Tahtoisin olla sun Murunen.
09.03.2022
Aloitti uuden keskustelun: Seksi deittiä
Haluisko joku nuori tai vanha nainen deittailla vanhemman miehen kanssa.
Itellä kaikki vielä toimii,mutta olisi kiva kirjoitella haluistasi ja fantasioistasi tai ihan mistä vaan.
Eihän sitä tiedä vaik joskus päästäs näkemäänkin toisemme, asustelen Riihimäen nurkilla ja nyt pidemmällä lomalla Thaimaassa.
Maicci
Oletko ihana Riksulainen vieläkin pitkällä lomalla?
3
93
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos Maicci kertoisitko itsestäsi enemmän.
16.01.2022
Vastasi keskusteluun: Haluan vanhaa miestä!
Vapaana olis 70 v joka vielä pystyy hoitamaan hommat rauhalliseen malliin,kuviaki pelistä löytyy jos tarve,riihimäen suunnalla oleskelen.nuori tai vanha kaikki käy ei kannata olla ronkeli.viestiä voi lähetellä.- Anonyymi
Moi Mussukka.
Minä olen aivan lääpällään jo sinuun ja kun tavataan niin voitaisiin pitää liukkarina mun Massamanisekoituksia, ne kirvelee niin ihanasti, sitten voidaan mennä savusaunaan samalla kun meidän rosvopaistikaslerimme nauttii toisistamme.
Kläp-Maic-Kää-Läy ..... pus pus
Ollaanko naapureita muuten Rayongissa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi Mussukka.
Minä olen aivan lääpällään jo sinuun ja kun tavataan niin voitaisiin pitää liukkarina mun Massamanisekoituksia, ne kirvelee niin ihanasti, sitten voidaan mennä savusaunaan samalla kun meidän rosvopaistikaslerimme nauttii toisistamme.
Kläp-Maic-Kää-Läy ..... pus pus
Ollaanko naapureita muuten Rayongissa?Voi olla, tule koputtamaan ovelleni rakas.
Tunnussana Aasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651483Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113951- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48774- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan72707Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026689Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68672