Laitatko nainen munkit huomenna kauniisti esille?

Anonyymi

Niin tiedän että sinulla on ikävä minua?

18

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🖕🏼

    • Anonyymi

      Ikävä ne munkit syötiin vappuna

    • Anonyymi

      Yöks

    • Anonyymi

      Laitan niin kauniisti kuin osaan. Tulethan ajoissa, ettei sokerit kerkeä sulaa!

    • Anonyymi

      Pitää paistaa ensin ei raakana voi syödä. Osan laitan pakkaseen niin juhannushäissä voidaan sitten tarjoilla 🤴cisun 👱‍♀️ mitä höpötän vaan avoliiton julkistamistilaisuudessa.

      Voi olla ettei "leena"tykkää

    • Anonyymi

      Tiedän ettei tämä liity aloitukseen millään tavalla, mutta miten mies päiväsi on kulunut? Minulla on todella tyhjää minulla ollut ilman sinua. Vain ajatukset sinusta tämän kautta ja muutenkin sinusta saavat minussa jotain liikahtamaan. On niin surullinen olla. Elämässäni kaikki muu on hyvin, vain sinä puutut. On niin paljon kysyttävää, että ajatukset täyttyvät niistä. Ei täälläkään saa niihin millään tavalla vastauksia.

    • Anonyymi

      OK. Käyn kaupassa ostamassa munkkeja ja laitan ne kauniille tarjoiluvadille ikkunan viereen pöydälle ja jos näen niitä niin heilautan kättäni munkki kädessäni ja kahvikuppi toisessa kädessä.

      • Anonyymi

        Piti olla että jos näen sinut (ei niitä). Väsyttää. Menen kohta nukkumaan.


    • Anonyymi

      Et voi aloittaa aamua tällä. Oon hieman hukassa sun kaipauksen laadusta, ei se minulle ihan samanlaista. Pikkuisen pidän huolestuttavana, et pitäis koko aika yhtyä. Whaaat!

    • Anonyymi

      Tottaha toki. Tissit tiskiin. Tule ja totea.

    • Anonyymi

      Tykkäätkö sokerireiän syömisestä

    • Anonyymi

      Mikä koko munkeissa? Tykkäätkö niistä?

      • Anonyymi

        Isot pitää olla ja reikä keskellä.


    • Anonyymi

      Yöllinen avautuminen. Oli aika ennen sinua mies ja aika sinun jälkeen. Kun sinua ei enää ole niin on aika jatkaa matkaa. Olen aina miettinyt mikä on kutsumukseni. On siis aika keskittyä sinun sijasta itseeni. Minun sanoja tuskin olet kuullut kun ethän sinä täällä ole. Siksi ratkaisut tulen tekemään vain itselleni. Haluan saavuttaa jotain. Sinä voit olla siellä jossain omassa ylpeydessäsi mutta minä rakennan omani.

    • Anonyymi

      Saat laittaa lisää sokeria päälle ennen herkuttelua

      • Anonyymi

        Jos kuitenkin panostan enemmän siihen esillelaittoon, kun se sokeri ei oo niin terveellistä 🤔. Sulle ei yks riitä kuitenkaan!


    • Anonyymi

      Ei olla samassa työpaikassa joten en voi

    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      😍 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017422004sk

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe