jo lähdössä? 😢😢💔 Haleja rakas , muuta en pysty sanomaan 😦
Huomennako sä oot
13
53
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin outoja jotkut aloitukset täällä.
- Anonyymi
Mua vaan pelottaa että hän on lähdössä, taas 😟
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua vaan pelottaa että hän on lähdössä, taas 😟
Minne lähdössä?
- Anonyymi
Niinpä, aika jättää hyvästit. Elämä vie eteenpäin. https://youtu.be/qjzJYa7tHLs
- Anonyymi
Sinut pitäisi ampua. Sivusta eikä millään pahalla. Et ota mitään vastuuta kommenteistasi etkä tunne minkäänlaista empatiaa. Aloittaja voi olla joku herkkä itsemurha-altis teini. Mieti vähän. Tarvitseeko sinun joka paikassa edes olla kommentoimassa?
- Anonyymi
Toivon todella ettet ole hän 😭
- Anonyymi
Kaunis kappale.
Tähän on todella hyvä päättää tämä.
Öitä kansalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon todella ettet ole hän 😭
Tuskin sinulle täällä ole.mitään.
- Anonyymi
Tämä voi olla vaikka minulle. Muistan kun kuunneltiin tämä joskus hänen kanssaan. Toivoisin että hän kertoisi ja tietää kyllä miten.
Jätän kyllä rauhaan jos niin toivoo.
- Anonyymi
Milloin vaan voi olla se viimeinen päivä, senverran nähty elämää, että tällainen tieto on olemassa.
- Anonyymi
Haluatko että jään tänne?
- Anonyymi
Tottakai haluan höpö ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai haluan höpö ❤️
Sitten kaikki on hyvin. 💜
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891