Tiedän sinusta enemmän

Anonyymi

Kuin uskotkaan, mä vaan tiedän! Sä pelkäät, mä tiedän senkin. Mä silloin pyysin, et puhut mulle, mutta en voi pakottaa... mutta edelleen kuuntelen. Öitä!

60

1553

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pyysit vai? Milloin ja missä? HYvää yötä

• Anonyymi

Jep..en usko, et on unohtanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep..en usko, et on unohtanut.

jep muistui juuri pyyntö

• Anonyymi

Sun "sivupersoonat" pelottaa mua. 😳 Välillä tosin ihan hauskaakin, mutta ei voi mitään että silti hirvittää..

• Anonyymi

Puhutsä mulle kenties?

• Anonyymi

Pelottaa siksi kun kaikki niin sekavaa siksi sivupersoonia, mutta kun pitäisi tietää irl ei vaan kukaan tee aloitetta, että voisi kysyä tai puhua. Ei ihme, jos alkaa jo viiraamaan vähemmästäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelottaa siksi kun kaikki niin sekavaa siksi sivupersoonia, mutta kun pitäisi tietää irl ei vaan kukaan tee aloitetta, että voisi kysyä tai puhua. Ei ihme, jos alkaa jo viiraamaan vähemmästäkin.

Mikko Nokialta paha pettäjä 😅 koska vaimo saa selville ollut tosi monen naisen kans 🙂 nainen M Ylöjärvi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikko Nokialta paha pettäjä 😅 koska vaimo saa selville ollut tosi monen naisen kans 🙂 nainen M Ylöjärvi

Silloin se sen eukko on ruma, lihava, ei kiihota, eikä vedä puoleensa, lisäksi on varmaan huono sängyssä, mutta tiskaa, siivoo tekee ruokaa ja elättää niin se pidetään säälistä 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin se sen eukko on ruma, lihava, ei kiihota, eikä vedä puoleensa, lisäksi on varmaan huono sängyssä, mutta tiskaa, siivoo tekee ruokaa ja elättää niin se pidetään säälistä 😉

Mutta se teki söpön lapsen ja sai Suomen kansalaisuuden!

• Anonyymi

Kenelle tämä aloitus menee? Hyvää yötä.

• Anonyymi

Siis naiselle vai miehelle kummalle menee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis naiselle vai miehelle kummalle menee?

Menee mieheltä miehille, mene toki lankaan jos haluat.

• Anonyymi

Koittakaa selvittää puhumiset ennen juhannusta ja nokkapokkana, ei palstasotkuissa.

• Anonyymi

Miksi ennen sitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ennen sitä?

Juhannuksen saisitte viettää jo yhdessä.

• Anonyymi

Oot kaivellu tietoja? Stalkkeri.

• Anonyymi

No vähän, mutta en..mä vaan tiiän.

• Anonyymi

Tiedät, että pukeutuu perukkiin ja hameeseen?

• Anonyymi

Jaa..😂 ...niin paljon niin paljon .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa..😂 ...niin paljon niin paljon .

Joo..🙂 öitä ..

• Anonyymi

sielu ja sydän tärkeintä muusta viis

• Anonyymi

Et tiedä. Sotket täällä ihmisiä toisiinsa ja kuvittelet mut ties minne. Pyysit joltain muulta ja mun olisi pitänyt tietää se.

• Anonyymi

En puhu palstasta. Mä tiedän paljon, mutta musta hyvä näin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämäntaparikollinen sotkee elämiä toisten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja onko sun hevosmiesten tietotoimistona olleet henkilön työkaverit: 4 miestä ja 2 naista sekä pari apupoikaa? Kenties pari esihenkilöäkin, jotka nukkuneet tehtäviensä ohi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja onko sun hevosmiesten tietotoimistona olleet henkilön työkaverit: 4 miestä ja 2 naista sekä pari apupoikaa? Kenties pari esihenkilöäkin, jotka nukkuneet tehtäviensä ohi...

Ei ei.. ihan itse selkoni olen ottanut

• Anonyymi

Luulo ei oo tiedon väärti .

• Anonyymi

Nyt ei eletä enää luulossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei eletä enää luulossa.

Elät kuplassa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elät kuplassa .

Kuplassa on turvallista nyt häviän täältä sekapalstalta kaikki luulee löytävänsä hänet ja vastaavansa hänelle minäkin. Yritän löytää savumerkkejä irl edelleenkin uskon siihen kohtaloon satun kyllä tietämään jo miten menee tää käsikirjpitus sitä odotellessa.
        t.nainen sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elät kuplassa .

Jaaha..varmaan moni elää, mutta tässä tapauksessa en.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaaha..varmaan moni elää, mutta tässä tapauksessa en.

Sinähän elät kun minä niin sanon! Vain minä olen oikeassa täällä valheiden verkossa! Hävetkää vääräuskoiset!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän elät kun minä niin sanon! Vain minä olen oikeassa täällä valheiden verkossa! Hävetkää vääräuskoiset!

Mitä mitä kuka mua yrittää komennella?

• Anonyymi

Kuka sä? Ootko sä nainen?

• Anonyymi

Hah.

• Anonyymi

Mitä sä haluat tietää? Olenhan kertonut aikas paljonkin.

• Anonyymi

Viestisi ei tavoita oikeaa. jos itse luulet niin, sulle on tullut ns. palstaharha. Täällä suoli24 on tuhansia käyntejä päivässä ja viikossa varmaan lähemmäs kymmeniä tuhansia.. Laske sitä matematiikkas.. Kuinka tod. näk. ajatusoliosi on täällä?

• Anonyymi

Eräs ajatusolijo ninenomaan olijo🤣..on! 100% itsehän sen myönsi..mutta kiva näin

• Anonyymi

Otahan totuudet, jotka susta tiedetään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs ajatusolijo ninenomaan olijo🤣..on! 100% itsehän sen myönsi..mutta kiva näin

😅😅😅😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viestisi on sekava mutta kummallinen.

• Anonyymi

Tiedän sen mitä olet kertonut ja sama toistepäin. Se on vain pieni osa, pieniä rippeitä, tiedonmurusia kokonaisuudesta.

• Anonyymi

Täälläkö pyysit vai livenä? Jos täällä, niin tyhjää sit pyydät, kun ei tiedä 100% varmasti et keneltä kenelle. Mieti sitä!

• Anonyymi

No ethän tiedä, mitään!

• Anonyymi

Kertomani tiedät tietenkin, ja oletettavasti olet kuullutkin jotain. Mutta näitä itselle jaettuja kortteja on joutunut tässä ihan viime aikoihin asti kääntelemään selvittääkseen miksi kävi miten kävi. Hyvää yötä

• Anonyymi

REmy' kpd ,orjrm mo,rm' MSyyi-Inkrti?

• Anonyymi

Minähän pyysin sinulta mies tuota.

• Anonyymi

Elämäntaparikollisen tiedot

• Anonyymi

Kummallisinta on kaikki tää ("parempi puhua" ) tähtien lentävänkin voi kuulla...ja tietää. Tiedän, että tiedät ja minä tiedän jne.

• Anonyymi

Mä tiedän, että molemmat tietää, vähän hassua silti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tiedän, että molemmat tietää, vähän hassua silti.

Hassua ja hulluna on hauskaa täällä suolipalstalla. Kaikki tiedossa joo ei mitään luulemista enää jatketaan vaan stalkkerointia kun ei muuhun pystytä😄

• Anonyymi

Onko tämä tiedän mitä teit viime kesänä leffasta?

nsɐſ

• Anonyymi

Siltä vaikuttaa.

• Anonyymi

En tiedä mitään muuta kuin että laitan yhden kuvan yhteen paikkaan pitkästä aikaa niin säkin laitat. Se on ainakin varmaa 🌸Testaan kohta.t. Gerbera

• Anonyymi

Vain niin, tiedät? Toivottavasti tietosi ovat oikeita eikä peräisin paskanpuhujilta (4 miestä, 2 naista), kun minulta et ole hirveästi kysynyt IRL. Vai oletko?

Pelkään, pelkään ja varmaan tiedät tai älykkönä aavistatkin syyn. Jep, niin pyysit puhumaan mutta missä sen tekisin - sielläkö, missä olet viikolla arkisin aamuisin?
      Ei ole pakosta kysymys minun puolelta. Tiedät varmaan, kuinka paljon haluaisin tulla ja sanoa esim. "moi, miten Sulla menee tai onko ollut kiirettä koko ajan tms.!"

Masentaa itseä, kun sitten ei saa sanotuksi, mitä haluaisi Sulle sanoa. Sulla vielä kiire yleensä eteenpäin pisteellesi siellä ja et ehdi edes katsoa minuun päin. Vai etkö halua katsoa? Ymmärrän kyllä, että varmaan kait jännittää meitä molempia, mutta pakko on meidän kerran muurin yli kiivetä kuvaannollisesti ja silmät on sielun peili, sanotaan.

Sano Sinä nyt jotakin vuorostasi. Rakastan kyllä Sinua ja välitän Susta yhä!!! 💕😚

• Anonyymi

Mielestäni huutelit kyllä kauempaa että "miksi se ei puhu meille mitään" etkä niinkään pyytänyt henkilökohtaisesti puhumaan.

• Anonyymi

Hei... minä en ole tuollaista suustani päästänyt: tuollaisen lauseen virkkoi muuten kuulleni se pitkänhuiskea nuorempi kaveri, joka on edelleenkin siellä töissä. Minä toivoin aina, että olisit sanonut jotain, mistä vain.

Sitä paitsi juttelithan Sinä silloinkin, kun olit aiemmin siinä yhdessä välissä ja vieläpä ihan lopussa kahvinhuoneen viereisessä pisteessä. Minä aloin ujostella Sinua, että oikeastaan pelkäsin sanoa mitään, kun Sinäkin vaikenit kuin muuri. Sinulla on kaunis ääni... kuulomuistini muistaa yhä, miltä äänesi kuulostaa.

Päivänjatkoa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Nukahdit näppäimistön päälle ja osui sattumalta kuitenkin "Lähetä"-ruutuun...

Kunpa olisit KVVKV tarkoituksella...

- Hänelle ❤️:llä 👈JO

• Anonyymi

Uiminikikckelson

• Anonyymi

Kyllä mä yritin puhua.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömän työnhakijan pääasiallinen tehtävä on työnhaku

Ja uusi työnhaun malli korostaa sitä. ”Tavoitteena on nopea työllistyminen”, sanoo TE-toimiston johtaja. Ja tässä hän aivan oikeassa, koska työttömyys
      Maailman menoa
      388
      2886
    2. Stefan Thermanin käräjät on 16/6. On jännät ajat miehellä edessään.

Neljä syytettä on nyt edessä, laittomasta uhkailusta liikenneturvallisuuden vaarantamisesta törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja ampuma-aserikoksesta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1686
    3. Mitä kummaa tapahtui, että Suomalaiset yhtäkkiä Natoon haluaisivat?

Ulkomailla ihmetellään, "mikä teihin rauhanomaisiin suomalaisiin oikein meni kun, yht'äkkiä sotahulluiksi muutuitte"? Erittäin hyvä kysymys joka pitäi
      Maailman menoa
      705
      1639
    4. No niin.. nyt ihan vakavasti..

Haluisitko mies nähdä ja jutella ihan oikeasti? Kun mä haluisin.. voisitko antaa jonkun vihjeen. Tiedän että oot täällä, mut en tiedä että miksi sä tä
      Ikävä
      84
      1119
    5. Ajatus on nähdessä

Jutella ja sopia ajankanssa keskustelu edes kerran, selkiyttäisi asioita. Vain kasvotusten, vain sinulle. Katoamalla päätät toisin, oletko ihan varma
      Tunteet
      52
      822
    6. Olet kylmä mies

Vähän pelottava.
      Ikävä
      45
      790
    7. Pääsikö Martti

Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      683
    8. Noniin tänään on ensimmäinen päivä

Jolloin aion keskittyä muuhun ja ajatella vähemmän sinua! Ei tosin alkanut kovin vahvasti. 😅 Pakko nyt vaan irrottaa ja unohtaa. Toivoa on vasta sitt
      Ikävä
      45
      662
    Aihe