https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/4591144
Eikö nämä koskaan opi? Todennäköisesti näitä typeryyksiä riittää aina vaan.
Lisäksi tuo viina on viisasten juoma, ei sovi tyhmille eikä moottoripyöräilijöille.
Poliiseille pointsit että saivat taas yhden napattua.
Siellä on ollut moottoripyöräilijän kiva herätä seuraavana aamuna krapulassa, syyte törk. liikenteen vaarantamisesta ja kortti kuivumaan. Olisi ollut edessä varmaan kiva ja lämmin kesä moottoripyörällä ajella ja nautiskella😁🥳😁🥳
Vinettoo ja baanalle, käry kävi.
4
145
Vastaukset
- Anonyymi
Vieläkö olet hengissä? No, mikä pahan tappsis.
- Anonyymi
Pappa on erehtynyt vuosikymmenestä. Muistelee, kun 70-luvulla joi vinettoo Valkeisenlammen rannalla.
Vinetto oli appelsiininkukkauutteella, kanelilla ja neilikalla maustettu väkevä viini, jota Alko valmisti ja myi vuosina 1932 – 2006.- Anonyymi
Eikö tuhansien aiheiden tyyppi tiedä ettei palstalla saa mainostaa, ainakaan Alkon tuotteita. Entisiäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tuhansien aiheiden tyyppi tiedä ettei palstalla saa mainostaa, ainakaan Alkon tuotteita. Entisiäkään.
No nytkö on tuhansien aiheiden tyyppi tullut takaisin?
Minä kun luulin että se olen minä🧐
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741349Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531026- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39678Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44641- 30597