-Ohjelmoinnissa oli liikaa nostettu polttoaineen painetta? Joten sammui täyskiihdytyksessä
Perä, laatikko, jäähdytin ja tehostaja (tehostaja vuoti aika runsaasti varsinkin loppuaikoina)
-oli väljiä puslia joten kampesi, eikä meinannut yksi kaista riittää 120kmt vauhdissa
-kardaanin kannatinlaakerin kumi meni
-Voimansiirrossa väljää
Kaikkien muiden kanssa olisi voinut elää, mutta ecun ja flektin ohjausboksin kärähdyksistä koitui yhteensä lähemmäs 1000€ kuluja, joten pääsi halvimmalla kun auton möi pois. Silti tykkäsin autosta, oli pihan autoista hiljaisin ja mukavin. Ja "lojakka" maantiellä. Oli myöskin laadukas vaikutelma esim. Sisustassa vaikka oli classic. Mersuja en ole silti täysin unohtanut, joten mikä olisi luotettavin mersu malli? Onko mersua jota ei tarvitse olla viemässä korjaamolle koko ajan? Varsinkaan sähkövikojen vuoksi...
Mersujen luotettavuus??
Anonyymi
1
65
Vastaukset
- Anonyymi
No mitäs voi odottaa vanhalta loppuunajetulta paskalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772