Menneisyydessä elävien välitysyhtiöiden on paras jättää konkurssihakemus heti, viimeistään vuoden loppuun mennessä.
Ohi on leikkinne pikku kioskienne kanssa, luuserit.
Valopilkku hallitsee koko Suomea 2023
24
1133
Vastaukset
- Anonyymi
😂😂
- Anonyymi
Rohkea läppä. Moisessa ei ole mitään sellaista, jota alalla ei oltaisi jo nähty. Moisia on saatavilla, kuin sieniä sateella.
- Anonyymi
Ainakin täällä pääkaupungissa tuntuu aika tarpeettomalta tämä VP: Joitain tilauksia tipahtelee aamuhässäkän aikana mutta miksi kukaan ajelisi halvempia kyyteja/maksaisi tilauksesta kun parempaakin on tarjolla. Aamuruuhka kun on hoidettu, hiljenee sekä TH:n että VP:n tilauskanavat, eli mikä pointti tässä on ?
- Anonyymi
Erona muihin alan toimijoihin on se että siinä on mukana Samoma Media. Eli medianäkyvyys tulee olemaan ihan eri luokkaa kilpailijoihin nähden.
- Anonyymi
Ja kilpailijoita on pilvin pimein ja kauhistuttava hintahaitari. Onnea yritykseen.
- Anonyymi
Ei tule VP menestymään. Taksi ei ole sellainen bisnes, jossa asiakaskuntaa haalitaan miljoonien mainosbudjetilla. Luulen, että Sanoma tulee myymään VP:n raskaasti tappiolla. Nähkääs kun taksia käytetään oikeasti kun on pakko. Pk seudun ulkopuolella melkein kaikilla on pakko olla oma auto. Pk seudulla julkiset toimii yleensä sen verran hyvin verrattuna muuhun Suomeen, että ihmiset käyttävät mieluummin kk hintaista bussia/metroa tms kuin maksavat saman hinnan kahdesta taksikyydistä. Taksi ei ole oikeasti hyvä bisnes, mutta aina niitä onnenonkijoita löytyy.
- Anonyymi
Näin kuluttaja-asiakkaissa. Taksin asiakkaat on valtaosin businessväkeä, turisteja, Sote-kyytejä ja vanhuksia. Pelkillä tavallisilla turakaisilla tilausmäärät jää liian pieneksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kuluttaja-asiakkaissa. Taksin asiakkaat on valtaosin businessväkeä, turisteja, Sote-kyytejä ja vanhuksia. Pelkillä tavallisilla turakaisilla tilausmäärät jää liian pieneksi.
Suurin osa ajoista kyllä kaikkea muuta kuin bisnesväkeä. Eli hykyä ja Kelaa. Jos VP mielii niihin mukaan niin olisi parempi maksaa autoilijoille kunnon korvaus keikasta. Osassa kyydeillä tehdään nyt jo kuskin ajamana tappiota, autoilijan ajamana nollatulos. Nykyisistä hinnoista kun nipistää, tulee konkurssiaalto tai eivät saa autoilijoita.
- Anonyymi
No ei kai noista VP-kyydeistä taksiyrittäjän tarvitse mitään maksaa? Jos yrittäjä maksaa niistä jotain, niin paljonko niitä autolle /vrk varmasti välitetään? Arvaan itse. Ei osaa sanoa, riippuu kysynnästä, jota sillä ei vielä ole. TH ajoi jo aiemmin kyseisen palvelun alas ja mainosti asiakkaille toista omistamaansa sovellusta. Nyt tästä tehdään valtakunnallinen ja Taksi Helsingissä olevat yrittäjät maksavat!
- Anonyymi
Huomaa että arvailet kaikkea yksinäsi. 2e/kyyti menee maksua provisio jäsenmaksu. Jos kuski ajaa niin noista pois palkat, sivukulut, polttoaineet yms niin sinne meni se 20 kyytimaksu. Vain idiootit taksarit pitävät tätä hyvänä juttuna. No laskutaidottomiahan ovat.
- Anonyymi
Valopilkust tulee todella iso juttu!
Ei kukaan elä pelkillä välityskyydeillä mutta verrattuna muihin väliyyksiin on valopilkun kulut pienet autoilijalle ja se on vapaa hyvä välitys taustalla muiden kyytien ohella. - Anonyymi
02:sta voi kivasti vertailla hintoja, voiko valopilkussa?
- Anonyymi
02 hallitse jo koko maata. Ei tuollaisia onnettomia appeja tarvitse todellisuudessa kukaan. Niistä hyötyvät vain appien tekijät, jotka kusettavat tyhmiä.
- Anonyymi
02 ajaa ne jotka ei muualle kelpaa.
- Anonyymi
Yrittäkää nyt umpityhmät taksitollot ymmärtää, että ei asiakasmäärä kasva!! Vain valikoima asiakkaille kasvaa. VP:n idea on pikkuhiljaa viedä asiakkaat muilta, itse asiakasmäärä ei tule kasvamaan! Johan täällä on joku kirjoittanut, että suurin osa käyttää taksia "pakon edessä" eli viikonloppuna, auto rikki, lentokentälle tms. Vain umpityhmä taksitollo voi ajatella, että asiakasmäärät kasvaa kun todellisuudessa samat asiakkaat siirtyvät eri appiin.
- Anonyymi
Eihän se edes toimi.
- Anonyymi
Pääkaupunkiseudulla suurin osa kollegoista jotka liittyneet VP:n harkitsevat sen lopettamista. Selvinnyt kyytien todelliset hinnat ja liian halvalla ajetaan jotta niistä jäisi voittoa. Useammassa tilitoimistossakin laskettu ettei kannata niitä ajaa jos dynaaminen hinnoittelu ei ole päällä, ei saa edes kuluja katettua.
- Anonyymi
Tämä ei kyllä pitäisi ihmetyttää ketään. Paitsi tollotaksareita, jotka kieli pitkällä menivät Valopölkkyyn. Nyt kun asian oikea laita selvisi niin lähtevät pois. Juuri niin kuin olen uumoillut. Ei se VP saa autoilijoita enää kohta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei kyllä pitäisi ihmetyttää ketään. Paitsi tollotaksareita, jotka kieli pitkällä menivät Valopölkkyyn. Nyt kun asian oikea laita selvisi niin lähtevät pois. Juuri niin kuin olen uumoillut. Ei se VP saa autoilijoita enää kohta.
Höpöhöpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö
"Höpöhöpö" on niiden tollotaksareiden vastaus, ketkä tajusivat juuri VP:n olevan yksi rahankynijä lisää. Kuitenkin ovat sen verran tolloja, etteivät älyä lähteä pois siitä vaan uskovat, että Valopilkku tuo lisää asiakkaita.
Yksinkertainen matematiikka on tollotaksareille mahdottomuus:
Taksi Helsingillä on 100 asiakasta. 40 heistä siirtyy käyttämään Valopilkkua. Kuinka monta asiakasta takseilla on yhteensä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Höpöhöpö" on niiden tollotaksareiden vastaus, ketkä tajusivat juuri VP:n olevan yksi rahankynijä lisää. Kuitenkin ovat sen verran tolloja, etteivät älyä lähteä pois siitä vaan uskovat, että Valopilkku tuo lisää asiakkaita.
Yksinkertainen matematiikka on tollotaksareille mahdottomuus:
Taksi Helsingillä on 100 asiakasta. 40 heistä siirtyy käyttämään Valopilkkua. Kuinka monta asiakasta takseilla on yhteensä?Tai sitten:
TH asiakkaita on 100 ja matka maksaa 10e. 40 heistä siirtyy VP asiakkaaksi ja matka maksaa 9e. Kumpi kassa on enemmän; TH keikoilla kaikki 100 vai TH asiakkaat sekä VP siirtyneet asiakkaat?
Vain tollotaksarit vastaavat tähänkin väärin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten:
TH asiakkaita on 100 ja matka maksaa 10e. 40 heistä siirtyy VP asiakkaaksi ja matka maksaa 9e. Kumpi kassa on enemmän; TH keikoilla kaikki 100 vai TH asiakkaat sekä VP siirtyneet asiakkaat?
Vain tollotaksarit vastaavat tähänkin väärin.TH:n minimimaksu on 12,50€. Valopilkun minimimaksu 10,00€. Esimerkkisi ei ole mahdollinen.
- Anonyymi
Välitysyhtiöiden piti kaatua jo ajat sitten. Kun lentävien robotti taksien piti korvata liikenne muodot.
Ei oo digitalisaatio ja automaatio edennyt ihan suunnitelmien mukaan.
Mutta talobanit ovat taas ottaneet Afganistanin haltuun ja Ukrainassa riehuu sota. On otettu taka askelia jokaisella elämän saralla. Näin ollen ,eiköhän perinteisiä taksiyhtiöitä ole jatkossakin.- Anonyymi
Valopilkku välittää kyydit ensisijaisesti välitysyhtiöille, sen jälkeen välitysyhtiöiden ulkopuolisille autoille. Kartelli vaan vahvistuu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516610- 725737
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1044928Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273645- 2063216
- 413035
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242964mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132869- 1561661
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3481618