Onko sulla nainen vai ei?

Anonyymi

Kerrotko jo vai etkö?

76

1344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis, että jolla kulla miehellä nainen vai ei, niinkö?

      • Anonyymi

        Niin, vaimo tai tyttöystävä tai vastaava.


      • Anonyymi

        Totta, en ole eka lapsi heille.


    • Anonyymi

      Kukas oot ja mitä tuo tieto sulle antaa. Voitas perustaa episten kerrontaryhmä vai jokos se on perustettu?

      • Anonyymi

        En tiedä. Perusta sinä ja lähetä sitten mulle kutsu. Mutta selitä siinä kutsussa mikä se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Perusta sinä ja lähetä sitten mulle kutsu. Mutta selitä siinä kutsussa mikä se on.

        Hyvä vastaus sulta, et olekaan kuivakka tapaus. Lupaan lähettää kaiken kattavan selonteon ja aiheiden kirjon. Minne haluat sen lähetettävän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vastaus sulta, et olekaan kuivakka tapaus. Lupaan lähettää kaiken kattavan selonteon ja aiheiden kirjon. Minne haluat sen lähetettävän?

        Voit laittaa palstalle, jos et tunnista mua. Muussa tapauksessa mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit laittaa palstalle, jos et tunnista mua. Muussa tapauksessa mulle.

        En tunnista eikä olla vaihdettu muitakaan tietoja vielä. Nollatilanteesta on lähdettävä. Tiedä tuleeko kerronta-aiheista yhtikäs mitään. Olen toiveikas kuitenkin.
        Ryhmän tarkoitus on edetä ja pyrkiä viestimään eteenpäin. Aiheet voivat ja saavat olla laidasta laitaan, kunhan edistytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunnista eikä olla vaihdettu muitakaan tietoja vielä. Nollatilanteesta on lähdettävä. Tiedä tuleeko kerronta-aiheista yhtikäs mitään. Olen toiveikas kuitenkin.
        Ryhmän tarkoitus on edetä ja pyrkiä viestimään eteenpäin. Aiheet voivat ja saavat olla laidasta laitaan, kunhan edistytään.

        Kuulostaa hyvältä. Liityn mielelläni tuohon ryhmään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Liityn mielelläni tuohon ryhmään.

        Kiva kuulla. Ja tervetuloa.
        Ryhmän kokoonpano ei taida saada ryntäystä, ellei sulla ole reservissä palopuhe, johon on helppo samaistua.
        Kuuntelen.


    • Anonyymi

      Kunnon musulla on kolme vaimoa.

    • Anonyymi

      Hmm..hänellä ei oo kyl ketään, tiedän syynkin siihen🧐

    • Anonyymi

      Ompas se nyt tärkeä sulle.

      • Anonyymi

        No en viitsisi nolata itseäni ihan täysin. Vaikka siihen suuntaan ollaan nyt matkalla ja vauhdilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en viitsisi nolata itseäni ihan täysin. Vaikka siihen suuntaan ollaan nyt matkalla ja vauhdilla.

        Mitä noloa siinä on?


    • Anonyymi

      Ei ole naista. Täällä sen kyseleminen on kyllä turhaa...

      • Anonyymi

        Tiedän, mutta kunhan kokeilen jos joku kuulostaisi häneltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, mutta kunhan kokeilen jos joku kuulostaisi häneltä.

        Et siis vielä tunnistanu. Katsos uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, mutta kunhan kokeilen jos joku kuulostaisi häneltä.

        Miltäs "hän" sitten kuulostaa? Etkö oo jutellut hänen kanssaan että ois selvinnyt tuokin asia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltäs "hän" sitten kuulostaa? Etkö oo jutellut hänen kanssaan että ois selvinnyt tuokin asia...

        Luin tätä palstaa äsken kommentoimatta mitään. luurilla. Alkoi hymyilyttää tuo kysymys..
        Tottakai on juteltu ja yritin sitä kysyäkin, mutta kun kumpikaan ei sano mitään suoraan.. ympäripyöreään kysymykseen saa ympäripyöreän vastauksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltäs "hän" sitten kuulostaa? Etkö oo jutellut hänen kanssaan että ois selvinnyt tuokin asia...

        Niin ja hän kuulostaa taivaallisen ihanalta. Rakastan sitä ääntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis vielä tunnistanu. Katsos uudelleen.

        Yritän toki katsoa tarkemmin. En ole ihan terävimmilläni nyt väsyneenä :)


    • Anonyymi

      Mulla on mies, sekä nainen. Oliko muuta?

      • Anonyymi

        😂. ..


      • Anonyymi

        Ehkä sun ei kannata näihin vastailla. Ei millään pahalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sun ei kannata näihin vastailla. Ei millään pahalla.

        Miksi ei saa vastata rehellisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei saa vastata rehellisesti?

        Minun puolestani saa kyllä. Onhan polyamoria tätä päivää. Kunnioitus ja kumarrus, kateeksi käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun puolestani saa kyllä. Onhan polyamoria tätä päivää. Kunnioitus ja kumarrus, kateeksi käy.

        Eri henkilön vastaus keneltä kysytty. Kerron vaan miten täällä seitsemän puhuu yhtenä.


    • Anonyymi

      Onhan noita mutta sydämen päällä on tilaa.

      • Anonyymi

        Montakin? Haluan hypätä siihen päällimmäiseksi. Vuoren valloitusta? :)


    • Anonyymi

      Mitä se tähän kuuluu?

      • Anonyymi

        😂😂


    • Anonyymi

      Ei oo mut sä voisit olla mun jooko A ?

      • Anonyymi

        😂en koskis pitkällä tikullakaan A mieheen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂en koskis pitkällä tikullakaan A mieheen

        Enkä minä A-naiseen 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä minä A-naiseen 😂

        Eikä teistä kumpikaan koske aloittajaankaan, se on varma :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂en koskis pitkällä tikullakaan A mieheen

        Onhan A mies toki aika pitkä, ehkä se kertoo jostain tai jonkin pituudesta. Mene ja tiedä. Toki luultavasti aika kapea eli kaponen tikku.


    • Anonyymi

      Samaa mietin, rmiehen kohdalla onko hänellä pitkä vkl hänen kanssaan..

    • Anonyymi

      Ei ole minulla naista. Milloin uskot sen?

      • Anonyymi

        Kenen vastaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen vastaus?

        Miehen vastaus.


      • Anonyymi

        Sitten kun tiedän tuon vastauksen olevan sulta.


    • Anonyymi

      Ei mullakaan ole vielä miestä

      • Anonyymi

        Kyllä sellaisen saat jos vaan haluat.


      • Anonyymi

        Miten niin vainoharhainen, jos sanon että voit saada miehen jos haluat, kun se on täysin totta. Tuollainen nainen saa kenet haluaa.


    • Anonyymi

      Olen kiroillut ja ollut tappelussa mukana. Joskus olen myös valehdellut. Tiedoksi naiselle.

      • Anonyymi

        Mutta ei ole vaimoa siis. Ikiajoiksi voisin yhden suostua ottamaan omakseni.


      • Anonyymi

        Se ei haittaa yhtään. Minäkin kiroilen mies, jopa palstalla.


    • Anonyymi

      Mä en kieroja ja valehtelioita tarvitse. siis naisii

      • Anonyymi

        Sitten sun pitää ottaa mut.


    • Anonyymi

      Kerron... EI OLE NAISTA eikä TULE, jollet Sinä ihana, rakas S:ä, halua naisekseni.

      Olet minusta kaikkea sitä, mitä kaipaamani ja haluamani naisen tulee olla: kerron ne ihanat ominaisuutesi korvillesi ja korvaasi kahden kesken IRL sitten...

      Muttaa koska olet taitava ja älykäskin vielä, olet varmasti jo jyvällä hyvin pitkällä siitä, miten Sinut näen ja koen ylipäänsä. Silti olisi valtavan hienoa ja tärkeää päästä kertomaan Sinulle... tiedäthän!

      Rakastan Sinua, S, niin paljon! 💘

    • Anonyymi

      Ei ole. Kerroin nyt.

      • Anonyymi

        Kiva tietää. Kohta on, jos hän olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva tietää. Kohta on, jos hän olet.

        Olispa. Näyttää vaan päinvastaselta nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olispa. Näyttää vaan päinvastaselta nyt.

        Mitähän tuo nyt tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän tuo nyt tarkoittaa?

        Ei siltä näytä että hänet saisin. Sitä se tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siltä näytä että hänet saisin. Sitä se tarkoittaa.

        Älä luovuta nyt, jos olet hän. Nainen saattaa yllättää kun joutuu puun ja kuoren väliin - noin niinku kuvainnollisesti.


    • Anonyymi

      On. Mitä sen kertominen hyödyttää täällä. Vaikka jotain mä täällä kaipaan...

      • Anonyymi

        Hyödyttäisi, jos laittaisit sellaisen tunnisteen mistä tietäisin sun olevan hän. Ihan muiden huomaamatta. Jos tietäisin hänen olevan onnellisesti varattu, luulenpa että mun osalta tämä olisi tässä nyt. Kaipausleikki ei ole millään tapaa kiva, jos sen tarkoitus on vaan saada ihailua muilta kuin sitä naiseltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyödyttäisi, jos laittaisit sellaisen tunnisteen mistä tietäisin sun olevan hän. Ihan muiden huomaamatta. Jos tietäisin hänen olevan onnellisesti varattu, luulenpa että mun osalta tämä olisi tässä nyt. Kaipausleikki ei ole millään tapaa kiva, jos sen tarkoitus on vaan saada ihailua muilta kuin sitä naiseltaan.

        Näin sivusta annan vinkkinä, että "onnellisesti varattuina" olevat miehet kaipaavat nimenomaan sitä ihailua ja nostetta itsetuntoon muilta naisilta. Vetävät kyllä tilaisuuden tullen maton hyvin äkkiä alta jos sen sallii. Tiedän yhden tällaisen tapauksen joka täälläkin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sivusta annan vinkkinä, että "onnellisesti varattuina" olevat miehet kaipaavat nimenomaan sitä ihailua ja nostetta itsetuntoon muilta naisilta. Vetävät kyllä tilaisuuden tullen maton hyvin äkkiä alta jos sen sallii. Tiedän yhden tällaisen tapauksen joka täälläkin on.

        Erikoista, että näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista, että näin on.

        Elämme erikoisia aikoja kuomaseni..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sivusta annan vinkkinä, että "onnellisesti varattuina" olevat miehet kaipaavat nimenomaan sitä ihailua ja nostetta itsetuntoon muilta naisilta. Vetävät kyllä tilaisuuden tullen maton hyvin äkkiä alta jos sen sallii. Tiedän yhden tällaisen tapauksen joka täälläkin on.

        No kuka se tapaus on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuka se tapaus on?

        Mitäköhän sinä sillä tiedolla teet? Ellei osu itseesi tuo kuvaus... Ole ihan rauhassa, ei ole niin vakavaa tämä palstailu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämme erikoisia aikoja kuomaseni..

        Tuo kommentoija en ollut minä, jolle kirjoitit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sivusta annan vinkkinä, että "onnellisesti varattuina" olevat miehet kaipaavat nimenomaan sitä ihailua ja nostetta itsetuntoon muilta naisilta. Vetävät kyllä tilaisuuden tullen maton hyvin äkkiä alta jos sen sallii. Tiedän yhden tällaisen tapauksen joka täälläkin on.

        Uskottavuus laski loppua kohti kuin lehmän häntä. Olisit jättänyt liioittelematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskottavuus laski loppua kohti kuin lehmän häntä. Olisit jättänyt liioittelematta.

        Voi että, ihan miten vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskottavuus laski loppua kohti kuin lehmän häntä. Olisit jättänyt liioittelematta.

        Mikä provo se sitten olisi, jos siinä ei viitata Suomen keskipisteeseen eli suomi24n :D Liioittelut on housuissas


    • Anonyymi

      2 sulkaa. Nastaa

    • Anonyymi

      Ehkä on, ehkä ei. Pidätkö koirista?

      • Anonyymi

        Pidän kaikista eläimistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän kaikista eläimistä.

        Tästäkin olisi voinut puhua enemmän.


    • Anonyymi

      Ei kuulu sulle mitenkään.

      • Anonyymi

        Eikä kiinnosta sun olemattomat naiset.
        Kysymys oli kivalle miehelle.


    • Anonyymi

      En kerro

      • Anonyymi

        Aloitus on päivältä 8.5.. Tämä on enempi keskustelupalsta. Vastausta kaivataan sillä hetkellä ja vanhoja on turha nostella. Nih.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1926
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe