Saako nykypäivänä luottotiedoton enään mistään pikavippiä?
En kaipaa nyt mitään viisasteluita, on todella akuutti tilanne saada rahaa.
500-1000 euron pikavippi vain tarpeessa. mahd. pian.
Saako luottotiedoton mistään?
18
1706
Vastaukset
- Anonyymi
Tuon takia sinulla ei olekaan rahaa eikä tule olemaankaan. Olet liian suurpiirteinen. Jos rahantarve on 500-1000€, niin todennäköisesti käyttökohde on päämäärätön törsääminen ja ilman vippiä selviäisit muutamalla kympillä.
Luottotiedottomana et edes ajatellut maksaa lainaasi takaisin, joten puhu lahjasta- Anonyymi
En tarvi kyseistä rahaa törsätäkseni sitä turhuuksiin vaan vuokran maksamiseen kun olen jäänyt työttömäksi ja odotan liitonrahoja. Luottotietoni eivät ole alunperinkään mennyt sen vuoksi että olisin itse törsännyt vaan äitini takia joka teki velkaa minun nimiini. mutta kiitos tästä kommentistasi.
- Anonyymi
Hän on kuollut niin en tiedä auttaako enään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarvi kyseistä rahaa törsätäkseni sitä turhuuksiin vaan vuokran maksamiseen kun olen jäänyt työttömäksi ja odotan liitonrahoja. Luottotietoni eivät ole alunperinkään mennyt sen vuoksi että olisin itse törsännyt vaan äitini takia joka teki velkaa minun nimiini. mutta kiitos tästä kommentistasi.
Jos liiton rahat viipyy, voit hakea Kelalta toimeentulotukea sille ajalle. Minä tein niin.
- Anonyymi
Voisiko Kelasta saada apua?
- Anonyymi
Ei tässä tilanteessa kun rahaa on kuitenkin liitosta tulossa ennemmin tai myöhemmin takautuvasti. On yritetty. Nyt jo toinen kuukausi ilman tuloja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä tilanteessa kun rahaa on kuitenkin liitosta tulossa ennemmin tai myöhemmin takautuvasti. On yritetty. Nyt jo toinen kuukausi ilman tuloja.
No ihan varmasti saat Kelalta toimeentulotukea!!
- Anonyymi
Googleta "sosiaalinen luotto".
Voiko kaupungin/kunnan velkaneuvoja antaa edes neuvoja?
Tähän akuuttiin asiaan ei nyt auta, mutta voitko päästä velkajärjestelyyn?
Äidistä ei taida olla apua.
Valitettavasti työn puolesta olen nähnyt, että vanhemmat voi pilata lapsen luottotiedot. - Anonyymi
Varsinainen nyyhkytarina.
Jos sinulla on jo vuokravelka vuokranantajalle, et tarvitse sen tilalle kalliimpaa velka. Sovit vain takaisinmaksusta.
Ansiosidonnaista päivärahaa ei tarvitse odottaa kuukausia. Käsittelyyn menee pari viikkoa, kun hakemus täytetty oikein ja liitteet toimitettu.
Eikö tuossa kohtaa kannattaisi mennä jo vaikka töihin, eikä itkeä kotona ilman rahaa? Ottaisit mielummin lainan, jotai et ole maksamassa takaisin? Tai edes tietoa voisiko tulot siihen riittää enää koskaan?
Mikä hinku ihmisillä on nykyään maksella lainoja lainoilla? Ei se raha lisäänny sillä, kulut vaan nousee- Anonyymi
Mistä oletat heti ettei keskustelun aloittaja olisi maksamassa lainaa takaisin? Tuskin kukaan haluaa tahaltaan velkaantua lisää. Uskoisin että monellakin ihmisellä on elämänsä aikana tilanteita jolloin ei yksin kertaisesti sillä hetkellä vain rahat riitä.
Tiedän myös omasta kokemuksesta että liitosta saa ensimmäisellä hakemiskerralla odotella rahoja, itsellänikin meni puoli toista kk. - Anonyymi
Mielelläni tekisin töitä, oisko sulla jotain tarjota? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielelläni tekisin töitä, oisko sulla jotain tarjota? 😊
Puhelinmyyjäksi pääset vaikka heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä oletat heti ettei keskustelun aloittaja olisi maksamassa lainaa takaisin? Tuskin kukaan haluaa tahaltaan velkaantua lisää. Uskoisin että monellakin ihmisellä on elämänsä aikana tilanteita jolloin ei yksin kertaisesti sillä hetkellä vain rahat riitä.
Tiedän myös omasta kokemuksesta että liitosta saa ensimmäisellä hakemiskerralla odotella rahoja, itsellänikin meni puoli toista kk.Todellakin voi olla tilanteita joissa tarvitaan pian maksaa jotain ja ei olekaan rahaa juuri sillä hetkellä. Itselläni tilanne niin sanotusti "tilanne päällä". Olen pienituloinen eläkeläinen joka yrittää maksaa asuntolainaa ja nyt napsahti ylimääräinen yhtiövastike samaan aikaan kun lääkkeet vaihdettiin paljon kalliimpiin (ovat elintärkeitä) ja nyt pitäisi jostain saada raavittua rahat kasaan. Elämä on kurjaa kituuttamista ja asunto on myynnissä mutta ei mene kaupaksi kun asutaan täällä vähän syrjemmällä, Uudellamaalla kuitenkin. Tiedän että joku parempiosainen on auttanut erään tuttavani pulasta mutta mistäs sellainen löytyisi se onkin sitten eri asia. Yöt valvon ja mietin miten selviän. No se jää nähtäväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin voi olla tilanteita joissa tarvitaan pian maksaa jotain ja ei olekaan rahaa juuri sillä hetkellä. Itselläni tilanne niin sanotusti "tilanne päällä". Olen pienituloinen eläkeläinen joka yrittää maksaa asuntolainaa ja nyt napsahti ylimääräinen yhtiövastike samaan aikaan kun lääkkeet vaihdettiin paljon kalliimpiin (ovat elintärkeitä) ja nyt pitäisi jostain saada raavittua rahat kasaan. Elämä on kurjaa kituuttamista ja asunto on myynnissä mutta ei mene kaupaksi kun asutaan täällä vähän syrjemmällä, Uudellamaalla kuitenkin. Tiedän että joku parempiosainen on auttanut erään tuttavani pulasta mutta mistäs sellainen löytyisi se onkin sitten eri asia. Yöt valvon ja mietin miten selviän. No se jää nähtäväksi.
Tuossakaan tilanteessa pikavippi ei auta vaan huonontaa tilannetta. Kulut valmiiksi tuloihin nähden liian isot, niin ylimääräinen kiinteä kulu tähän rampauttaa taloutta edelleen
- Anonyymi
Valitettavasti ei mistään saa lainaa/vippiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150