Onko myöhäistä peruuttaa taaksepäin? Saanko sinut takaisin elämääni? Saanko laittaa viestiä? Tarvitsen tukeasi.
Myöhäistäkö? Mies
52
1661
Vastaukset
- AnonyymiEi ole myöhäistä ja todellakin saat laittaa viestiä mulle aina... 
- AnonyymiToivottavasti laittaisit, älä pelkää :) 
- AnonyymiMiksi peruutat taaksepäin? Onko tapahtunut mitä? Teoilla on merkitystä ja jos kaikki ollut vain peliä sinulle niin mennyt on mennyttä. - AnonyymiTein jotain, mitä en olisi halunnut tehdä. Suojelin itseäni, mutta taidan kärsiä vielä enemmän. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tein jotain, mitä en olisi halunnut tehdä. Suojelin itseäni, mutta taidan kärsiä vielä enemmän. Tiedän kans naisia, jotka eivät aina ajattele asioita loppuun asti ja seurauksia, mitä joku teko voi aiheuttaa toiselle. Sokeaa itsekkyyttäkö? Olen kadottanut uskon tietynlaisen naisiin. Ja omaan kykyyni löytää mieleinen rinnalleni. 

- AnonyymiKyllä se oli nyt siinä. Pelasit ja ja käytit hyväksesi. - AnonyymiEn ole käyttänyt ketään hyväkseni, olisin halunnut. Kaikkea ei saa, joten satutin itseäni ja tein jotain, mitä kadun. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En ole käyttänyt ketään hyväkseni, olisin halunnut. Kaikkea ei saa, joten satutin itseäni ja tein jotain, mitä kadun. Mitä sä kadut?? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mitä sä kadut?? Kadun, että en antanut kaiken olla. Kadun, kun päätin lähteä eteenpäin. Kadun, kun en vielä kerran pyytänyt tapaamista. Kadun, kun sanoin hyvästi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kadun, että en antanut kaiken olla. Kadun, kun päätin lähteä eteenpäin. Kadun, kun en vielä kerran pyytänyt tapaamista. Kadun, kun sanoin hyvästi. Miksi piti sanoa hyvästi? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Miksi piti sanoa hyvästi? Hyvästely on tärkeää että saa oven suljettua takanaan. Mitä enemmän hyvästeissä on huutomerkkejä sitä parempi patoutumien kannalta. Mutta vähintään kolme niitä kannattaa laittaa että on sopiva lopullisuuden tuntu. 

- AnonyymiIloitse iloitsevaisten kanssa ja jne 
- AnonyymiLaitapa viestiä on odotettu vieras 
 Nicepappi
- AnonyymiSaat laittaa. Virheitä sattuu. T:J - AnonyymiEi se ollut virhe vaan senhetkinen elämäntilanne. Ymmärräthän sen? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei se ollut virhe vaan senhetkinen elämäntilanne. Ymmärräthän sen? Osuu sinänsä yhteen henkilöön, mutta minut on lempattu niin monta kertaa että on paha sanoa kuka olet. 🤔 Meneekö Turun hujakoille? Mutta, jos olet hän. Niin taidan kyllä ymmärtää. Kaikki taisi mennä liian nopeasti, sekä vanhat asiat vielä läpikäymättä kunnolla? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Osuu sinänsä yhteen henkilöön, mutta minut on lempattu niin monta kertaa että on paha sanoa kuka olet. 🤔 Meneekö Turun hujakoille? Mutta, jos olet hän. Niin taidan kyllä ymmärtää. Kaikki taisi mennä liian nopeasti, sekä vanhat asiat vielä läpikäymättä kunnolla? Jokatapauksessa kaikkea hyvää sinulle. Pitää ruveta koisimaan. Aamulla 430 herätys töihin. Palaan vaiheessa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei se ollut virhe vaan senhetkinen elämäntilanne. Ymmärräthän sen? Todellakin ymmärrän 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei se ollut virhe vaan senhetkinen elämäntilanne. Ymmärräthän sen? Juu, kukapa ei. Tilanteet muuttuu, vankkurit vierii ja karavaani kulkee, vaikka koirat haukkuu. 
 What a difference a year makes.

- AnonyymiRakas.Kuhan et peruutta päin.joka päivä odotan viestiäsi.ehkä jokupäivä saan sen. 
 https://youtu.be/t2fUGFDRY6E
- AnonyymiJos olisi minun tilanne, niin vastaisin Totta kai! - AnonyymiVoin olla kukkakeppisi 
 Saisit kukoistaa

- AnonyymiEi ole myöhäistä. Saat laittaa viestiä. 
- AnonyymiSaat laittaa viestiä. Ei mennyttä hoi muuttaa, mutta tulevaisuutta voi ajatella kunhan tekee sen hyvillä aikeilla ja iloisella mielellä. 
 Kaikki tekevät virheitä, jotkut pienempiä jotkut isompia.
 Mutta kuka niitä enää laskee, suuretkin virheet voi yrittää korjata, tärkeintä että yrittää edes.- AnonyymiIsoja virheitä tehnyt antaa toiselle kaiken anteeksi, jollei ne ole vielä pahempia kuin omansa? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Isoja virheitä tehnyt antaa toiselle kaiken anteeksi, jollei ne ole vielä pahempia kuin omansa? Tätä hyvä miettiä, jos sellaisen kohtaa. Kaikki kuitenkin lopulta paljastuu, jos suhde totuuden kestää. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Tätä hyvä miettiä, jos sellaisen kohtaa. Kaikki kuitenkin lopulta paljastuu, jos suhde totuuden kestää. Kolme yo. viestiä hyvä jokaisen muistaa! 

- AnonyymiSaat laittaa, mut meidän pitää jutella... 🙈 
- AnonyymiEi ole koskaan liian myöhäistä. 
- AnonyymiExsä on äxsiä, en tarvii enää niitä.kauan meni kun pääsin sinusta yli, olisin sua silloin eniten tarvinnu,tiedät säkin sen. voidaan olla ystäviä, muuta ei... - AnonyymiEi exiä olla oltu, ehkä kaukaisia ystäviä. 

- AnonyymiPitikin lukee aloitus koskettaa omaa tilannettanikin, ikävä on miestä oikeesti 
- AnonyymiViestiä voit rakas laittaa aina ja tukea saat myös sen minkä voin antaa 
- AnonyymiOlisitpa sylissäni💕, sitä kaikista eniten kaipaan. 
- AnonyymiEi kai se koskaan myöhäistä ole jos vaan molemmat ovat samalla mielellä liikenteessä. - AnonyymiToivottavasti nainen olisit liikenteessä sillä mielin 🍀 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Toivottavasti nainen olisit liikenteessä sillä mielin 🍀 Olen mutta sinä et taida jos olisit hän … 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Olen mutta sinä et taida jos olisit hän … Haluan vAin hänet 🙂 

- AnonyymiMihin hetkeen haluaisit peruuttaa, laita päivämäärä niin saat vastauksen... - AnonyymiHuhtikuun loppupuolelle. 

- AnonyymiKaipaamani nainen voisi peruuttaa paljaan pyllynsä suoraan jöpöttimeeni. Siitä se lähtisi sitten. - AnonyymiEtpä halunnut, kun aika oli. 
- AnonyymiKerro hänestä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Etpä halunnut, kun aika oli. Se olisi silloin ollut väärin. 

- AnonyymiNaisesta 11:37* 
 olen nainen
- AnonyymiEn ole tukipilari, joka mahtuu elämääsi vain siksi aikaa, että saat taas korjailtua itsesi kasaan. - AnonyymiEn tarvitse tukipilaria, vaan elämänkumppanin yhteisiin hetkiin. Pärjään ilman miestäkin! 
- AnonyymiOlet mies se rakkaus elämäni valo❤️ 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:En tarvitse tukipilaria, vaan elämänkumppanin yhteisiin hetkiin. Pärjään ilman miestäkin! Sitten ei ole liian myöhäistä peruuttaa taaksepäin. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Sitten ei ole liian myöhäistä peruuttaa taaksepäin. Näin. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Näin. Tule ensin itse vastaan, en lähde enään leikkiin mukaan. Kaikki tekosi tarkoittivat vain, kuinka vähäpätöinen olen sinulle. 

- AnonyymiEi ole myöhäistä. Soita minulle! 
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset495063
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut283729
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693483
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012848
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral912739
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302680
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131881
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161656
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021508
- 1531351