Hei! Kuinka helppoa muilla on ollu tulla raskaaksi? Mulla on toiveissa tulla raskaaksi, lopetin pillerit pari kuukautta sitten ja nyt odotellaan. Kauan muilla on mennyt pillereiden jälkeen tulla raskaaksi? Ihan kauheeta odotella ja olla epätiedossa voiko edes tulla raskaaksi jota pelkään entisen syömishäiriöni takia, mutta varmaan turhaa panikointia vain.
Raskaaksi tuleminen
Anonyymi
2
158
Vastaukset
- Anonyymi
No se on kyllä hyvin yksilöllistä ja riippuu ihan miehen ja naisen kemioistakin edellisessä parisuhteessa yritimme 2 vuotta ja nykyisessä 2 kuukautta, paras vihje on ettei kannata stressata asiasta
- Anonyymi
Voi miehelläkin olla vaikka siemenneste niin heikko laatuista ette voi siittää sinua. Kuten minulla kävi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628