Tahdon unohtaa en tahdo unohtaa

Anonyymi

Sinä tiedät kyllä nainen ja olen yllättynyt kuinka hyvin luet minua, luet kuin avointa kirjaa. Täältä yksipuolista rakkautta sulle ❤ Toivottavasti kaikki on hyvin :)

22

557

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä tiedät jos se vaikka olisi kaksipuolinen rakkaus yksipuolisen sijaan? Oletko kysynyt häneltä?

• Anonyymi

En tiedäkkään enkä oikein voi kysyä koska olen pilannut jo kaiken aikoja sitten ja miksi hän minua rakastaisi? Voiko olla et oltais molemmat niin samanlaisia et mietitään toisiamme eikä kumpikaan uskalla tehä mitään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedäkkään enkä oikein voi kysyä koska olen pilannut jo kaiken aikoja sitten ja miksi hän minua rakastaisi? Voiko olla et oltais molemmat niin samanlaisia et mietitään toisiamme eikä kumpikaan uskalla tehä mitään?

Jos asiat vaivaavat mieltä,ne kannattaa selvittää mahdollisten väärinkäsitysten välttämiseksi. Kukaan ei ole ajatustenlukija. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sinun koitettava selvittää. Mahdollista että hän ei edes tiedä että olet pilannut mitään. Oletuksiin ei kannata luottaa. Tässä punnitaan sitä haluatko selvittää asian vai et.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sinun koitettava selvittää. Mahdollista että hän ei edes tiedä että olet pilannut mitään. Oletuksiin ei kannata luottaa. Tässä punnitaan sitä haluatko selvittää asian vai et.

En selvitä mitään enää on sen verran sekomesta että huh huh t. Aloittaja 🤮

• Anonyymi

Olisitpa edes kertonut kaiken alkuun...
      Nyt 8llaan molemmat valehdeltu olennaisimmat asiat.
      Eli tännehän tämä jää, vaikka mielenkiintoinen tarinan alku olikin.

• Anonyymi

Vieläkö nainen vihaat mua? 😔

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Sinähän luet minua kuin avointa kirjaa?

• Anonyymi

Kaikki on hyvin, niin hyvin kun nyt voi olla. ♡

• Anonyymi

On se hyvä että jollain on hyvin, itselläni ainakin on kaikki päin vittua.

• Anonyymi

Muutenkin se on sellanen juttu ellei kaikki lopu tasan tarkkaan tänään, niin tämä ihminen lopettaa kaiken tekemisen yhteiskunnan eteen ja alkaa juopoksi. Ota sinä riski minä teen työn...

• Anonyymi

Saanko kysyä miksi kaikki on hyvin? Oletko onnellinen? Olisinpa itsekkin onnellinen. T. Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta onhan sulla edes vaimo joten sikäli mitä haittaa tuosta nyt edes o vaikka oliskin päin vittua. Koska,sitähän sä oot vailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutenkin se on sellanen juttu ellei kaikki lopu tasan tarkkaan tänään, niin tämä ihminen lopettaa kaiken tekemisen yhteiskunnan eteen ja alkaa juopoksi. Ota sinä riski minä teen työn...

Vedetään sitten lekkeriksi kaikki, siis ihan kaikki. Mutta muista kenen syy se sitten on, se on jonkun toisen ei minun. Kenenkään ei tarvitse elää elämäänsä missään totaalisen huonossa paskassa päivässä toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta onhan sulla edes vaimo joten sikäli mitä haittaa tuosta nyt edes o vaikka oliskin päin vittua. Koska,sitähän sä oot vailla.

En tarvitse vaimoa, en naista... en ketään elämääni. Kaikesta ylim on vain haittaa, siis pelkästään haittaa. Ai niin mikä on paras huume unohtaa kaikki se paska mikä taustalla on? Se on sitten seuraava episodi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua sitten harmittaa,kun ihmiset sanoo, et elämä on päin p...tä, itse siitä elämästä tehdään onneton tai onnellinen, valitaan seura huolella, ei tavitse ns. Mielytää muita, elää oman näköistä elämää, elämässä on toki kaikilla paineita, mutta kun huomioi muutaman asian, niin elämästä voi tulla onnellinen! Toki en sinun elämääsi tiiä, mutta näin yleensä ottaen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saanko kysyä miksi kaikki on hyvin? Oletko onnellinen? Olisinpa itsekkin onnellinen. T. Aloittaja

Vähän oli ironiaa tuossa, niin hyvin kun voi olla, korona tuli kylään ja äitiäkään ei ole ollut moneen kymmeneen vuoteen näin äitienpäivänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haha, on teillä huvit.

• Anonyymi

Älä nainen välitä... jotkut sekoilijat pilasivat jo aloituksen asioilla jotka eivät liity millään lailla aloitukseeni. T. Aloittaja.

• Anonyymi

Mitä haluaisit sitten siihen vielä lisätä?

• Anonyymi

Toivottavasti käyt asian läpi IRL kaipauksen kohteesi kanssa. Voi olla että toinen ei ole ymmärtänyt että voit olla tosissasi, etkä leiki vain.
      Ja voi olla ettei hän tiedä sun olevan vapaa.
      -Sivusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lopullinen varmistus. Suomi ja Ruotsi eivät liity Natoon

Suomen ja Ruotsin liittyminen Natoon on estetty Erdoganin toimesta: https://www.is.fi/politiikka/art-2000008826412.html Tämä on pieni askel Erdogani
      Maailman menoa
      568
      4173
    2. Uskallatko laittaa tuntomerkkejä

Samaan kommenttiin sekä itsestäsi, että kaivatustasi?
      Ikävä
      149
      3027
    3. Mitä tapahtui? Bachelor-Timo paljastaa, miksi suhde Sonjaan ajoi karille: "Ehkä ei kuitenkaan..."

Rovaniemeltä kotoisin oleva Timo Harvey, 32, halusi sitoutua, löytää rakkauden ja asettua aloilleen. Kauden viimeisessä jaksossa Bachelor-Timo valitsi
      Bachelor
      22
      2565
    4. Stefulla taas korkki auki?

Tästä taitaa tulla hieno päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      50
      2044
    5. Martiinan "Ikuinen rakkaus", hah hah haaa

Onko tämä lippisressukka nyt sitten taas se ikuinen rakkaus ? ? miksi ikiteini mara on niinkin tyhmä ja nolo ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      1557
    6. Maisa Torppa miehensä kanssa lomalla

Espanjan Alicantessa. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Vauva-jai-kotiin-Maisa-Torppa-karkasi-rakkaansa-kanssa-aikuisten-lomalle-Espanjaan-kuva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      1549
    7. Bachelor-Tuomakselta ikävä yllätys - Hanna tyrmistyi miehen käytöksestä: "Kun kamerat sammuivat..."

No voihan… Hanna sai kuvausten aikana Tuomaksesta lämpimän, ystävällisen ja avoimen kuvan. Kun kamerat sammuivat, kuinkas sitten kävikään... https://
      Bachelor
      15
      1435
    8. Mies olet kaunis sisältä ja ulkoa

Haluan sut omakseni. Sinä jos kuka kelpaat :)
      Ikävä
      125
      1189
    9. Zaharova yllättäisi sotilaallisesti

Venäjän ulkoministeriön tiedottaja Maria Zaharova sanoi keskiviikkona, että Venäjän vastaus Suomen Nato-jäsenyyteen tulee olemaan luonteeltaan sotilaa
      Maailman menoa
      218
      1165
    10. Naton vastustajat pääosin kouluja käymätöntä, ja vähemmän älykästä porukkaa

monet myös työttömiä. Paljolti samaa jengiä joka myös vastustaa koronarokotuksia, ja puolustaa venäjää. Uutiset luetaan mm. MV-lehdestä. Veikkaan ett
      Maailman menoa
      304
      1017
    Aihe