Äitienpäivän kauneusvertailu: Purra vs Kiviniemi

Anonyymi

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      17 on täydellinen kauneusikä , sen jälkeen alkaa rupsahtamaan .

    • Anonyymi

      Outo pakkomielle sinulla, taas yksi lisää. Naispolitikkojen kauneuskilpailut. Ulkonäön arvottaminen? Aika outoa toimintaa suvakille.

      • Anonyymi

        Juu, tai sitten ei;) Onneksi palstan persut eivät ole ikinä sortuneet arvostelemaan yhdenkään poliitikon, tms. ulkonäköä, saati irvailemaan esim. ylipainoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, tai sitten ei;) Onneksi palstan persut eivät ole ikinä sortuneet arvostelemaan yhdenkään poliitikon, tms. ulkonäköä, saati irvailemaan esim. ylipainoa.

        Ekaluokkailaisen älykäs kannanotto taas kerran. Kun kerran persutkin . . . .
        Etkö sinä typerys juurikin käytä kaiken aikasi palstalla kertoen, kuinka tyhmiä persut ovat, ja sitten käytätä hölmöille kommenteillesi perusteena persu oletettujen palstatoimintaa. 🙈🙉🙊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ekaluokkailaisen älykäs kannanotto taas kerran. Kun kerran persutkin . . . .
        Etkö sinä typerys juurikin käytä kaiken aikasi palstalla kertoen, kuinka tyhmiä persut ovat, ja sitten käytätä hölmöille kommenteillesi perusteena persu oletettujen palstatoimintaa. 🙈🙉🙊

        Ei, ei koska persutkin. Jos et ymmärtänyt, siitä voi päätellä että sinä tuplasit eli jäit luokalle ekalla luokalla.


    • Anonyymi

      Kommenttien poistot eivät taida mennä minkään järjellisten ja ajatuskykyisten koneistojen kautta. Asiallisia kommentteja poistuu ja sekoilut jäävät. Ei kyllä viittaa mihinkään "oppivaan" tekoälyyn.

    • Anonyymi

      Sano yksikin kerta milloin joku persu on arvostellut esim tyttöhallitusta

      • Anonyymi

        Jos ne listaisi, suolikaksnelosen serveri kaatuisi;)


    • Anonyymi

      Purra kaunein ja suurin

      • Anonyymi

        Missä nämä persujen mummomaatuska missikisat järjestettiin? Palkintona Teukan niks-naks halaus?


      • Anonyymi

        Purra on ruma kuin venäläisen pommikoneen rahastaja.


    • Anonyymi

      Purra ja lepomäki on tosi rumia ja vielä tyhmiäkin että ihan yököttää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe