Pikkupojat ja muut naista saamattomat tuhkamunat uskovat itse että jos himotta välillä nussia vaimo/tyttöystävää anukseen on homouteen taipuvainen buahahaa olette idiootteja ettekä tiedä mitään!
Itse panen vaimo useinkin anaaliin ja hommahan sujuu erittäin hyvin kun on vuosia harrastettu. Vaimo kyllä haluaa ensin normisti torttuunsa mutta antaa kyllä hyvin helpolla anustaan kun pitää siitä kuitenkin.
Naista anaaliin ei ole homouden merkki TYHMÄT!
3
770
Vastaukset
- Anonyymi
Ei niin mutta miestä on. :)
- Anonyymi
Mikähän iltamyöhäiseen aikaan tapahtunut turhaumien purkautuminen tuo avautuminen oiken mahtaa olla ja miksi avaaja on niin huolissaan siitä mitä jotkut toiset, osa heistä, voivat ajatella mieltymyksistään.
Vai onko kyse jostakin defenssireaktiosta, jossa avaaja on hiljalleen hiipien alkanut kiinnostua ajatuksesta, että miltä mies omassa pepussaan voisi tuntua ... mutta kauhistuu tuntemuksiaan ja purkaa niitä käänteisellä tavalla ;-) - Anonyymi
myös meillä mutta vaimo haluu nähdä kun minä saan kullia anaaliin joskus ollut liian isoja mutta mennyt kun vaimo käskenyt ikimuistoisia orkkuja
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744848- 332711
- 402504
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261933Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401832- 881661
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251612- 1611532
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941200