Sä sit halusit lopettaa?

Anonyymi

Jään kaipaamaan sua. Mä kerkesin jo rakastua suhun enkä osannut kuvitella, et sulla ei ollutkaan vastaavia tunteita mua kohtaan.

93

2282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin meilläkin kävi miehen kansa tuntu et pelailua oli hänellä

    • Anonyymi

      Kyllä se oli nainen joka halusi lopettaa palstailun minun kanssa.

      • Anonyymi

        En tiedä kumpi ap on mies vai nainen. Ite oon nainen. En ole ehtinyt palstailla eikä oikein ole ollut haluakaan kun palsta on mitä on, ymmärräthän?
        Olen edelleen hänestä kiinnostunut, ei ole ollut vain rohkeutta edetä tilanteessa kohtaamisen tasolle. Tuntuu että olen pattitilanteessa jossa jotenkin pitäisi päästä eteenpäin, mutta miten? Myös omien kasvojen menetys pelottaa, jos teen itseni vain naurunalaiseksi. Tiedän, että hän on aika yksinäinen, mutta entä jos hän torjuukin ja haluaa olla yksinään?
        Hän on niin lähellä, mutta kuitenkin kaukana. Onko ehdotuksia miten lähtentyä.
        Sivusta tämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kumpi ap on mies vai nainen. Ite oon nainen. En ole ehtinyt palstailla eikä oikein ole ollut haluakaan kun palsta on mitä on, ymmärräthän?
        Olen edelleen hänestä kiinnostunut, ei ole ollut vain rohkeutta edetä tilanteessa kohtaamisen tasolle. Tuntuu että olen pattitilanteessa jossa jotenkin pitäisi päästä eteenpäin, mutta miten? Myös omien kasvojen menetys pelottaa, jos teen itseni vain naurunalaiseksi. Tiedän, että hän on aika yksinäinen, mutta entä jos hän torjuukin ja haluaa olla yksinään?
        Hän on niin lähellä, mutta kuitenkin kaukana. Onko ehdotuksia miten lähtentyä.
        Sivusta tämä

        Mistä tiedät hänen olevan yksinäinen? Ja kuinka lähellä, oletko joku naapuri tai työkaveri tms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kumpi ap on mies vai nainen. Ite oon nainen. En ole ehtinyt palstailla eikä oikein ole ollut haluakaan kun palsta on mitä on, ymmärräthän?
        Olen edelleen hänestä kiinnostunut, ei ole ollut vain rohkeutta edetä tilanteessa kohtaamisen tasolle. Tuntuu että olen pattitilanteessa jossa jotenkin pitäisi päästä eteenpäin, mutta miten? Myös omien kasvojen menetys pelottaa, jos teen itseni vain naurunalaiseksi. Tiedän, että hän on aika yksinäinen, mutta entä jos hän torjuukin ja haluaa olla yksinään?
        Hän on niin lähellä, mutta kuitenkin kaukana. Onko ehdotuksia miten lähtentyä.
        Sivusta tämä

        Kasvojen menetys pelottaa molempia samalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvojen menetys pelottaa molempia samalla tavalla.

        Siinäpä se dilemma sitten onkin. Kaksi arkajalkaa. Ymmärrän sen hyvin. Miten tämä asiat sitten ratkeaisi? Miten voisi mennä miehen ovelle ja tehdä tikusta asiaa? Osaisiko mies käyttää tilaisuuden silloin hyväkseen jos nainen olisi ovella jotain kysymässä? Uskaltaisiko mies? Vai vesittyisikö koko juttu miehen arkuuteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä se dilemma sitten onkin. Kaksi arkajalkaa. Ymmärrän sen hyvin. Miten tämä asiat sitten ratkeaisi? Miten voisi mennä miehen ovelle ja tehdä tikusta asiaa? Osaisiko mies käyttää tilaisuuden silloin hyväkseen jos nainen olisi ovella jotain kysymässä? Uskaltaisiko mies? Vai vesittyisikö koko juttu miehen arkuuteen?

        Ikävä kyllä, se ovi ei ole yksin miehen, vaan puoliso voisolla kotona myös! Älyätkö edes hävetä, et ole tervetullut kotiimme! Pysy kaukana!


    • Anonyymi

      Onneksi en ehtinyt kertoa tunteistani sulle. Se olisi ollut nöyryttävää. Ap

      • Anonyymi

        Olisi kannattanut keskustella irl onko toisella samanlaisia tunteita sinua kohtaan ja tietääkö että olet edes ollut kiinnostunut. Hän voi katsoa että olet pitänyt vain kevyttä flirttiä tarkoittamatta mitään.
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kannattanut keskustella irl onko toisella samanlaisia tunteita sinua kohtaan ja tietääkö että olet edes ollut kiinnostunut. Hän voi katsoa että olet pitänyt vain kevyttä flirttiä tarkoittamatta mitään.
        -sivusta

        Onneksi en keskustellut, se olisi ollut noloa eikä sellainen ihminen ansaitse edes tietää mun tunteistani, joka on valmis lopettamaan kaiken sanomatta sanaakaan. Ap


      • Anonyymi

        Outoa että pidät tuollaista tilannetta sulle nöyryyttävänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi en keskustellut, se olisi ollut noloa eikä sellainen ihminen ansaitse edes tietää mun tunteistani, joka on valmis lopettamaan kaiken sanomatta sanaakaan. Ap

        Hmm. Ehkei hän uskalla. 🖤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi en keskustellut, se olisi ollut noloa eikä sellainen ihminen ansaitse edes tietää mun tunteistani, joka on valmis lopettamaan kaiken sanomatta sanaakaan. Ap

        miten ap voit tietää, että kohteesi on valmis lopettamaan kaiken jos hän ei ole sanonut sanaakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten ap voit tietää, että kohteesi on valmis lopettamaan kaiken jos hän ei ole sanonut sanaakaan?

        Huomaan kyllä etääntymisestä ja siitä ettei pidä enää yhteyttä minuun. Ap


      • Anonyymi

        En ymmärrä. Mitä on tapahtunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi en keskustellut, se olisi ollut noloa eikä sellainen ihminen ansaitse edes tietää mun tunteistani, joka on valmis lopettamaan kaiken sanomatta sanaakaan. Ap

        Kuinka se loppui? Kävelikö hän vain taakseen katsomatta pois? Jätti vastaamatta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi en keskustellut, se olisi ollut noloa eikä sellainen ihminen ansaitse edes tietää mun tunteistani, joka on valmis lopettamaan kaiken sanomatta sanaakaan. Ap

        Erittäin sairas ihminen, jopa pelottavan harhainen, mitä lie pääkopassansa ajattelee toi o mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka se loppui? Kävelikö hän vain taakseen katsomatta pois? Jätti vastaamatta?

        Kaikki on ton ap trollin oman pään sisällä, ei missään muualla!


    • Anonyymi

      Kuka niin sanoi?

      • Anonyymi

        Päättelin sen ihan itse viime viikkojen käytöksestäsi. Epäilen, että oot (hän on) suunnannut kiinnostuksesi minun sijastani johonkuhun toiseen. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päättelin sen ihan itse viime viikkojen käytöksestäsi. Epäilen, että oot (hän on) suunnannut kiinnostuksesi minun sijastani johonkuhun toiseen. Ap

        Höpö höpö luulet ja luulet olisit ottanut selvää voi olla, että olisit onnellinen onnen myyrä, jos tietäisit totuuden.🦥🦦toinen ehkä ajattelee samalla tavalla, että toinen ei välitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö luulet ja luulet olisit ottanut selvää voi olla, että olisit onnellinen onnen myyrä, jos tietäisit totuuden.🦥🦦toinen ehkä ajattelee samalla tavalla, että toinen ei välitä.

        Mä olen se, jonka varassa kaikki on jo pitkään ollut. Tuskin kukaan pitäisi yhteyttä ja ehdottaisi tapaamisia, jos ei olisi halukas siihen. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päättelin sen ihan itse viime viikkojen käytöksestäsi. Epäilen, että oot (hän on) suunnannut kiinnostuksesi minun sijastani johonkuhun toiseen. Ap

        Tai on muita aikaa ja voimia vieviä asioita hänellä menossa ja sen vuoksi ei ehdi eikä jaksa?


    • Anonyymi

      Ap!!! Kyllähän se oli sinä joka lopetti! Vai tuliko väärinkäsitys.

      • Anonyymi

        Mä oon viimeksi ollut yhteydessä. Oikeastaan mun varassa koko yhteydenpito on viime viikot ollut. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon viimeksi ollut yhteydessä. Oikeastaan mun varassa koko yhteydenpito on viime viikot ollut. Ap

        Hyvä yritys tmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä yritys tmi

        Puhut väärälle ihmiselle. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä yritys tmi

        Kelle luulet puhuvas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut väärälle ihmiselle. Ap

        Harha-"Harri"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon viimeksi ollut yhteydessä. Oikeastaan mun varassa koko yhteydenpito on viime viikot ollut. Ap

        Minä en ole missään yhteydessä ja olinkin täällä vaan siksi kun huomasin yhden jutun ihan vahingossa. Oli todellakin vahinko kaikki tyynni😄


    • Anonyymi

      Sun Rakkauden määritelmä on p..ska

      • Anonyymi

        Mitä sä siitä tiedät? Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä siitä tiedät? Ap

        Älä tule urputtaa


    • Anonyymi

      Joku chattikaveriko? Päästä irti jo. Ei ne ole aitoja tunteita. Pakkomielteitä vaan.

      • Anonyymi

        Ihan irl tuttavuus. Ap


    • Anonyymi

      Mitäs tässä on lopetettu?

      • Anonyymi

        Mm. kanssakäyminen ja yhteydenpito


    • Anonyymi

      Kuinkahan monelle miehelle oot tehnyt saman asian? Kelaa sitä.

      • Anonyymi

        En yhdellekään. Mä hallitsen alkeelliset käytöstavat. Ap


    • Anonyymi

      Itse ainakin olen herkkä naisen käytöksen muutoksille ja jos naisesta tulee vetäytyvämpi, niin en yritä väkisin kaivaa, että mikä on vialla. Annan tilaa. Ehkä pitäisi kaivella, mutta aina ei kiinnostus riitä. Sen takia mä varmaan yksin olenkin.

      • Anonyymi

        Tässä ei kyse tästä. Mä en ole vetäytynyt missään vaiheessa, päinvastoin. Olen mielestäni tuonut oman halukkuuteni esiin kaikin tavoin ja ollut aktiivinen. Ap


      • Anonyymi

        Ei sulle sitten koskaan tullut mieleen, että nainen rakastui sinuun ja muuttui siksi vetäytyvämmäksi? Rakkaus kun hiljentää äänekkäimmänkin joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulle sitten koskaan tullut mieleen, että nainen rakastui sinuun ja muuttui siksi vetäytyvämmäksi? Rakkaus kun hiljentää äänekkäimmänkin joskus.

        Ei! Älkää nyt ainakaan ruokkiko pakkomielteisiä, jotka eivät ymmärrä sanaa EI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei! Älkää nyt ainakaan ruokkiko pakkomielteisiä, jotka eivät ymmärrä sanaa EI.

        Siis ihan suoraan sanottua ei sanaa irl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei! Älkää nyt ainakaan ruokkiko pakkomielteisiä, jotka eivät ymmärrä sanaa EI.

        Mulle ei ole kertaakaan sanottu sanaa "ei". Kyllä mä siitä ymmärtäisin. Sen juuri olisin halunnutkin kuulla mielummin kuin tätä ignooraamista ja välttelemistä. En ilmeisesti sitten ollut edes sen ein arvoinen. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ei ole kertaakaan sanottu sanaa "ei". Kyllä mä siitä ymmärtäisin. Sen juuri olisin halunnutkin kuulla mielummin kuin tätä ignooraamista ja välttelemistä. En ilmeisesti sitten ollut edes sen ein arvoinen. Ap

        Mitä jos puhelin ei toimi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos puhelin ei toimi?

        Kasvotusten tällaiset yleensä hoidetaan aikuisten kesken. Teineillä voi olla eri kuviot.


    • Anonyymi

      Oliko herra A taas kyseessä

      • Anonyymi

        Taas? En tiedä kenestä puhut, mutta ketään A:lla alkavaa en tarkoita, enkä ole koskaan kenestäkään A:sta täällä puhunut. Ap


      • Anonyymi

        Ei ole kuin herra O, keksii itselleen noita eri nimiä ja kirjaimia, vasta oli j, lapsen asteelle alkoholi vienyt! Leikkii nyt naista/miestä!


      • Anonyymi

        Ei!


    • Anonyymi

      Voisitko sä jo vuorostas vierittää sen kiven sydänmeltäsi minulle kun kohdataan

      • Anonyymi

        Sä satutit mua ja siksi en halua enää sulle suoda sitä iloa, että kertoisin sulle tunteistani. Olet loukannut jo ihan tarpeeksi ja lytännyt entisestään huonoa itsetuntoani vielä alemmas. Se, että rakastuin suhun ei tule olemaan yhdenkään ihmisen pilkan eikä naurun aihe. Ei varsinkaan sinun.


      • Anonyymi

        Tottakai rakas. Tiedän milloin on mun vuoro. Sivusta.


    • Anonyymi

      Jos oot mies ni olen sua aina rakastanut. En vain tunne että haluaisin just sunlaisen miehen kansa elää loppu elämääni. Oot jotenkin todella vaikea luonteeltasi. Et osaa päättää mitään asioita. Vehkaat ja jaakaat asioita. Ehkä sulla on joku syy siihenkin. Mutta mua ei vaan jaksa enään hankalat miehet kiinnostaa. Se on kuin juttelis jonkun naisen kanssa. Anteeksi. En halua pahalla tätä kertoa

    • Anonyymi

      En ole unohtanut sua, se olisi niin väärin sinua kohtaan. ): Voi kun tietäisit miten
      susta tykkään :)

      • Anonyymi

        Eihän sitä passoa itteä unohtaa!


    • Anonyymi

      "Sä sit halusit lopettaa?
      Anonyymi
      08.05.2022 20:00

      Jään kaipaamaan sua. Mä kerkesin jo rakastua suhun enkä osannut kuvitella, et sulla ei ollutkaan vastaavia tunteita mua kohtaan."
      |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

      En todellakaan halua tai ole halunnut lopettaa. Rakastan ja välitän Susta niin paljon edelleen. Tunteet Sua kohtaan ole mihikään kadonneet. 💕

      Työhukiin kiire jo...palataan huomenna, ajatusteni ja sydämeni asukki!😘🤗

      • Anonyymi

        Ihanaa kun vastasit minulle. :) Palataan.


      • Anonyymi

        Ihanaa kun vastasit mulle. :) Palataan ihanaiseni. :)


    • Anonyymi

      Keskity vaimoosi ja lapseesi saa**na!

      • Anonyymi

        Juurikin näin


    • Anonyymi

      Ei ole loppunut.

    • Anonyymi

      Eikö ole autokoulussa opetettu mitä tarkoittavat eriväriset valot kuten liikennemerkitkin?=

      • Anonyymi

        Joskus kauan sitten opetettiin, mutta merkitys ei aina avaudu jos kyseessä on värin merkitys jossain tietyssä tilanteessa ja siksi tulkinta ei ole ollut helppoa. En tiedä mitä hyvin kauan tuntemani ihminen minusta nyt ajattelee. Keskusteluyhteys on, joten kai se jossain vaiheessa selviää.


    • Anonyymi

      Naisena sanoisin toiselle, että kuviosi käänsivät tunteeni pois. Tosin tämä on vain ajanhukkaa. Palstailu siis.

      • Anonyymi

        mitkä kuviot???


      • Anonyymi

        Eikö se pitäisi kertoa myös sille toiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitkä kuviot???

        Kuviot muiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitkä kuviot???

        Toki pitäisi kertoa sille toiselle. Hukkaa on nyt täälläkin jauhettu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki pitäisi kertoa sille toiselle. Hukkaa on nyt täälläkin jauhettu..

        Sille kolmannellekkin olis hyvä kertoa. Se kyllä taitaa tietää jo.
        🐻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sille kolmannellekkin olis hyvä kertoa. Se kyllä taitaa tietää jo.
        🐻

        Taas tää kolmas olio taitaa olla mielikuvitusolio. Jutut vaan lähtenyt laukalle kuten mielikuvituskin. Sitäpaitsi ei savua ilman tulta.


      • Anonyymi

        Mikko Nokia 🤣 voi käydä huonosti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se pitäisi kertoa myös sille toiselle?

        Keksittyjä juttuja tällä ap miehellä, ei taida olla kaikki muumit kotona!


    • Anonyymi

      Miksi et sitten ota minuun yhteyttä?

      • Anonyymi

        Koska välttelet etkä selvästikään halua pitää yhteyttä muhun. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska välttelet etkä selvästikään halua pitää yhteyttä muhun. Ap

        Nyt taitaa molemmat vältellä. Mikä tähän johti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taitaa molemmat vältellä. Mikä tähän johti?

        Lakkasit viestittelemästä ja aloit pitää mua itsestäänselvyytenä. Ap


    • Anonyymi

      hyvä joo jos otat hauskoja uusia ääniä pihe-elimeen :;D

    • Anonyymi

      Huh että voikin olla rakkaus kovaa ja rakastuminen pitäis olla voimaannuttavaa viekin kaiken energian?

    • Anonyymi

      Ei kun hän halusi lopettaa 😔

    • Anonyymi

      🥖🥒🥕🤪🤡😈

    • Anonyymi

      Kerro kohteelle itselleen tunteesi, toiveesi ja ajatuksesi niin ei tule ainakaan väärinymmärryksiä. Palstalla hän ei välttämättä edes ole katsomassa viestejä ja vaikka olisikin, ei voi tietää mistään kuka olet.

    • Anonyymi

      Kyllä on vastaavia tunteita.

      • Anonyymi

        Tulin uudelleen kertomaan saman. Kyllä on edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulin uudelleen kertomaan saman. Kyllä on edelleen.

        Eipä siltä vaikuta. Edelleenkään. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä siltä vaikuta. Edelleenkään. Ap

        En oikee voi vakuuttaa mitenkää.


    • Anonyymi

      Nuori vai keski-ikäinen?

    • Anonyymi

      Kyllä niitä tunteita edelleen on ja on ja on. :)

    • Anonyymi

      tavataan taas koulussa huomenna

    • Anonyymi

      Ikävähän ei ole vapaata ajattelua.

    • Anonyymi

      No yhdessä Vastaus kommentissa, on

      Paljon hävittäjiä,liittyynee Venäjän ja Ukrainan sotaan,

      Mitäs tää liittyy, mitenkään , Aloittajan ,

      Kirjoitukseen kun Hän kirjoitti, näin ,

      Miksi lopetti suhteen kerkesin Rakastua Sinuun.

      Ei mitenkään Liity, hänen

      Tunteisiinsa.

      Jos Todellakin ON rakastunut johonkin Silloin, lähetetään Asiallinen paperinen kirje tälle, johon on Rakastunut!

      Laittaa yhteystietosa siihen kirjeeseen

      EI TÄHÄN

      Tässä on yksityisyys suoja.

      T.A.

      Mutta en varmasti tämä.

      A- Pohjois- Pohjanmaalta

      N 47.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4853
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4613
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      621
      4220
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3197
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2721
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2223
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      223
      2196
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      348
      2168
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1807
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe