Missähän olet

Anonyymi

Missähän olet? Et vissiin pidä musta vai kiukutteketko vaan? Halauksia sinne.

24

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiukututtaa kun et oo kainalossani suorastaan vi tut taa kestää ja kestää....................................................................🐌

      • Anonyymi

        Miehelle vai naiselle menee?
        Ps. Olenko mä etana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle vai naiselle menee?
        Ps. Olenko mä etana?

        Oot ja kauniille meni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot ja kauniille meni

        Elämäntaparikollisen menot


      • Anonyymi

        Ota rauhallisesti, eiks niin? Pidän susta paljon. Voidaanko olla ystäviä? Halaus sinne..


    • Anonyymi

      No kyllähän tuo "huijaaminen" vähän pistää kiukuttamaan 😣😜 mutta haleja silti 🤔

    • Anonyymi

      Kertokaa jos ei ole liveihmiselle vaan chattikaverille niin ei muut turhaan vastaile.

    • Anonyymi

      Täällähän minä. Missä sinä mies olet?

      • Anonyymi

        Nii justiinsa missä mies olet?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii justiinsa missä mies olet?!

        Vaimon kanssa olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimon kanssa olen.

        Vaimon kanssa palstalla? Asutteko tuetussa palveluasunnossa yhdessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimon kanssa palstalla? Asutteko tuetussa palveluasunnossa yhdessä?

        Ei me sun asunnossa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii justiinsa missä mies olet?!

        Mää oon kännissä, missä sää oot?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pitäis yrittää vielä nukkua, kipu taas herätteli.
      Halaus sulle

    • Anonyymi

      Formulakisa alkoi 2230, ei ehdi tunteilla silloin. Hienosti on suomalainen nostanut Alfan kärkitiimien joukkoon, vittu me suomalaiset on ollaan hyviä ja meillä on maailman hienoin väestö. :)

    • Anonyymi

      Tässä koneella vielä mutta ihan pian xbox valloittaa.

    • Anonyymi

      Ehkä sitten parempi etten enää sulle kirjoittele kun ajattelet noin. Voit mun puolesta kirjoitella mitä haluat.

    • Anonyymi

      Miten niin en pidä susta? Ajattelin sen olevan just toisinpäin. Halaus sinne.

    • Anonyymi

      Mun pitäs kyllä olla töissä, kun oon saikulla niin ollu liikaa aikaa riidellä täällä sunkin kanssa.
      Mut joo minkäs tekee kun on kipee, kohta täytyy soittaa taas työterveyteen.
      Mun huonotuulisuuden puuskista ei tartte välittää, ne menee yleensä aika nopsaan ohi. Syynä yleensä nälkä, väsymys ja nyt nää sairaushommelit. Joo ja kyllä mua ärsyttää jos musta luullaan asioita jotka ei pidä paikkaansa. Rumat sanat myös ja jotkut tietyt aivan erityisesti, tiedät varmaan mitä tarkoitan.
      Täällä tätä draamaa riittää mutta eihän me toistemme sydämiä olla särjetty, asiat on nyt näin miten ne on. Miksi riidellä, aivan turhaa hommaa.

      • Anonyymi

        Jos ei olla muka särjetty niin mitä täällä kirjoittelet mene liveen kirjoittamaan
        Ootpas ihan kummallinen tapaus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei olla muka särjetty niin mitä täällä kirjoittelet mene liveen kirjoittamaan
        Ootpas ihan kummallinen tapaus

        Ei varmaan liity suhun mitenkään mun kirjoittelut.


      • Anonyymi

        Tänään ollu vähän huono päivä, tuntuu ettei mistään tuu mitään. Oon itkenyt, kiukutellut ja kiroillu mun kivuille, jotenkin ollu voimavarat vähissä.
        Nukuin tossa vähän aikaa mut taas väsyttää. Yritin venytellä, pakkokin, muuten en kohta liiku mihinkään.
        Toivottavasti sulla kaikki ok. Mun kiukuttelua ei tartte ottaa niin tosissaan, nyt on vaan vähän huonot ajat meneillään.


    • Anonyymi

      Ehkä mies kokee olonsa kiusalliseksi tai painostavaksi? Aistit toimii miehelläkin ja tuimat ilmeet ym. houkuttaa enemmän etäisyyden ottoon? Väärin ymmärrykset ja näkemyserot menneisyydessä tekee ihmisistä varovaisempia ja jopa harhaisempia. Tämän sanon sivusta ja kokemuksella. Kiusallisiin tilanteisiin joutunut hyvää hyvyyttäni. Tottunut jo ottamaan etäisyyttä, kun tilanteet tuntuvat muuttuvan huonompaan suuntaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe