Tahtoisin olla sun Murunen.
09.03.2022
Aloitti uuden keskustelun: Seksi deittiä
Haluisko joku nuori tai vanha nainen deittailla vanhemman miehen kanssa.
Itellä kaikki vielä toimii,mutta olisi kiva kirjoitella haluistasi ja fantasioistasi tai ihan mistä vaan.
Eihän sitä tiedä vaik joskus päästäs näkemäänkin toisemme, asustelen Riihimäen nurkilla ja nyt pidemmällä lomalla Thaimaassa.
Maicci
Oletko ihana Riksulainen vieläkin pitkällä lomalla?
3
115
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos Maicci kertoisitko itsestäsi enemmän.
16.01.2022
Vastasi keskusteluun: Haluan vanhaa miestä!
Vapaana olis 70 v joka vielä pystyy hoitamaan hommat rauhalliseen malliin,kuviaki pelistä löytyy jos tarve,riihimäen suunnalla oleskelen.nuori tai vanha kaikki käy ei kannata olla ronkeli.viestiä voi lähetellä.- Anonyymi
Moi Mussukka.
Minä olen aivan lääpällään jo sinuun ja kun tavataan niin voitaisiin pitää liukkarina mun Massamanisekoituksia, ne kirvelee niin ihanasti, sitten voidaan mennä savusaunaan samalla kun meidän rosvopaistikaslerimme nauttii toisistamme.
Kläp-Maic-Kää-Läy ..... pus pus
Ollaanko naapureita muuten Rayongissa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi Mussukka.
Minä olen aivan lääpällään jo sinuun ja kun tavataan niin voitaisiin pitää liukkarina mun Massamanisekoituksia, ne kirvelee niin ihanasti, sitten voidaan mennä savusaunaan samalla kun meidän rosvopaistikaslerimme nauttii toisistamme.
Kläp-Maic-Kää-Läy ..... pus pus
Ollaanko naapureita muuten Rayongissa?Voi olla, tule koputtamaan ovelleni rakas.
Tunnussana Aasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofian ökyilyt on loppu
Miksiköhän Sofian instassa on ollut viime aikoina niin kovin hiljaista? Liittyykö syy kenties piriparin eroon? Sofia joutui muuttamaan ex-hoitonsa sis2453943Syystäkin ollut kirjoittamatta
Mutta minun silmissäni olet kulutettu, käytetty, pilattu ja raiskattu jätteeksi. Kyllä moni sinua mielellään hässisi, mutta ei sinusta ihmistä rinnall2941863Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?
Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä5171606- 761542
Nato-ovi pysyy kiinni Suomelta.
Usa ei puutu Suomen ja Turkin väliseen kiistaan, joten menee vuosia Nato-oven repimiseen ja voi olla että sisään ovesta ei koskaan päästäkään. https:/4211495- 941326
Jesper on herrasmies
Kantaa lentokentällä rakkaansa Dior laukkua ja kulkevat rakastuneina käsi kädessä. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Martina-Aitolehden-Jesper-rakas-palj2061290Kauhava ansaitsee enemmän ja parempaa
Tervehdys Kauhavalaiset! Sain viestin, että minun pitäisi kirjoittaa myös täällä, koska foorumi kuulema edustaa Kauhavan älymystön mielipidettä ja sa861189- 1411183
Ässät taas yhdessä
Jollakin asialla lokki kiristää heidät pysymään yhdessä vaikka rakkaudesta tai parisuhteesta ei olekaan kyse. Sääliksi käy pulia.281135