Missähän olet

Anonyymi

Missähän olet? Et vissiin pidä musta vai kiukutteketko vaan? Halauksia sinne.

24

572

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiukututtaa kun et oo kainalossani suorastaan vi tut taa kestää ja kestää....................................................................🐌

• Anonyymi

Miehelle vai naiselle menee?
        Ps. Olenko mä etana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehelle vai naiselle menee?
        Ps. Olenko mä etana?

Oot ja kauniille meni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot ja kauniille meni

Elämäntaparikollisen menot

• Anonyymi

Ota rauhallisesti, eiks niin? Pidän susta paljon. Voidaanko olla ystäviä? Halaus sinne..

• Anonyymi

No kyllähän tuo "huijaaminen" vähän pistää kiukuttamaan 😣😜 mutta haleja silti 🤔

• Anonyymi

Kertokaa jos ei ole liveihmiselle vaan chattikaverille niin ei muut turhaan vastaile.

• Anonyymi

Täällähän minä. Missä sinä mies olet?

• Anonyymi

Nii justiinsa missä mies olet?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimon kanssa olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimon kanssa olen.

Vaimon kanssa palstalla? Asutteko tuetussa palveluasunnossa yhdessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimon kanssa palstalla? Asutteko tuetussa palveluasunnossa yhdessä?

Ei me sun asunnossa olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mää oon kännissä, missä sää oot?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Pitäis yrittää vielä nukkua, kipu taas herätteli.
      Halaus sulle

• Anonyymi

Formulakisa alkoi 2230, ei ehdi tunteilla silloin. Hienosti on suomalainen nostanut Alfan kärkitiimien joukkoon, vittu me suomalaiset on ollaan hyviä ja meillä on maailman hienoin väestö. :)

• Anonyymi

Tässä koneella vielä mutta ihan pian xbox valloittaa.

• Anonyymi

Ehkä sitten parempi etten enää sulle kirjoittele kun ajattelet noin. Voit mun puolesta kirjoitella mitä haluat.

• Anonyymi

Miten niin en pidä susta? Ajattelin sen olevan just toisinpäin. Halaus sinne.

• Anonyymi

Mun pitäs kyllä olla töissä, kun oon saikulla niin ollu liikaa aikaa riidellä täällä sunkin kanssa.
      Mut joo minkäs tekee kun on kipee, kohta täytyy soittaa taas työterveyteen.
      Mun huonotuulisuuden puuskista ei tartte välittää, ne menee yleensä aika nopsaan ohi. Syynä yleensä nälkä, väsymys ja nyt nää sairaushommelit. Joo ja kyllä mua ärsyttää jos musta luullaan asioita jotka ei pidä paikkaansa. Rumat sanat myös ja jotkut tietyt aivan erityisesti, tiedät varmaan mitä tarkoitan.
      Täällä tätä draamaa riittää mutta eihän me toistemme sydämiä olla särjetty, asiat on nyt näin miten ne on. Miksi riidellä, aivan turhaa hommaa.

• Anonyymi

Jos ei olla muka särjetty niin mitä täällä kirjoittelet mene liveen kirjoittamaan
        Ootpas ihan kummallinen tapaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei olla muka särjetty niin mitä täällä kirjoittelet mene liveen kirjoittamaan
        Ootpas ihan kummallinen tapaus

Ei varmaan liity suhun mitenkään mun kirjoittelut.

• Anonyymi

Tänään ollu vähän huono päivä, tuntuu ettei mistään tuu mitään. Oon itkenyt, kiukutellut ja kiroillu mun kivuille, jotenkin ollu voimavarat vähissä.
        Nukuin tossa vähän aikaa mut taas väsyttää. Yritin venytellä, pakkokin, muuten en kohta liiku mihinkään.
        Toivottavasti sulla kaikki ok. Mun kiukuttelua ei tartte ottaa niin tosissaan, nyt on vaan vähän huonot ajat meneillään.

• Anonyymi

Ehkä mies kokee olonsa kiusalliseksi tai painostavaksi? Aistit toimii miehelläkin ja tuimat ilmeet ym. houkuttaa enemmän etäisyyden ottoon? Väärin ymmärrykset ja näkemyserot menneisyydessä tekee ihmisistä varovaisempia ja jopa harhaisempia. Tämän sanon sivusta ja kokemuksella. Kiusallisiin tilanteisiin joutunut hyvää hyvyyttäni. Tottunut jo ottamaan etäisyyttä, kun tilanteet tuntuvat muuttuvan huonompaan suuntaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?

Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä
      Maailman menoa
      485
      1153
    2. Uskotko nainen vielä ihmeisiin

Sinun täytyy vain uskoa ja luottaa💕
      Ikävä
      94
      1110
    3. Meillä on yhteys

Molemmat halutaan ja rakastetaan Molemmat paetaan ja pelätään ❤️
      Ikävä
      62
      1066
    4. Syystäkin ollut kirjoittamatta

Mutta minun silmissäni olet kulutettu, käytetty, pilattu ja raiskattu jätteeksi. Kyllä moni sinua mielellään hässisi, mutta ei sinusta ihmistä rinnall
      Tunteet
      235
      1049
    5. Sofian ökyilyt on loppu

Miksiköhän Sofian instassa on ollut viime aikoina niin kovin hiljaista? Liittyykö syy kenties piriparin eroon? Sofia joutui muuttamaan ex-hoitonsa sis
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      995
    6. Kauhava ansaitsee enemmän ja parempaa

Tervehdys Kauhavalaiset! Sain viestin, että minun pitäisi kirjoittaa myös täällä, koska foorumi kuulema edustaa Kauhavan älymystön mielipidettä ja sa
      Kauhava
      76
      858
    7. Nato-ovi pysyy kiinni Suomelta.

Usa ei puutu Suomen ja Turkin väliseen kiistaan, joten menee vuosia Nato-oven repimiseen ja voi olla että sisään ovesta ei koskaan päästäkään. https:/
      Maailman menoa
      368
      831
    8. Vietä kiva päivä (ilman minua)

nainen siellä noin 20 km päässä. 😊 ☀️
      Tunteet
      106
      796
    9. Jesper on herrasmies

Kantaa lentokentällä rakkaansa Dior laukkua ja kulkevat rakastuneina käsi kädessä. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Martina-Aitolehden-Jesper-rakas-palj
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      774
    10. Ässät taas yhdessä

Jollakin asialla lokki kiristää heidät pysymään yhdessä vaikka rakkaudesta tai parisuhteesta ei olekaan kyse. Sääliksi käy pulia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      719
    Aihe