Näin korteista, että petät mua. Miksi?
Katsoin korteista tulevaa
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän me olla edes yhdessä tai tunneta mies mitä ihmettä nyt taas...
- Anonyymi
Petän koska voin. Oliko vielä jotain muuta?
- Anonyymi
Ennustajiin ei ole uskomista.
- Anonyymi
Aina voi pettää kunhan ei jää kiinni.
- Anonyymi
Nii nii harrastat sitä vieläkin?
Toisen kanssa kuten aiemmin suhteemme aikoina?! Aloitte suhteeseen jo hyvin ajoissa, pettävät
- Anonyymi
No ei se oman vaimon kanssa oleminen nyt varsinaisesti sun pettämistä ole.
- Anonyymi
Mitä tyydytystä saat naisen alentamisesta? Miksi kuvittelet naisen puhumaan tällaisia?
- Anonyymi
Nää kusipäät pitää ilmiantaa ei ole oikein sitä perheen hengetärtä kohtaan tollane
- Anonyymi
Katson joskus korteista mutta harvemmin itselleni. Yleensä kaverit pyytävät katsomaan heille. Oon tehnyt sitä jo vuosia.
- Anonyymi
Keksi omat aloitukset matkija. Matkit toisten jokaista aloitusta, miksi? Ehkä siksi ne kortit sua sitten huijaavatkin.
Seli🚢 jatkuu...- Anonyymi
Siksi, että sulla olis jotain kysyttävää. Oliko muuta?
- Anonyymi
Koska mä, en oo pettäjä, vaikka hengitän, mut jos jatkat sellaiseks muutun....
- Anonyymi
Hahahahah Ok
- Anonyymi
Tarotkortit todellakin kertoo tulevaisuuden. Jos joku ei itse osaa, löytyy maksullisia palveluja hoitamaan asia. Mihin enää tarvitsemme raamatun ennustuksia, kun on Tarot?
- Anonyymi
Heh just
- Anonyymi
Hamassa tulevaisuudessa tapahtuvan pettämisen syitä on vähän paha mennä arvailemaan. Kannattaa katsoa omatkin kortit, jospa sieltä saa valaistusta.
- Anonyymi
"Hamassa tulevaisuudessa tapahtuvan pettämisen syitä on vähän paha mennä arvailemaan."
Onneksi tunnet itsesi noiltaosin liiankin hyvin ja myönnät olevasi altis pettämiselle.
- Anonyymi
Pistin silmät kiinni ja.. ja en nähnyt mitään.
- Anonyymi
Katoit vääril korteil.
- Anonyymi
Vieras kiinnostaa
- Anonyymi
Ei ole mahdollista koska en harrasta seksiä ollenkaan, en kenenkään kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O442247Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on312054Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1971599Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn651579Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok841359Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s01320Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81271- 141255
Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191204- 151151