Rakastan sua mies

Anonyymi

ja nyt suljen tämän ainakin hetkeksi.

Toivottavasti nähdään pian ja koitetaan jutella vähän sitten. Jos vaan onnistuu? Jos et mua halua niin kyllä se pitää jo selvittää mullekin. Älä pelkää mua. Kivaa sunnuntaita ja hyvää äitienpäivää myös!

30

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei prkle... taas tota äitienpäivää....

      • Anonyymi

        Anteeksi siitä. Eka toivotus multa..


    • Anonyymi

      Rakas. Oot ainoa nainen mun elämässä jonka haluaisin elämääni. Rakastan sinua vaikka välillä kiukuttelisit mulle❤

      • Anonyymi

        En tiedä oletko hän mutta kivasti ajattelet hänestä. En itsekään muita halua kuin hänet. Nyt meen, moi.


      • Anonyymi

        Mitä sinä sitten sille vaimollesi ja lapsellesi aiot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä sitten sille vaimollesi ja lapsellesi aiot?

        Se tuo ne sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tuo ne sulle.

        ,????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,????

        Heitto täysin älyttömään kysymykseen. Älä ota vakavasti.


    • Anonyymi

      Meidän pitää kyllä jutella, jäi paljon puhuttavaa. en mä sua pelkää, ota vaan yhteyttä

      • Anonyymi

        Kyllä me nähdään muutenkin pian, toivon ainakin.


    • Anonyymi

      Mielistellä voi palstan kauttakin

      • Anonyymi

        Ja vttuilla kuten sinä reppana yrität. Olet täysin tarpeeton sivustavinkuja. Ei tee oikein vaikutusta tuollainen vinkumoottori. vinkuti vinkuti vinkuti vaan ..


    • Anonyymi

      Onko se nyt niin tärkeää? Mitenkä se sinun mielesi niin muuttuikaan?

      • Anonyymi

        On tärkeää nyt ja hän ymmärtäisi miksi nyt. Mieleni ei ole muuttunut mistään mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tärkeää nyt ja hän ymmärtäisi miksi nyt. Mieleni ei ole muuttunut mistään mihinkään.

        Mä uskon et sä löydät vielä kyllä jonkun ihan kivan miehen itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä uskon et sä löydät vielä kyllä jonkun ihan kivan miehen itsellesi.

        En halua ketään ihan kivaa miestä itselleni. En varsinaisesti etsi tai tarvitse parisuhdetta. Siksi kommenttisi on ärsyttävän alentava. Otan hänet tai en ketään.


    • Anonyymi

      Rakastan sua mies
      Anonyymi
      08.05.2022 13:40

      ja nyt suljen tämän ainakin hetkeksi.

      Toivottavasti nähdään pian ja koitetaan jutella vähän sitten. Jos vaan onnistuu? Jos et mua halua niin kyllä se pitää jo selvittää mullekin. Älä pelkää mua. Kivaa sunnuntaita ja hyvää äitienpäivää myös!
      ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

      Niin minäkin Sinua, naiseni! 💕 Samat sanat 👍 ja haluan minä, oikeasti!!! Älä Sinäkään minua suotta, kun Sinusta minun <3 ilahtuu aina. Kiitos, samoin Sinulle!😘

      • Anonyymi

        En ole S naisesi enkä aio häneksi muuttua palstalla.


    • Anonyymi

      Jutellaan nainen jutellaan. Moi!

      • Anonyymi

        Haittaa on jo tapahtunut. Miten keho tulevaisuudessa jaksaa?


      • Anonyymi

        En voi katsoa ihmistä joka on elänyt omaa elämäänsä samaan aikaan kun toinen yrittää kaikkensa pelastaakseen sen mitä pelastettavissa on. Apua ei ole tippunut.


      • Anonyymi

        Moi, jutellaan oikeasti. Enkä tarkoita tässä vaan sitten kun nähdään. Nuo muut kommentit sulle ei ollu multa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi, jutellaan oikeasti. Enkä tarkoita tässä vaan sitten kun nähdään. Nuo muut kommentit sulle ei ollu multa.

        No hyvä, ettei ne olleet sulta. Olen aina halunnut jutella sinun kanssa Moi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä, ettei ne olleet sulta. Olen aina halunnut jutella sinun kanssa Moi!

        Niin minäkin hänen. Meillä on ollut hetkemme (hänen kanssaa kun en tiä ootko sama), mutta usein on juteltu.


    • Anonyymi

      Kommentti aiheeseen. Elän kuin unessa. Yksin eläessä on kipukohtia. Kun liikkuminen vaikeutuu, se nopeuttaa kehon riutumista.
      Ikääntyneenä en usko jaksavani enää kolmea vuotta kauemmaksi.
      . x.

      • Anonyymi

        Miten tuo liittyy otsikon aiheeseen "rakastan sua mies"?


    • Anonyymi

      Kaunis terve viesti!!! Tälläisia on mukava lueskella, ei harmita, ahista, ole paha olo eikä tule. Joskus rakkauden ajautuessa umpisolmuun, kohtaaminen saattaa muuttua hankalaksi, vaikka eninte maailmassa haluaisi kohdata ja tutustua. Ei se pelkoa ole, ehkä aristelua ja epävarmuutta. Elämässä täytyy jutella, joskus nuoret juttelevat koko yön, se lähentää ja oppii tuntemaan toisen. Aikuisilla harvoin on aikaa näin paljon, täytyy lyhyessä ajassa tehdä mielipiteensä ja ratkaisunsa. Parisuhde on myös taitolaji, siinä täytyy joustaa, pitää hyvänä ja kertoa salaisuuksia. Siinä täytyy osata antaa ei vaatia, ja toivoa eikä pettyä. Maailmassa upeinta on hymyilevät, tyytyväiset ja sopivasti yrittävät ihmiset.
      https://youtu.be/30Rtaq69w2M

      • Anonyymi

        Ihan asiallista tekstiä. Yllätti kun täällä sellaista harvemmin näkee. Kiitos tästä.


    • Anonyymi

      Niin minäkin sinua nainen. ): Toivoisin todella että olisit hän?.
      Hän on nuori
      nainen, ja minä nuori mies. Haluan nähdä hänet ja jutella hänen
      kanssaan. Kivaa sunnuntaita ja äitienpäivää myös sinulle :)

      • Anonyymi

        Ei me olla noin nuoria.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe