Olen muuten velaton,oletko sinä?

Anonyymi

On ihanaa herätä aamuisin kun ei tarvitse nousta töihin kun on rahaa reilusti....

64

326

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu ei oo velkaa mullakaan. Todennäköisesti mulla on myös enempi rahaa ja omaisuutta kuin sulla… elämä on myös kevyempää ja helpompaa kuin sulla. Jep elämä on ihanaa, ei voi muuta sanoa. Aika monena aamuna en viitsi nousta ylös ollenkaan, joskus iltapäivällä saatan nousta ja käskeä palvelijoita laittamaan evästä pöytään. Palvelu on hyvää kun on varaa maksaa hyvää palkkaa. Money talks and bullshit walks.

      • Anonyymi

        Ei tänne miljonäärit kirjoitte ja leuhkirqhoillaqn
        Itte molemmat Kontulan vuokrasunnossanyksiöössä vanhalla puolella ilman autopaikkaa.


      • Anonyymi

        Ei olleet rikaat kehu rahoillaan vaan pyrkii salasanaa omaisuutensa kun sitten tulee vaan kateellisii.
        Ihmiset on niin kateellisia ..
        Minäkin olen työtön vaimoni kanssa ja lähdetään vielä neljännelle etelän matkalle ensi viikolla vielä jos ei lämpene suomessa.

        Miten te muut. Onko maasturiinn jo renkaat vaihdettu kartanon pihalla. Vai


    • Voisitko selittää mistä ne rahasi Sait
      ennekun tulit Leuhkimaan tänne?

      • Anonyymi

        Suomessa kavaltamalla kansaa tienaa eniten. Mallina toimi Sipilä ja Ohisalon mies, noin niinkuin malliksi. Kansallisomaisuuden myyminen, kauppasummat veroparatiiseihin piiloon, yritystukien nostaminen olemattomaan toimintaan, ja sitä rataa. Googlaamalla löytyy rötöstelyistä lisätietoa.


      • Anonyymi

        Suomessa ei rikastu kun perimällä tai naimalla


      • Anonyymi

        Juijaqmallakin mutta silloin ei ole maksanut kaikkia veroja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa kavaltamalla kansaa tienaa eniten. Mallina toimi Sipilä ja Ohisalon mies, noin niinkuin malliksi. Kansallisomaisuuden myyminen, kauppasummat veroparatiiseihin piiloon, yritystukien nostaminen olemattomaan toimintaan, ja sitä rataa. Googlaamalla löytyy rötöstelyistä lisätietoa.

        siksikö nämä satanistit ovat juutalaisten puolella puukottamassa Jeesusta selkään?!!


    • Anonyymi

      Ihanaa kun korot nousee. Aikoinaan asuntolainan korot olivat 14-24 prosenttia, ja,siihen palataan. Nyt nähdään miten nuorten lellikkien suut menee kun tulee sama kuin on muillakin ollut.

      • Anonyymi

        Pankit saa hyvvöö nannaa.


      • Anonyymi

        Itse maksoin asuntolainaa 14,8% korolla. Maksaminen alkoi kun täytin 18, ja päättyi kun täytin 56.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse maksoin asuntolainaa 14,8% korolla. Maksaminen alkoi kun täytin 18, ja päättyi kun täytin 56.

        Miksi maksoit noin pitkään hirmukorkoa, kun olisit voinut kilpailuttaa lainasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse maksoin asuntolainaa 14,8% korolla. Maksaminen alkoi kun täytin 18, ja päättyi kun täytin 56.

        Silloin kun tuollaisia korkoja oli niin ei ollut noin pitkiä lainoja. Joten vähän epäilen tuota. Tuollainen korko oli vain 90-luvun alkupuolella.


      • Anonyymi

        Enpä olekaan vuosiin saanut oikein kunnon tuottoa rahoitusbisneksistäni, kun korot olleet niin mitättömiä. Ehkä tässä alkaa paremmat ajat taas kolkutella ovelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi maksoit noin pitkään hirmukorkoa, kun olisit voinut kilpailuttaa lainasi?

        Olin lähes koko elämäni myös ulosottoviraston ulosotossa, joten en uskonut saavani muita lainoja kuin ne joita jo oli aikaisemmin myönnetty, ja ajallaan hoidettu.
        Ulosotot tuli kun kaupunki ja pankit keksivät kusetuksen jolla maksattaa itselleen kuuluvia maksuja. Hyvävelipiirit ja oikeuslaitos päättivät toisin. Kaikki kuitenkin hoidettu tähän päivään mennessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin kun tuollaisia korkoja oli niin ei ollut noin pitkiä lainoja. Joten vähän epäilen tuota. Tuollainen korko oli vain 90-luvun alkupuolella.

        Laina myönnettiin annuiteettina, johon kerrottiin lisättävän tarvittaessa lisäkuukausia laina-ajan perään, mikäli maailmantilanne sellaista edellyttäisi. Lisäkuukausia tuli, ja kuukausierät pysyivät kuitenkin saman suuruisina.


    • Anonyymi

      Nuoret saavat tehdä kivasti töitä, että saavat 24 prosentin koron maksettua. Se tosin on vain väliaikaista, maksaa vain korkoja, lainaahan siinä ei silloin lyhennetä. Korot menee pankin taskuun. Ja jos ei maksa, vasaran alle, kuuluu termi. Pankki kiittää.

      • Anonyymi

        Kuukausierät ovat suht saman suuruisia, mutta laina aika pitenee loppupäässä. Tuskin ketään kiinnostaa. Elävät kuin viimeistä päivää ja biletys jatkuu. Corona kaljaa huuleen ja kuvia tanssilattialta someen.


    • Anonyymi

      Naseva trolli, aloittaja. Kerro nyt ihan rehellisesti, kuinka monta vuotta olet ollut työttömänä ja kuinka paljon on velkaa ulosotossa :)

      • Anonyymi

        Kun joku kirjoittaa että ei tartte töitä tehdä kun on rahaa.....niin kaikki päättelee että on työtön ja ulosotossa? Miksi? Suomi siis todellakin on niin huono maa että vain tämä yhtälö on mahdollinen? Olisin kyllä siinä tapauksessa erittäin huolissani itsekin jos joutuisin suomessa jäämään asumaan eläkkeellä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun joku kirjoittaa että ei tartte töitä tehdä kun on rahaa.....niin kaikki päättelee että on työtön ja ulosotossa? Miksi? Suomi siis todellakin on niin huono maa että vain tämä yhtälö on mahdollinen? Olisin kyllä siinä tapauksessa erittäin huolissani itsekin jos joutuisin suomessa jäämään asumaan eläkkeellä...

        Suolikaksnelonen nyt vain on sellainen alusta, missä tällaiset persoonat trollaavat kehuskelemalla itseään ja "vaurauttaan". Kyllä sen rivien välistä näkee, millainen persoona on kyseessä. Hyvä selittely-yritys kuitenkin, mutta eihän tuollainen mene läpi ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suolikaksnelonen nyt vain on sellainen alusta, missä tällaiset persoonat trollaavat kehuskelemalla itseään ja "vaurauttaan". Kyllä sen rivien välistä näkee, millainen persoona on kyseessä. Hyvä selittely-yritys kuitenkin, mutta eihän tuollainen mene läpi ;)

        Tai sitten kuvittelet vain näkeväsi muista olemattomia asioita ja itse olet ainoa köyhä ja työtön.


    • Anonyymi

      Nuorille SSRI-lääkkeitä ja Harri Holkerin silakkaa. Ja pami-reseptit syytä vapauttaa. Syökööt vapaammin myös niitä. Helpottaa ahdistusta kyllä. Annosta tulee kyllä sitten nostaa ajan kanssa melko reippaasti, kun 10 vuottakin käyttää.

      • Anonyymi

        Niin aikoinaan niitä syötettiin kyllä vuosikymmeniä. Siinä oli terapiat. Nykyjään vaaditaan kaikenlaista. Pakko oli aikoinaan vain selvitä, ja tehdä työtä.


    • Anonyymi

      Pikkuvauvatkin ovat velattomia, ei tuo mistään kerro. Eikä monilla kodittomillakaan velkaa ole. Sen sijaan joillain rikkailla voi olla velkaa, mutta myös miljoonien omaisuus ja he voisivat maksaa lainansa kertalyhennyksellä. Heillä on velkaa, koska he eivät halua ottaa rahaa pois tuottavista sijoituksista. Toki nyt voisi olla fiksua maksaa laina, mutta jos sijoitukset tuottavat hyvin niin niistä ei kannata ottaa rahaa pois. Siksi rikkaatkin voivat ottaa lainaa.

      • Anonyymi

        Lisään... Ja itse olen myös velaton, mutta se ei ole kehumisen arvoinen asia. Jos on velaton, mutta ei omista mitään niin on huonommassa asemassa kuin se jolla on velkaa, mutta paljon omaisuutta. Itsellä on toki varallisuutta ja olen velaton, mutta suuri osa velattomista on myös varattomia.


      • Anonyymi

        Vanha totuus kuului "Älä säilytä rahaa valkolaisen pankissa, sijoita kultaan".
        Nykyään "valkolaisen" voi korvata kontekstissa "juutalaisen" pankilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha totuus kuului "Älä säilytä rahaa valkolaisen pankissa, sijoita kultaan".
        Nykyään "valkolaisen" voi korvata kontekstissa "juutalaisen" pankilla.

        Suomessa on talletustakausjärjestelmä, ainakin johonkin summaan asti.


    • Anonyymi

      Ne joilla oikeasti on rahhoo oikein kunnolla, ei ne koskaan nettiin tule kehumaan, että mulla on muuten helvetisti rahaa ja on paljon vapaa-aikaa.

      Rahamiehet ja naiset ei tunne tuollaista avautumisen tarvetta. Ne ostelee kalliita asuntoja ja autoja ja kelloja itselleen. Mutta ne tosiaan ei tule nettipalstoille, ei edes nimimerkin takana, avautumaan, että mulla on muuten paljon rahaa.-

      • Anonyymi

        Velattomuus ei tarkoita, että olisi oikeasti yhtään rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velattomuus ei tarkoita, että olisi oikeasti yhtään rahaa.

        Usein se suomalaisen velka on juuri asuntovelkaa. Jos on päättänyt elää koko elämänsä vuokralaisena, ei velkoja tarvitse koko elämänsä aikana ottaa.
        Nää on valintoja kaikki, että onko velkaa niskassa vai eikö ole.

        Ei se pelkkä velattomuus silti elämää stressittömäksi tee. Siis jos ei ole kunnolla rahaa pankissa, tai elinikäinen Valtion virkamiehen taattu työpaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velattomuus ei tarkoita, että olisi oikeasti yhtään rahaa.

        Aivan....Mutta nukkuu hiton paljon paremmin kun on velaton...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan....Mutta nukkuu hiton paljon paremmin kun on velaton...

        Ei välttämättä. Jos on vaikka satojen tuhansien velat, mutta on miljoonien omaisuus niin ei se yleensä mitään yöunia haittaa. Ei velan määrä ole oleellinen asia vaan netto-omaisuus eli varat - velat.

        Jopa monilla miljardööreillä muualla maailmassa on velkaa, koska he eivät halua myydä omaisuutta. Mutta se ei ole ole heille mikään ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein se suomalaisen velka on juuri asuntovelkaa. Jos on päättänyt elää koko elämänsä vuokralaisena, ei velkoja tarvitse koko elämänsä aikana ottaa.
        Nää on valintoja kaikki, että onko velkaa niskassa vai eikö ole.

        Ei se pelkkä velattomuus silti elämää stressittömäksi tee. Siis jos ei ole kunnolla rahaa pankissa, tai elinikäinen Valtion virkamiehen taattu työpaikka.

        Vuokralaisena olo on ilkeästi sanottuna rahan polttamista.
        Monet fiksut nuoretkin oivaltavat, että kannattaa sijoittaa ne "vuokrarahat" lainan lyhennyksiin - on sitten omaa jalkojen alla. Ei eletä kenenkään nurkissa syytinkiläisenä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuokralaisena olo on ilkeästi sanottuna rahan polttamista.
        Monet fiksut nuoretkin oivaltavat, että kannattaa sijoittaa ne "vuokrarahat" lainan lyhennyksiin - on sitten omaa jalkojen alla. Ei eletä kenenkään nurkissa syytinkiläisenä..

        Ei se noin yksinkertaista ole. Nuoret voivat vaihtaa työn takia joutua vaihtamaan paikkakuntaa vaikka parin kuukauden varoitusajalla. Sitoutuminen paikkakunnalle on idiotismia. Jos työpaikka menee alta niin sitten otetaan vastaan työpaikka vaikka 500 kilometrin päästä vaikka asunnon olisi ostanut alle vuosi sitten.

        Ja Helsingin hinnat taas ovat järkyttävän kalliita ja vain täysin laskukyvytön idiootti ostaa asunnon Helsingistä. Siellä lainan kulut vastike voi olla yli 1200 euroa kuussa sellaisesta asunnosta jonka vuokra on 800 euroa kuussa. En näe mitään järkeä haaskata tuollaista rahaa seiniin. Oma vuokrani Helsingissä on 800 euroa kuussa ja sitä enempää en lainasta ja vastikkeesta yhteensä kuukaudessa maksaisi. Pikemminkin haluan, että lainanhoitokulut ja vastikkeet ovat yhteensä vähemmän kuin vuokra. Tällä hetkellä ei ole vaan laina ja vastike ovat yhteensä monta sataa enemmän kuin vuokra.


    • Anonyymi

      Joo. Ei ole tarvinnut minunkaan välittää rahahuolista vähään aikaan eikä velkaa ole koskaan ollut.

    • Anonyymi

      Ensin puhut velattomuudesta ja sen jälkeen töihin menemisestä. Montako keppanaa oli mennyt ennen kuin kirjoitit?

      • Anonyymi

        Ehkä hänkin on joutunut joskus käymään töissä ja tienannut ne rahat jotta nyt ei tarvitse enää töissä käydä,eikö?


    • Anonyymi

      Matuilla ei ole yhtään velkaa, kuten ei ole usein mustalaisillakaan. Kummallekaan ei pankkilaitos luottoa anna.

      Ovatko nuo sitten paljonkin onnellisempia ja huolettomia, kuin me tavalliset, asuntovelalliset valkoiset?

      • Anonyymi

        Veijo on onnellinen, ajelee ajankulukseen Mesellä. Hakee soppalasta löpörahaa.


    • Anonyymi

      Pankkitilillä, arvo-osuustileillä ja osakkeissa yhdessä vaimon kanssa 290 000 euroa. Talo velaton jo 26 vuotta. Molemmat eläkkeellä oltu vuoden. Ihan hyvin menee. 👍

      • Anonyymi

        Huhhei - että yli 3 miljoonaa vanhaa markkaa varallisuus - pointsit teille!!! :D


    • Anonyymi

      En ole velaton. Eläkkeellä ja ihan hyvin kuitenkin pärjäilen. Mikä on sun motiivisi pullistella omaisuudella? Erektiovaikeudet?

    • Anonyymi

      Kolme kertaa lomalla etelässä köyhää on

    • Anonyymi

      Itellä ei ole ollut velkaa yli 30 vuoteen ,silti oon kaiken saanut mitä olen tarvinnut tai halunnut elämältä.
      Ei kannata kurkotella sitä kuuta taivaalta,paljon ,paljon vähemmällä pärjää ja hyvin.

    • Anonyymi

      Itse olen tyytyväinen kun takuueläkeläisenä pystyn ajamaan automaatti-Bemarilla ja on muutenkin vapaus elämässä. Se riittää.

      • Anonyymi

        Ostaako kunta sulle Bemukan bensat, vai kuinka on varaa pitää? Täällä ajetaan 14 vuotta vanhalla Volkkarilla, ja bensan kanssa pihistellään nyt kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostaako kunta sulle Bemukan bensat, vai kuinka on varaa pitää? Täällä ajetaan 14 vuotta vanhalla Volkkarilla, ja bensan kanssa pihistellään nyt kunnolla.

        Kallis bensa sattuu vain köyhiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostaako kunta sulle Bemukan bensat, vai kuinka on varaa pitää? Täällä ajetaan 14 vuotta vanhalla Volkkarilla, ja bensan kanssa pihistellään nyt kunnolla.

        No tuota... siitä eläkkeestä , joka on elämiseen tarkoitettu (ylläri!) ,n. 860 €, olen saanut bensani kustannettua...

        Luulitko että uusi auto? Se on 18 v. vanha, en pystyisikään Volkkarisi ikäistä ostamaan mutta vähät siitä, korjaan itse BMW:n , niin ei tarvitse korjausmaksuja maksaa muille.

        Omat ajoni ovat n. 6000 kilsaa vuodessa joten pihistelyä se on täälläkin.
        Luotetaan kumpikin sakemanneihin, eiks je??:)
        (Ok-talossakin voi asumiskustannuksia säädellä eikä ole tarvinnut asumistukea anoa.)


    • Anonyymi

      Miksi Suomi on noussut korona­kuolemissa maailman kärki­sijoille?
      Tuohon ei raha auta!

    • Anonyymi

      Kun ei ole velkaa niin on helppoo muuttaa suomesta pois kun ei ole omaisuuttakaan mistä stressata, itse en ainakaan koskaan tule suomesta ostamaan mitään kiinteää omaisuutta josta maksan veroja hamaan hautaan.Järjetön ajatuksenakin että joutuisin olemaan pankin orjana kun voin asua isossa matkailuautossakin joka velaton ollut jo aikoja sitten.

    • Anonyymi

      >>Ok-talossakin voi asumiskustannuksia säädellä eikä ole tarvinnut asumistukea anoa.

      Kerros mitä säästökikkoja olet keksinyt? Olen pitänyt kaikissa huonessa lämmön, koska kaikkia huoneiat kuitenkin tarvitaan. Mitään lämpötilan alentamista 19 tasolta alemmas en ole tehnyt.

      Saunassakäyntejä voisi nykyisestä 4 krt/vko tietenkin laskea, mutta toistaiseksi olen pitänyt nuo naatiskelut.

      • Anonyymi

        Huonelämpö vähän heittelehtii, mutta kl-kattilan termostaatissa minulla on n. 45-50 astetta asetuksena, eli patterikiertovesi on hieman kättä lämpimämpi. Öljyä kuluu kohtuullisesti.
        Käyttövettä en tiskejä lukuunottamatta juuri ota kraanoista.
        Suuria sähkönkuluttajia ei juuri hellan ja jääkaapin/pakastimen lisäksi ole. Saunaa en usein lämmitä, vaikka eipä kiuas sähköä vie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonelämpö vähän heittelehtii, mutta kl-kattilan termostaatissa minulla on n. 45-50 astetta asetuksena, eli patterikiertovesi on hieman kättä lämpimämpi. Öljyä kuluu kohtuullisesti.
        Käyttövettä en tiskejä lukuunottamatta juuri ota kraanoista.
        Suuria sähkönkuluttajia ei juuri hellan ja jääkaapin/pakastimen lisäksi ole. Saunaa en usein lämmitä, vaikka eipä kiuas sähköä vie.

        Poltat keskuslämmityskattilasi piloille noin 5-6 vuodessa pitämällä sen alilämpöisenä.
        Kattilalämmön pitää olla noin 75 astetta.
        Pidä kattilalämpö korkealla mutta suljet kiertovesistä kuumasyötön kiinni.
        Näin mentiin koko viime talvi ja sisälämpö tosin oli luokkaa 14 astetta, mutta pian koirakin tottui että pitää olla peiton alla.


    • Anonyymi

      Voihan sossupummikin olla velaton....se siitä

    • Anonyymi

      Nyt ei kannata olla velaton luuseri, koska velka on silkkaa pääomaa, maridaanillakin on muhkeat lainat?🐯🐯

      • Anonyymi

        Maridaani saattaa odotella että taivaasta putoaa mies joka pelastaa hänet veloistaan. Seuraava miehensä saa vuodatuksen niskaansa ja alkaa auttaa maksuissa.


    • Anonyymi

      Minulla ei ole velkaa omissa nimissäni, mutta erilaisten yhteisöjen kautta on. Suurimmat velat on Suomen valtiolla, johon osakkaana kuulun. Taloyhtiölläni on myös velkaa juuri minun käyttämästäni asunnosta.

      Juu, ei minulla ole kyllä rahaakaan.

    • Anonyymi

      Menkää perseaukiset töihin niin saatte leivän päälle muutakin kuin ylähuulen.
      Muistakaa myös ajatella vain töitä ja tehdä myös ylitöitä, samalla olette kaltaistenne silmissä hyviä jätkiä/naisia.

      Kun sitten joskus havahdutte niin tajuatte koko yhtälön mielettömyyden, tosin moni havahtuu asiaan vasta kuolinvuoteellaan tai sairastuttuaan vakavasti tai jonkun muun katastrofin kautta.

      Työn pitäisi olla elämän takia eikä elämä työn takia, tässä se kiteytyy. mieti että antaako työ sinulle enemmin kuin se ottaa, jos ei jää plussan puolelle niin olet paska duunissa ja elämäsi menee ohitse kun et ehdi lainkaan elää työsi ohessa.

      • Anonyymi

        Ihan uteliaana kysyn, että paljonko tarjoat palkaa ja mitä työtä pitää tehdä?


    • Anonyymi

      Minä olen maksanu aina verot kiltisti. Ja toiminu lain mukaan. Paitsi yhen kerran ja jouduin raastupaan. Kakkuahan sieltä saa.

      • Anonyymi

        Mutta jos pääset valtion ylöspidettäväksi niin siinähän säästää selvää rahaa.


      • Anonyymi

        Oliko mansikkakakkua? Saiko myös kahvia kerman kanssa? Sokeria kahviin?


    • Anonyymi

      Moi! Marin tässä, hallituksesta. Mulla on kohta 40 miljardia velkaa, voisitteko jelppiä? 🥺

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe