Onpassivelaiset, mitä te saatte kun ...

Anonyymi

Mitä te saatte kun värväätte uuden jäsenen verkostoon? Minkä vuoksi te teette tätä? Luulisi että päin vastoin olisitte hiljakseen ja odottelisitte automaattisen tienaamisen alkamista.

Miksi te värväätte uusia jäseniä? Kertokaa totuus ilman kiertelyä?

162

659

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikähän lienee kun onpassivelaiset eivät uskalla vastata tähän kysymykseen? Osuiko kysymys arkaan paikkaan?

    • Anonyymi

      50-60

    • Anonyymi

      Mikä on onpassivelaiset, miksi että voi tunnustaa että saatte rahaa jokaisesta värvätystä jäsenestä.

      Ja tämä tekee onpassivesta pyramidihuijauksen.

      • Anonyymi

        Emme saa senttiäkään henkilöstä, vaan hänen tekemistä ostoksista saamme provisiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme saa senttiäkään henkilöstä, vaan hänen tekemistä ostoksista saamme provisiota.

        Eli ette saa senttiäkään, kun myytäviä tuotteita ei ole, eikä tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme saa senttiäkään henkilöstä, vaan hänen tekemistä ostoksista saamme provisiota.

        Eli teette töitä ilmaiseksi onpassivelle. Kuinka tyhmiä te oikein olette?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli teette töitä ilmaiseksi onpassivelle. Kuinka tyhmiä te oikein olette?

        Me teemme töitä tulevaisuutemme eteen. Palkinnot tulevat julkaisun myötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me teemme töitä tulevaisuutemme eteen. Palkinnot tulevat julkaisun myötä.

        Mutta silti teette töitä ilmaiseksi. Ei kovin viisasta toimintaa, no sopii hyvin tähän onpassiven sekoiluun. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta silti teette töitä ilmaiseksi. Ei kovin viisasta toimintaa, no sopii hyvin tähän onpassiven sekoiluun. :D

        Ei se ole töitä vaan vapaaehtoista toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole töitä vaan vapaaehtoista toimintaa.

        Ei ole, vaan ilmaista työtä onpassivelle. Ja jos teet tätä vapaaehtoisesti, olet vieläkin typerämpi kuin luulin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme saa senttiäkään henkilöstä, vaan hänen tekemistä ostoksista saamme provisiota.

        Ostatko itse näitä IHMEOHJELMIA, aivan, et ole koskaan ostanut ohjelmia, ne on tullut läppärin mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, vaan ilmaista työtä onpassivelle. Ja jos teet tätä vapaaehtoisesti, olet vieläkin typerämpi kuin luulin. :D

        Lopputulos näyttää kuka tässä oli se typerys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostatko itse näitä IHMEOHJELMIA, aivan, et ole koskaan ostanut ohjelmia, ne on tullut läppärin mukana.

        Lunastan julkaisun yhteydessä tuotepaketin, ja sillä aktivoin liittymäni ja Onpassive alkaa minulle töihin.. Eli paketti sisältää kaikki tuotteet sekä jatkossa tulevat uudet tuotteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta silti teette töitä ilmaiseksi. Ei kovin viisasta toimintaa, no sopii hyvin tähän onpassiven sekoiluun. :D

        It's My Life ! Teen sillä mitä haluan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopputulos näyttää kuka tässä oli se typerys.

        Näyttääkö? Nyt ainakin näyttää että lopputulos on teidän kannalta aika huono. Esimerkiksi ei anna hyvää kuvaa teistä se että rikotte lakeja koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        It's My Life ! Teen sillä mitä haluan.

        No totta kai saat haaskata aikasi ihan miten vain. Vaikka mainostamalla tätä huijausta. Mutta typerää se on. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lunastan julkaisun yhteydessä tuotepaketin, ja sillä aktivoin liittymäni ja Onpassive alkaa minulle töihin.. Eli paketti sisältää kaikki tuotteet sekä jatkossa tulevat uudet tuotteet.

        Ja millaisen sopimuksen olet tehnyt, vai ovatko nämä taas vain tyhjiä lupauksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme saa senttiäkään henkilöstä, vaan hänen tekemistä ostoksista saamme provisiota.

        Eihän hänen tarvitse ostaa mitään, hänkin on ofounderi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No totta kai saat haaskata aikasi ihan miten vain. Vaikka mainostamalla tätä huijausta. Mutta typerää se on. :)

        Toisten mielestä joo, minun mielestä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän hänen tarvitse ostaa mitään, hänkin on ofounderi.

        Kaikki ostavat tuotepaketin. Sillä aktivoimme liittymämme. Kun liittymä on aktivoitu Onpassive alkaa töihin puolestamme , ja me tienaamme. Ja paketilla on kuukausimaksu, joten se tuo toistuvaa tuloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ostavat tuotepaketin. Sillä aktivoimme liittymämme. Kun liittymä on aktivoitu Onpassive alkaa töihin puolestamme , ja me tienaamme. Ja paketilla on kuukausimaksu, joten se tuo toistuvaa tuloa.

        " ja me tienaamme."

        Ja onpassive ei lupaa mitään varmaa tienastia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " ja me tienaamme."

        Ja onpassive ei lupaa mitään varmaa tienastia.

        Ei tarvitsekkaan luvata, me tiedämme silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitsekkaan luvata, me tiedämme silti.

        Eli uskotte tyhjiin lupauksiin ja onpassive ei tarvitse täyttää mitään näistä lupauksista. Ja silti teet heille ilmaiseksi työtä. Ei kuulosta kovinkaan järkevältä toiminnalta.


    • Anonyymi

      Saamme uuden asiakkaan. Vuodesta 2018 on ollut mahdollista jakaa tätä mahdollisuutta eteenpäin muille ihmisille. Tätä ei ole pakko tehdä, koska yritys tekee sen puolestamme julkaisun jälkeen. Mutta kaikki ennen julkaisua tulleet uudet jäsenet on tulevia asiakkaita , ja sitä myöten pääset aikaisemmin tuloihin julkaisun jälkeen. 3 asiakasta riittää siihen että sinun ei tarvitse enää maksaa mitään omasta taskustasi, vaan ne maksetaan tuloista joka saat asiakkaittesi ostoksista.
      Ja jokaisella uudella jäsenellä on tämä sama mahdollisuus.

      Eli lyhyesti 3 asiakasta tekee sen että olet plussan puolella heti ensimmäisestä päivästä lähtien. Eli rahaa tilille. Ja sitä voi nostella aina kun haluat, vaikka monta kertaa päivässä. Aina kun on rahaa tilillä voit nostaa. Eli meillä ei ole määrättyjä palkkapäiviä. Toivottavasti tästä oli jotain apua.

      • Anonyymi

        Tällä hetkellä on lähes 1 300 000 asiakasta odottamassa oven takana. Itse liityin kun meitä oli noin 20 000


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkellä on lähes 1 300 000 asiakasta odottamassa oven takana. Itse liityin kun meitä oli noin 20 000

        Eli ei kovinkaan montaa. Ei tuolla määrällä vielä mitään maailmaa valloiteta. Tosin ei teillä ole tuotteitakaan sen tekemiseen, joten se siitä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei kovinkaan montaa. Ei tuolla määrällä vielä mitään maailmaa valloiteta. Tosin ei teillä ole tuotteitakaan sen tekemiseen, joten se siitä. :D

        Tämä on vasta alkua. Tietäisit mitä on tulossa, niin sinäkin olisit Onpassivessa. Te kaikki olisitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei kovinkaan montaa. Ei tuolla määrällä vielä mitään maailmaa valloiteta. Tosin ei teillä ole tuotteitakaan sen tekemiseen, joten se siitä. :D

        Ei ole millään yrityksellä koskaan ollut saman verran asiakkaita odottamassa oven takana.
        Onpassive tekee historiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on vasta alkua. Tietäisit mitä on tulossa, niin sinäkin olisit Onpassivessa. Te kaikki olisitte.

        Alkua mille? Ettehän te ole saaneet mitään aikaiseksi näinkään monen vuoden jälkeen, joten miksi nytkään tapahtuisi yhtään mitään?

        "Tietäisit mitä on tulossa"

        Kun sieltä ei ole tulossa yhtään mitään. Tyhjiä lupauksia teiltä kyllä riittää, ei mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole millään yrityksellä koskaan ollut saman verran asiakkaita odottamassa oven takana.
        Onpassive tekee historiaa.

        Oletko varma että he kaikki ostavat teiltä jotain? Tai onko teillä edes yhtään mitään myytävää? Mihin nämä teidän laskelmat perustuvat?

        "Onpassive tekee historiaa."

        Miksi tekisi? Eihän teidän tuotteetkaan näytä tuovan yhtään mitään uutta pelikentälle. Tietysti aina voi valehdella että tekoäly osaisi muka tehdä kaiken automaattisesti, mutta tämmöiset valeet menenvät lävitse vain ihmisille joilla ei ole älliä ottaa asioista selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkua mille? Ettehän te ole saaneet mitään aikaiseksi näinkään monen vuoden jälkeen, joten miksi nytkään tapahtuisi yhtään mitään?

        "Tietäisit mitä on tulossa"

        Kun sieltä ei ole tulossa yhtään mitään. Tyhjiä lupauksia teiltä kyllä riittää, ei mitään muuta.

        Et vaan tiedä mitäkaikkea onsaatu aikaiseksi. Sitä vaan ei ole ollut tarkoitus paljastaa ennen julkista julkaisua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan tiedä mitäkaikkea onsaatu aikaiseksi. Sitä vaan ei ole ollut tarkoitus paljastaa ennen julkista julkaisua.

        "Sitä vaan ei ole ollut tarkoitus paljastaa ennen julkista julkaisua."

        Ja koska julkaisua ei koskaan tule, ei teidän tarvitse ikinä "paljastaa" yhtään mitään kun teillä ei ole mitään paljastettavaa.

        Ja edelleenkin olette pinenempi kuin moni suomalainen verkkosivusto. Joten en hirveästi henkseleitä paukuttelisi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan tiedä mitäkaikkea onsaatu aikaiseksi. Sitä vaan ei ole ollut tarkoitus paljastaa ennen julkista julkaisua.

        Oven takana ei ole ketään, ne on jonottamassa Tokmanniin koska sieltä saa ilmaisen ämpärin. Tokmanni oli laittanut siitä lehteen ilmoituksen.

        Teidän ilmoituksia ei ole näkynyt missään !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sitä vaan ei ole ollut tarkoitus paljastaa ennen julkista julkaisua."

        Ja koska julkaisua ei koskaan tule, ei teidän tarvitse ikinä "paljastaa" yhtään mitään kun teillä ei ole mitään paljastettavaa.

        Ja edelleenkin olette pinenempi kuin moni suomalainen verkkosivusto. Joten en hirveästi henkseleitä paukuttelisi. :D

        No et sinä, mutta minä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oven takana ei ole ketään, ne on jonottamassa Tokmanniin koska sieltä saa ilmaisen ämpärin. Tokmanni oli laittanut siitä lehteen ilmoituksen.

        Teidän ilmoituksia ei ole näkynyt missään !

        Tulossa ovat, älä hyvä mies hosu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulossa ovat, älä hyvä mies hosu.

        Miksi olisivat ja mitä sitten? Tähän mennessä mitä hajanaisia tietoja näistä ohjelmista on saatu, eivät ne ole tuomassa mitään mullistavaa.


    • Anonyymi

      Onpassive on yksityinen sioitusklupi, vain sisäpiiri tietää. Näistä asioista ei ulkopuolisille kerrota.

      • Anonyymi

        Siksi tästä huijauksesta on hyvä pysyä kaukana. ;)


      • Anonyymi

        Onpassive ei ole sijoituskohde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi tästä huijauksesta on hyvä pysyä kaukana. ;)

        Se on jokaisen oma valinta missä haluaa olla.


      • Anonyymi

        Kerrotaan toki , jos on aidosti kiinnostuneita kyselemässä. Emme lähde "paskanjauhamiseen" jolla ei ole mitään päämäärää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotaan toki , jos on aidosti kiinnostuneita kyselemässä. Emme lähde "paskanjauhamiseen" jolla ei ole mitään päämäärää.

        "Kerrotaan toki , jos on aidosti kiinnostuneita kyselemässä."

        Olen niin monta kertaa yrittänyt kysellä, että on tullut selväksi että teillä ei ole mitään tietoa onpassiven toiminnasta tai heidän tuotteista. Paljon valeita kyllä levitetään tälläkin palstalla. Tai sitten se vain johtuu siitä että he eivät tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kerrotaan toki , jos on aidosti kiinnostuneita kyselemässä."

        Olen niin monta kertaa yrittänyt kysellä, että on tullut selväksi että teillä ei ole mitään tietoa onpassiven toiminnasta tai heidän tuotteista. Paljon valeita kyllä levitetään tälläkin palstalla. Tai sitten se vain johtuu siitä että he eivät tiedä.

        Jos ei totuus sinulle kelpaa niin odota sitten julkaisun saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei totuus sinulle kelpaa niin odota sitten julkaisun saakka.

        Mikä ihmeen "totuus"? Ethän sinä oikeasti tiedä mitään tästä firmasta tai sen tuotteista. Onhan se tullut jo monta kertaa selväksi.

        Ja luuletko antavasi itsestäsi kovinkin viisaan kuvan tuolla lapsellisella tyylilläsi: "minä tiedän jotain mitä sinä et tiedä?" Vaikka ethän sinä tiedä yhtään mitään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpassive ei ole sijoituskohde.

        Eli sinäkin myönnät nyt että tuolle sataselle ei koskaan saa mitään vastinetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinäkin myönnät nyt että tuolle sataselle ei koskaan saa mitään vastinetta.

        Sillä uskon tulevani miljonääriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen "totuus"? Ethän sinä oikeasti tiedä mitään tästä firmasta tai sen tuotteista. Onhan se tullut jo monta kertaa selväksi.

        Ja luuletko antavasi itsestäsi kovinkin viisaan kuvan tuolla lapsellisella tyylilläsi: "minä tiedän jotain mitä sinä et tiedä?" Vaikka ethän sinä tiedä yhtään mitään. :D

        Minä olen monesti kertonut, mutta sinä väität että olen väärässä. Miten sitten voisin auttaa sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä uskon tulevani miljonääriksi.

        No silloin tämä on sijoituskohde. ;)

        Miksi taas valehtelette että tämä ei olisi? Eikö tuollainen jatkuva valehtelu ole aika typerää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen monesti kertonut, mutta sinä väität että olen väärässä. Miten sitten voisin auttaa sinua.

        Et sinä ole kertonut. Nytkään et pystynyt kertomaan edes sitä mitä tällä totuudella tarkoitat. Tuollainen ympäripyöreä hölinä voi mennä teillä onpassivella lävitse, mutta ei järkeville ihmisille. ;)


    • Anonyymi

      Eli syynä on ahneus eikö vaan? Värväätte lisää jäseniä jotta saisitte ENEMMÄN rahaa.

      Kumma ettei teille tule mieleen että jos saa muutenkin paljon rahaa tekemättä mitään (automaattinen tienaaminen) niin miksi sitä pitää saada vielä enemmän?? Sitä en ymmärrä.

      Ja teidän ajattelussanne on erikoinen ongelma: tulot realisoituvat VASTA kun automaattinen tienaaminen alkaa. Ja juuri sehän on hyvin kyseenalaista koska on selvästi todistettu että se EI VOI KOSKAAN ALKAA.

      Minusta tuntuu että te valehtelette. Ei kukaan voi olla niin typerä että tekisi värväämistyötä saamatta siitä palkkiota, eikö totta? Tunnustakaa vaan, teille maksetaan selvää rahaa jokaisesta värvätystä jäsenestä, eikö totta?

      • Anonyymi

        Me haluamme jakaa tätä mahdollisuutta mahdollisimman monelle koska tiedämme että Onpassive olisi monelle pelastus.. Emme ole ahneita, haluamne jakaa hyvinvointia.


      • Anonyymi

        Ei makseta senttiäkään. Hyväntahtoisesti haluamme auttaa ihmisiä. Antaminen on 10 kertaa palkitsevampaa kun saaminen. Hyvyys tulee aina takaisin.


    • Anonyymi

      Setan homokristillisiin jengiä.

      • Anonyymi

        Oho, menikö helmannilla sienet väärään sieraimeen? Aika pahalta näyttää nyt kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, menikö helmannilla sienet väärään sieraimeen? Aika pahalta näyttää nyt kyllä.

        Kenen kannalta?


    • Anonyymi

      "Me haluamme jakaa tätä mahdollisuutta mahdollisimman monelle koska tiedämme että Onpassive olisi monelle pelastus.. Emme ole ahneita"

      Ja paskat. Ette te mitään jeesuksia ole. Onhan MAAJOHTAJA helmannikin sanonut että hänellä on vuosikymmenien kokemus verkostomarkkinoinnista. Kokenut kusettaja siis.

      Hän on myös sanonut että "eihän häntä usko kukaan". Miksi siis uskoisi nytkään.

      Vai muka "haluatte jakaa mahdollisuutta", MUAHAHAHAHAAA

      Vai muka "emme ole ahneita", MUAHAHAMUAHAHAHAAA

      Paskapuhetta sanon minä. Kokeneilta huijareilta sanon minä!

      • Anonyymi

        Totuus löytyy kaurapuurosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus löytyy kaurapuurosta.

        Kukaan ei tarvitse uskoa. Totuus on annettu. Jokainen tehköön valintansa.


      • Anonyymi

        Eikä sinua usko kukaan.


    • Anonyymi

      Hyvän mielen kun on voinut auttaa jonkun ihmisen.

    • Anonyymi

      Nyt on muuten ensimmäinen kerta kun voit katsoa toista ihmistä suoraan silmiin ja sanoa. Tulet menestymään. Sellaista ei pysty sanoa missään verkostomarkkinoinnissa. Tai pystyy mutta se ei pidä paikkansa.

      • Anonyymi

        Ahhaaa hyvä esimerkki siitä miten harhaisia nämä onapssiven edustajat ovat. Eikö riitä että valehtelette ja rikotte lakia koko ajan? Pitääkö itsestä tehdä vielä tuollainen typerys kaikkien silmissä? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahhaaa hyvä esimerkki siitä miten harhaisia nämä onapssiven edustajat ovat. Eikö riitä että valehtelette ja rikotte lakia koko ajan? Pitääkö itsestä tehdä vielä tuollainen typerys kaikkien silmissä? :D

        Typerys on hän joka ei tajua kuinka ainutkertainen tilaisuus tässä on. Helpommalla ei oikein rahaa voi saada. Mitään ei tarvitse itse tehdä, jos ei halua. Voit olla täysin PASSIIVINEN tai sitten Aktiivinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typerys on hän joka ei tajua kuinka ainutkertainen tilaisuus tässä on. Helpommalla ei oikein rahaa voi saada. Mitään ei tarvitse itse tehdä, jos ei halua. Voit olla täysin PASSIIVINEN tai sitten Aktiivinen.

        Mutta eihän onpassive lupaa tästä mitään tuottoa. Etkö ole lukenut mitä he lupaavat ja mitä ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän onpassive lupaa tästä mitään tuottoa. Etkö ole lukenut mitä he lupaavat ja mitä ei?

        Olen ollut sen verran kauan mukana että en tarvitse lukea. Minä tiedän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut sen verran kauan mukana että en tarvitse lukea. Minä tiedän.

        No ei näytä siltä kun edelleen puhut kuin onpassive olisi muka luvannut että tästä saa varmaa tuottoa, vaikka heidän jokaisella sivulla lukee että ei saa.

        Miksi taas valehtet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei näytä siltä kun edelleen puhut kuin onpassive olisi muka luvannut että tästä saa varmaa tuottoa, vaikka heidän jokaisella sivulla lukee että ei saa.

        Miksi taas valehtet?

        Minähän sanoin että minä tiedän. Jos joku muu ei tiedä, niin sille en voi mitään.
        Pitää katsoa vähän muutakin kun vastuuvapauslauseketta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän sanoin että minä tiedän. Jos joku muu ei tiedä, niin sille en voi mitään.
        Pitää katsoa vähän muutakin kun vastuuvapauslauseketta.

        "Minähän sanoin että minä tiedän. "

        Et tiedä, vaan valehtelet. Miksi uskoisin jotain anonyymiä kirjoittajaa kun oikeaa tietoa saa onpassiven sivuilta?

        "Pitää katsoa vähän muutakin kun vastuuvapauslauseketta."

        Väität siis että onpassive valehtelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minähän sanoin että minä tiedän. "

        Et tiedä, vaan valehtelet. Miksi uskoisin jotain anonyymiä kirjoittajaa kun oikeaa tietoa saa onpassiven sivuilta?

        "Pitää katsoa vähän muutakin kun vastuuvapauslauseketta."

        Väität siis että onpassive valehtelee?

        Liity jäseneksi niin tiedät. Onpassive kertoo sen minkä heidän täytyy kertoa. Onpassive ei houkuttele ihmisiä mukaan. Haluamme että jokainen pitää jalat maassa. Onpassive ei ole mikään "rikastu äkkiä" yritys. Jokainen pitää itse miettiä mitä tekee.

        Kun mahdollisuus tulla perustaja jäseneksi päättyy niin sen jälkeen alkaa tulla lisää tietoa Onpassivesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liity jäseneksi niin tiedät. Onpassive kertoo sen minkä heidän täytyy kertoa. Onpassive ei houkuttele ihmisiä mukaan. Haluamme että jokainen pitää jalat maassa. Onpassive ei ole mikään "rikastu äkkiä" yritys. Jokainen pitää itse miettiä mitä tekee.

        Kun mahdollisuus tulla perustaja jäseneksi päättyy niin sen jälkeen alkaa tulla lisää tietoa Onpassivesta.

        "Liity jäseneksi niin tiedät. Onpassive kertoo sen minkä heidän täytyy kertoa.

        Eli väitätkö että onpasisve valehtelee sivuillaan ja oikeata tietoa saa vain liittymällä ja maksamalla? Selvä huijauksen merkki.

        "Kun mahdollisuus tulla perustaja jäseneksi päättyy niin sen jälkeen alkaa tulla lisää tietoa Onpassivesta."

        No eihän tähän sitten kannata liittyä ennen kuin nuo lisätiedot on saatavilla.

        Ja onpassivella ei edelleenkään ole mitään "perustajajäseniä". Eihän teillä ole mitään valtaa tässä yrityksessä. Eikä edes onpassive käytä teistä tuota nimeä. Joten miksi pitää taas valehdella?


    • Anonyymi

      Onpassive todellakin on "erilainen".

      Olen nähnyt ties kuinka monta pyramidihuijausta, mutta onpassive on ensimmäinen jossa värväyspalkkio maksetaan nerokkaasti vasta jälkikäteen ja ehdolla "jos tuottoja tulee".

      Nerokasta. Ja tämä ehto automaattisesti siivilöi joukosta pois ne joilla leikkaa edes jonkin verran. Ja jäljelle jää se neitseellinen maaperä johon voi kylvää _AIVAN_ mitä tahansa, sillä kaikki menee läpi. Nerokasta kerta kaikkiaan.

      • Anonyymi

        Ja hemmot tekee vielä työtä ilmaiseksi onpassivelle, eivätkä saa tästä yhtään rahaa. Nerokasta saada näin ilmaista orjatyövoimaa. ;)


    • Anonyymi

      Tiedämme tarkalleen mitä olemme tekemässä. Harmi vaan että niin harva on löytänyt joukkoomme. 8 miljaardista miljoona kolmesataa tuhatta.

      • Anonyymi

        No ette kyllä näytä yhtään siltä että tietäisitte mitä olette tekemässä. Katso nyt teidän tätä markkinointi "kampanjaa"; bannerin näyttämistä yhdellä ostarilla. Tämäkin meni teiltä täysin penkin alle.

        Ja miksi muuten rikotte lakeja koko ajan? Eikö se antaisi paremman kuvan teistä, jos edes yrittäisitte näyttää lailliselta toiminnalta? Saisitte helpommin huijattua ihmisiä tähän mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ette kyllä näytä yhtään siltä että tietäisitte mitä olette tekemässä. Katso nyt teidän tätä markkinointi "kampanjaa"; bannerin näyttämistä yhdellä ostarilla. Tämäkin meni teiltä täysin penkin alle.

        Ja miksi muuten rikotte lakeja koko ajan? Eikö se antaisi paremman kuvan teistä, jos edes yrittäisitte näyttää lailliselta toiminnalta? Saisitte helpommin huijattua ihmisiä tähän mukaan.

        Kyllä tiedämme. Jos et usko niin en voi auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tiedämme. Jos et usko niin en voi auttaa.

        En minä uskoa tähän tarvitse. Olen vain seurannut tätä teidän amatööri toimintaa. Ihan havantoihin perustan nämä minun tietoni. En ole samanlainen kuin sinä että uskon haaveisiin, vaan faktoihin.

        Ja miksi muuten et kommentoi mitään tuohon että rikotte lakeja koko ajan? Onko se niin noloa, kun väitätte olevanne muka hyvällä asialla ja sitten teette päin vastoin mitä sanotte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ette kyllä näytä yhtään siltä että tietäisitte mitä olette tekemässä. Katso nyt teidän tätä markkinointi "kampanjaa"; bannerin näyttämistä yhdellä ostarilla. Tämäkin meni teiltä täysin penkin alle.

        Ja miksi muuten rikotte lakeja koko ajan? Eikö se antaisi paremman kuvan teistä, jos edes yrittäisitte näyttää lailliselta toiminnalta? Saisitte helpommin huijattua ihmisiä tähän mukaan.

        Ja tämä bannerin näyttäminen ostarilla jatkuu ainakin 16 kuukautta. Siihen sisältyy joka viikkoinen näyttö Burj Khalifan julkisivullakin. Eli tämä sama jatkuu päivittäin 16 kuukautta, ja on jatkettavissa jos halua löytyy. Ei ole koskaan aikaisemmin yksikään yritys ollut yhtä suurta kampanjaa Dubaissa. Ja kohta jatkuu muuallakin päin maailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä bannerin näyttäminen ostarilla jatkuu ainakin 16 kuukautta. Siihen sisältyy joka viikkoinen näyttö Burj Khalifan julkisivullakin. Eli tämä sama jatkuu päivittäin 16 kuukautta, ja on jatkettavissa jos halua löytyy. Ei ole koskaan aikaisemmin yksikään yritys ollut yhtä suurta kampanjaa Dubaissa. Ja kohta jatkuu muuallakin päin maailmassa.

        tässä kampanjan " bannerin näytöt " https://youtu.be/iwMFKFrql_M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tässä kampanjan " bannerin näytöt " https://youtu.be/iwMFKFrql_M

        5 min. välein näkyy bannerit ! Ja Burj Khalifa kerran viikossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5 min. välein näkyy bannerit ! Ja Burj Khalifa kerran viikossa

        Ja ohjelmat näkyy ostajilla , millloin ???

        Turhaa aivan turhaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ohjelmat näkyy ostajilla , millloin ???

        Turhaa aivan turhaa

        Päivämääriä ei ole annettu , mutta viimeisessä vebinaarissa Ash sanoi että hän haluaa aloittaa myymään. Joten en usko että kovin kaukana ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä bannerin näyttäminen ostarilla jatkuu ainakin 16 kuukautta. Siihen sisältyy joka viikkoinen näyttö Burj Khalifan julkisivullakin. Eli tämä sama jatkuu päivittäin 16 kuukautta, ja on jatkettavissa jos halua löytyy. Ei ole koskaan aikaisemmin yksikään yritys ollut yhtä suurta kampanjaa Dubaissa. Ja kohta jatkuu muuallakin päin maailmassa.

        "Ei ole koskaan aikaisemmin yksikään yritys ollut yhtä suurta kampanjaa Dubaissa."

        Ja taas pitää valehdella. Monella firmalla on ollut banneri näyttöjä tuolla. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Se on ihan ostettavissa olevaa aikaa.

        "Ja kohta jatkuu muuallakin päin maailmassa."

        Tuskin jatkuu. Ette kai te ole niin typeriä että alkaisitte mainostamaan näitä tuotteita Eu alueella kun ne ovat täällä laittomia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tässä kampanjan " bannerin näytöt " https://youtu.be/iwMFKFrql_M

        Niin. Ei mitään muuta kuin banneri näyttö. Ja eikä kovinkaan hyvällä paikalla, kun ettehän te saa kovinkaan paljoa näyttöä tuolle.

        Olisitte sijoittaneet rahanne vaikka johonkin parempaan maailman laajuiseen kampanjaan. Olisitte saaneet paremman vastineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ei ole koskaan aikaisemmin yksikään yritys ollut yhtä suurta kampanjaa Dubaissa."

        Ja taas pitää valehdella. Monella firmalla on ollut banneri näyttöjä tuolla. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Se on ihan ostettavissa olevaa aikaa.

        "Ja kohta jatkuu muuallakin päin maailmassa."

        Tuskin jatkuu. Ette kai te ole niin typeriä että alkaisitte mainostamaan näitä tuotteita Eu alueella kun ne ovat täällä laittomia?

        Ei niin isoa kampanjaa kuin ONPASSIVE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ei mitään muuta kuin banneri näyttö. Ja eikä kovinkaan hyvällä paikalla, kun ettehän te saa kovinkaan paljoa näyttöä tuolle.

        Olisitte sijoittaneet rahanne vaikka johonkin parempaan maailman laajuiseen kampanjaan. Olisitte saaneet paremman vastineen.

        Ne ovat vielä tulossa ne maailmanlaajuiset. Aloitimme Dubaissa koska se tulee olemaan tärkeä IT-alan keskus tulevaisuudessa. Ja toiseksi siellä käy paljon turisteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin isoa kampanjaa kuin ONPASSIVE

        Miksi luulet että teidän banneri näyttö olisi jotenkin erikoista? Kuten sanoin kuka tahansa voi ostaa tuota aikaa bannerilleen ettekä te ole ensimmäinen ettekä viimeinen joka tätä käyttää mainostamiseen.

        Ja mieleen tulee ainakin Disney jolla on ollut huomattavasti isompia kampanjoita kun teidän pelkkä bannerin näyttäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ovat vielä tulossa ne maailmanlaajuiset. Aloitimme Dubaissa koska se tulee olemaan tärkeä IT-alan keskus tulevaisuudessa. Ja toiseksi siellä käy paljon turisteja.

        "Aloitimme Dubaissa koska se tulee olemaan tärkeä IT-alan keskus tulevaisuudessa. "

        No jos se on tulevaisuudessa, niin eikö se ole typerää näyttää sitä banneria nyt Eikö sitä kannattaisi näyttää sitä siellä tulevaisuudessa?

        "Ja toiseksi siellä käy paljon turisteja."

        Ihan oikeastikko luulet että jotain turistia kiinnostaa joku banneri firmasta mistä kukaan ei ole kuullut mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi luulet että teidän banneri näyttö olisi jotenkin erikoista? Kuten sanoin kuka tahansa voi ostaa tuota aikaa bannerilleen ettekä te ole ensimmäinen ettekä viimeinen joka tätä käyttää mainostamiseen.

        Ja mieleen tulee ainakin Disney jolla on ollut huomattavasti isompia kampanjoita kun teidän pelkkä bannerin näyttäminen.

        Väärässä olet. Onpassiven kampanja on suurin mitä koskaan on ollut Dubaissa. Ja tämä on vasta alkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aloitimme Dubaissa koska se tulee olemaan tärkeä IT-alan keskus tulevaisuudessa. "

        No jos se on tulevaisuudessa, niin eikö se ole typerää näyttää sitä banneria nyt Eikö sitä kannattaisi näyttää sitä siellä tulevaisuudessa?

        "Ja toiseksi siellä käy paljon turisteja."

        Ihan oikeastikko luulet että jotain turistia kiinnostaa joku banneri firmasta mistä kukaan ei ole kuullut mitään?

        Todellakin. Nimi jää varmasti ihmisten mieleen kun se näkyy joka puolella 5 min.välein. Ja se tässä on tarkoituskin. Tehdä nimi tunnetuksi. Pienin askelin kohti isompaa kokonaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärässä olet. Onpassiven kampanja on suurin mitä koskaan on ollut Dubaissa. Ja tämä on vasta alkua.

        En ole. Miksi pitää taas valehdella, kun tämänkin voi jokainen tarkistaa helposti netistä että olet taas väärässä.

        Oletko muuten edes ikinä käynyt Dubaissa? On muuten aika tylsä ja muovisen oloinen paikka. En voi suositella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin. Nimi jää varmasti ihmisten mieleen kun se näkyy joka puolella 5 min.välein. Ja se tässä on tarkoituskin. Tehdä nimi tunnetuksi. Pienin askelin kohti isompaa kokonaisuutta.

        Miksi se jäisi? Eihän teidän nimellä ole mitään kytköstä mihinkään. Ihmiset eivät muista yksittäisiä nimiä, vaan kytköksiä näihin nimiin. Kukaan ei tuntisi Nokiaa, mutta kaikki tuntevat Nokia puhelimet. Joten tästä tulee kytkös yritykseen. Teillä ei ole mitään mikä tekisi tämän kytköksen, joten jäätte tuntemattomaksi. Mutta eihän tällä bannerilla ole mitään muuta tarkoitusta kuin pitää kultin jäsenet onnellisena. Sinäkin olet tästä jostain syystä niin otettu, ja tämä on pelkkä bannerin näyttö, ei mitään muuta.

        Ehkä teidän kannattaisi palkata ammattilaiset tekemään tätä markkinointia, kun eihän tuosta näytä tulevan yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole. Miksi pitää taas valehdella, kun tämänkin voi jokainen tarkistaa helposti netistä että olet taas väärässä.

        Oletko muuten edes ikinä käynyt Dubaissa? On muuten aika tylsä ja muovisen oloinen paikka. En voi suositella.

        Bisnestä siellä kuitenkin tehdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se jäisi? Eihän teidän nimellä ole mitään kytköstä mihinkään. Ihmiset eivät muista yksittäisiä nimiä, vaan kytköksiä näihin nimiin. Kukaan ei tuntisi Nokiaa, mutta kaikki tuntevat Nokia puhelimet. Joten tästä tulee kytkös yritykseen. Teillä ei ole mitään mikä tekisi tämän kytköksen, joten jäätte tuntemattomaksi. Mutta eihän tällä bannerilla ole mitään muuta tarkoitusta kuin pitää kultin jäsenet onnellisena. Sinäkin olet tästä jostain syystä niin otettu, ja tämä on pelkkä bannerin näyttö, ei mitään muuta.

        Ehkä teidän kannattaisi palkata ammattilaiset tekemään tätä markkinointia, kun eihän tuosta näytä tulevan yhtään mitään.

        Tervetuloa töihin, ammattilainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bisnestä siellä kuitenkin tehdään.

        No tehdään, mutta ei onpassive tee mitään bisnestä.

        Ja miksi jätit vastaamatta tuohon kysymykseen siitä miksi te valehtelette koko ajan? Te voisitte olla uskottavampi jos ette valehtelisi koko ajan ja joku voisi jopa uskoa että tämä ei olisi huijaus. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloa töihin, ammattilainen.

        Miksi menisin noin huonoon puljuun töihin?


    • Anonyymi

      Muistakaa kaikki mitä suuri ENNUSTAJA on sanonut
      -kannattaa odottaa ensin että onpassive julkaisee tuotteensa ennen kuin liittyy
      -onpassiveen pääsee perustaja statuksella aina, eli niin kauan kuin onpassive on toiminnassa

      Onpassiven liikeidea sisältää niin paljon riskejä, jopa blokkereita, että ei missään tapauksessa pidä liittyä ennen kuin tuotteet tulevat myyntiin ja nähdään a) että sellaisia edes on olemassa ja b) ostaako niitä kukaan

      • Anonyymi

        Perustaja jäsen mahdollisuus loppuu muutaman viikon sisällä. Eikä tule enää koskaan takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustaja jäsen mahdollisuus loppuu muutaman viikon sisällä. Eikä tule enää koskaan takaisin.

        Eli tämä viimeiseksi varoitukseksi heille jotka vielä epäröivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tämä viimeiseksi varoitukseksi heille jotka vielä epäröivät.

        Muistakaa, kuka on ollut OIKEASSA kaikissa onpassiveen liittyvissä kommenteissaan?

        ENNUSTAJA

        Kuka on ollut väärässä, antanut lupauksia joista mikään ei ole toteutunut, valehdellut, osoittanut tietojen puutetta?

        onpassivelaiset

        Muistakaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustaja jäsen mahdollisuus loppuu muutaman viikon sisällä. Eikä tule enää koskaan takaisin.

        "Muutama" viikko tarkoittaa tässä mittakaavassa vähintään 520 viikkoa. Eli ei ole mitään kiirettä liittyä! Muistakaa aina ENNUSTAJAN sanat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistakaa, kuka on ollut OIKEASSA kaikissa onpassiveen liittyvissä kommenteissaan?

        ENNUSTAJA

        Kuka on ollut väärässä, antanut lupauksia joista mikään ei ole toteutunut, valehdellut, osoittanut tietojen puutetta?

        onpassivelaiset

        Muistakaa!

        ENNUSTAJA on säälittävä. Hän luulee olevansa oikeassa. Tulee pahasti pettymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustaja jäsen mahdollisuus loppuu muutaman viikon sisällä. Eikä tule enää koskaan takaisin.

        Etkö vieläkään tajua että onpassivella ei ole mitään "perustaja jäseniä"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ENNUSTAJA on säälittävä. Hän luulee olevansa oikeassa. Tulee pahasti pettymään.

        Tämä on sama vastaus mitä onpassivelaiset ovat viljelleet jo PUOLI VUOTTA. Eli sen ajan kun olemme saaneet ENNUSTAJALTA ennustuksia, jotka ovat KAIKKI pitäneet paikkansa.

        Eli se tästä lausunnosta, onpassivelainen. Ikuinen väärässäolija. Menestyjän vastakohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tämä viimeiseksi varoitukseksi heille jotka vielä epäröivät.

        Ja mitä sitten? Ette te tule saamaan mitään rahoja koskaan tästä huijauksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Muutama" viikko tarkoittaa tässä mittakaavassa vähintään 520 viikkoa. Eli ei ole mitään kiirettä liittyä! Muistakaa aina ENNUSTAJAN sanat!

        ENNUSTAJAN laskutaidoissakin on puutteita, kuten kaikessa mitä hän tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö vieläkään tajua että onpassivella ei ole mitään "perustaja jäseniä"?

        Olen ollut jo 3 vuotta perustajajäsenenä, joten en tajua mistä puhut?
        Pitäisi jotain tietääkin ONPASSIVEsta ennen kuin alkaa esittämään asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä sitten? Ette te tule saamaan mitään rahoja koskaan tästä huijauksesta.

        ONPASSIVEsta kylläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut jo 3 vuotta perustajajäsenenä, joten en tajua mistä puhut?
        Pitäisi jotain tietääkin ONPASSIVEsta ennen kuin alkaa esittämään asioita.

        30 vioden päästä tiedät enemmän.

        Me muut tiedämme jo Nyt. Onpassive ei julkaise mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut jo 3 vuotta perustajajäsenenä, joten en tajua mistä puhut?
        Pitäisi jotain tietääkin ONPASSIVEsta ennen kuin alkaa esittämään asioita.

        No et näytä tajuavan. Tämä lukee ihan onpassiven sivuilla, mutta silti vänkäät vastaan. huvittavaa. :)

        Ja et vaikuta kovin viisaalta kun olet heille tehnyt jo kolme vuotta ilmaiseksi työtä. Ja kaupan päälle vielä maksanut tuosta työnteosta satasen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ONPASSIVEsta kylläkin.

        Onpassive ei ainakaan lupaa mitään tuloja tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        30 vioden päästä tiedät enemmän.

        Me muut tiedämme jo Nyt. Onpassive ei julkaise mitään.

        Pian huomaat olleesi väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et näytä tajuavan. Tämä lukee ihan onpassiven sivuilla, mutta silti vänkäät vastaan. huvittavaa. :)

        Ja et vaikuta kovin viisaalta kun olet heille tehnyt jo kolme vuotta ilmaiseksi työtä. Ja kaupan päälle vielä maksanut tuosta työnteosta satasen. :D

        Hiljaisessa vesissä ne isot kalat liikkuvat! On hieno olla ONPASSIVE perustaja jäsen. Elämä hymyilee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpassive ei ainakaan lupaa mitään tuloja tästä.

        Ei lupaa heille jotka eivät ole mukana. Eri asia heille joilla on ollut älyä lähteä mukaan.


      • Anonyymi

        Tiennäyttäjiä parhaimmasta päästä. Onneksi järjestivät nämä tapaamiset että minäkin pääsin mukaan. Elämäni paras päätös. Tulkaa tekin. Vielä ehtii .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaisessa vesissä ne isot kalat liikkuvat! On hieno olla ONPASSIVE perustaja jäsen. Elämä hymyilee.

        On varmaan hienoa olla mitä tahansa kun keksii itselleen oman tittelin jota ei oikeasti ole olemassa. Vähän niin kuin näiden onpassiven tuotteiden olemassa olo :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lupaa heille jotka eivät ole mukana. Eri asia heille joilla on ollut älyä lähteä mukaan.

        Ei lupaa edes heille jotka ovat mukana. Etkö ole lukenut heidän sivujaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lupaa edes heille jotka ovat mukana. Etkö ole lukenut heidän sivujaan?

        Ei minun tarvitse mitään lukea. Minä tiedän missä olen mukana ja mitä voin siitä odottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun tarvitse mitään lukea. Minä tiedän missä olen mukana ja mitä voin siitä odottaa.

        Heh eli nyt kiellät todellisuuden. Fakta on edelleen että onpassive sanoo heidän sivuillaan että he eivät takaa mitään tuottoa. Miksi kukaan uskoisi sinua, kun totuuden voi lukea onpassiven sivuilta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö vieläkään tajua että onpassivella ei ole mitään "perustaja jäseniä"?

        No jos sinä niin sanot niin pitää kai uskoa. Itse vaan ollut 3 vuotta perustaja jäsen, ja olen edelleenkin. O-Founder


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et näytä tajuavan. Tämä lukee ihan onpassiven sivuilla, mutta silti vänkäät vastaan. huvittavaa. :)

        Ja et vaikuta kovin viisaalta kun olet heille tehnyt jo kolme vuotta ilmaiseksi työtä. Ja kaupan päälle vielä maksanut tuosta työnteosta satasen. :D

        Tarpeeksi viisas liittyä ONPASSIVEn perustaja jäseneksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh eli nyt kiellät todellisuuden. Fakta on edelleen että onpassive sanoo heidän sivuillaan että he eivät takaa mitään tuottoa. Miksi kukaan uskoisi sinua, kun totuuden voi lukea onpassiven sivuilta?

        Ei tarvitse uskoa. Hullua vaan on olla uskomatta. Jotkut huomaavat sen liian myöhään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaisessa vesissä ne isot kalat liikkuvat! On hieno olla ONPASSIVE perustaja jäsen. Elämä hymyilee.

        Ei muuten liiku. Esimerkiksi hai tarvitsee virtauksia. Jälleen kerran nähdään millainen yleissivistys onpassiven edustajilla ei ole. :D


      • Anonyymi

        Tarpeeksi rohkeita lähteä kokeilemaan. Ja nyt tämä osoittautuikin täysosumaksi.

        Ja riskinä oli ainoastaan 97 $


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos sinä niin sanot niin pitää kai uskoa. Itse vaan ollut 3 vuotta perustaja jäsen, ja olen edelleenkin. O-Founder

        Niin olet "O-Founder" eli tuon sivuston jäsen, mutta et ole mikään onpassiven perustajajäsen. Eihän edes onpassive käytä teistä tuota nimeä.

        Ja kolme vuotta tehnyt ilmaiseksi töitä onpassivelle. Katsoin tuossa juuri myyntiedustajan palkan ja se on noin 52000 euroa. Joten kolmessa vuodessa olet tehnyt töitä onapssivelle noin 156000 euron edestä. Ja tästä vielä maksoit satasen omasta pussista. Ei sinua kovin viisaaksi voi haukkua. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarpeeksi viisas liittyä ONPASSIVEn perustaja jäseneksu.

        Sanoo kaveri joka ei osaa edes kirjoittaa. I rest my case. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse uskoa. Hullua vaan on olla uskomatta. Jotkut huomaavat sen liian myöhään.

        Eli myönnät että tämä on uskon asia, eikä tällä ole mitään tekemistä oikein bisneksen kassa. No kyllähän me tämä on jo tiedetty ajat sitten. Kerro jotain uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varmaan hienoa olla mitä tahansa kun keksii itselleen oman tittelin jota ei oikeasti ole olemassa. Vähän niin kuin näiden onpassiven tuotteiden olemassa olo :D

        Harmittaako sinua? Vielä ehdit itsekin mukaan saamaan tittelin. Se maksaa 97 $


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten liiku. Esimerkiksi hai tarvitsee virtauksia. Jälleen kerran nähdään millainen yleissivistys onpassiven edustajilla ei ole. :D

        Tämä on sanonta, ei käytännön esimerkki. Ehkä olet niin nuori että et ole kohdannut tätä sanontaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olet "O-Founder" eli tuon sivuston jäsen, mutta et ole mikään onpassiven perustajajäsen. Eihän edes onpassive käytä teistä tuota nimeä.

        Ja kolme vuotta tehnyt ilmaiseksi töitä onpassivelle. Katsoin tuossa juuri myyntiedustajan palkan ja se on noin 52000 euroa. Joten kolmessa vuodessa olet tehnyt töitä onapssivelle noin 156000 euron edestä. Ja tästä vielä maksoit satasen omasta pussista. Ei sinua kovin viisaaksi voi haukkua. ;)

        Enkä myisi paikkani edes 5 miljoonalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo kaveri joka ei osaa edes kirjoittaa. I rest my case. :D

        You do what you have to do.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaako sinua? Vielä ehdit itsekin mukaan saamaan tittelin. Se maksaa 97 $

        Mikä minua pitäisi harmittaa? Se että en ole koskaan ollut mukana näissä huijauksissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on sanonta, ei käytännön esimerkki. Ehkä olet niin nuori että et ole kohdannut tätä sanontaa.

        Vaikka olisi sanonta, niin se on silti väärin. Samoin kuin teidän väitteet. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä myisi paikkani edes 5 miljoonalla.

        No kuka edes maksaisi siitä noin paljoa? Taas hyvä esimerkki siitä miten nämä onapassiven edustajat ovat pihalla todellisuudesta.


    • Anonyymi

      Tyhjät tynnyrit kolisevat.

      Sanokaa onpassivelaiset YKSIKIN asia jossa ENNUSTAJA on ollut väärässä! Aivan!

      • Anonyymi

        Ei kuulu vastausta. Mutta eipä ollut yllätys. Kuten sanottu, tyhjät tynnyrit kolisevat. Onneksi näiltä pelleiltä on kaikilta rahastettu satanen. Toivottavasti Mufareh rahastaa heiltä vielä lisää.

        Ai niin, mutta veronmaksajien kustannuksellahan nämä elävät. Ja sossusta ne rahansa saavat. Eikö näitä voisi lähettää jonnekin, pois Suomesta ...


      • Anonyymi

        ONPASSIVE


    • Anonyymi

      Kyllä tuntuu mukavalta kun on ollut älliä lähteä mukaan ONPASSIVEen. Pian alkaa se makea elämä.

      • Anonyymi

        Miksi alkaisi? Eihän onpassive lupaa mitään varmoja tuloja, joten köyhänäkö meinasit viettää tuota makeaa elämää? :D


    • Anonyymi

      Muistakaa ENNUSTAJAN sanat. Onpassivella ei ole muita tuotteita kuin satasen maksava o-founder eikä muita koskaan tule.

      • Anonyymi

        O-founder ei ole tuote , vain jäsenyys. Tuotteet ovat tulossa. Vähän vielä malttia hyvät ihmiset.
        Tiedän että haluaisitte ne heti.....mutta , mutta, se ei kuulu meidän suunnitelmiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        O-founder ei ole tuote , vain jäsenyys. Tuotteet ovat tulossa. Vähän vielä malttia hyvät ihmiset.
        Tiedän että haluaisitte ne heti.....mutta , mutta, se ei kuulu meidän suunnitelmiin.

        Kaikki mitä myydään ovat tuotteita. Piste. Voit sanoa sitä jäsenyydeksi, mutta tuote se on siitä huolimatta. O-founder on ja pysyy onpassiven ainoana tuotteena. Mitään muita tuotteita ei koskaan tule. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki mitä myydään ovat tuotteita. Piste. Voit sanoa sitä jäsenyydeksi, mutta tuote se on siitä huolimatta. O-founder on ja pysyy onpassiven ainoana tuotteena. Mitään muita tuotteita ei koskaan tule. Piste.

        Tulet hämmästymään mitä kaikkea Onpassivella tulee olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulet hämmästymään mitä kaikkea Onpassivella tulee olemaan.

        Noin te sanoitte täällä (TÄÄLÄ) jo KOLME VUOTTA SITTEN eikä onpassivella ole vieläkään muuta kuin yksi tuote: o-founder.

        Tämä TODISTAA sen että te olette VALEHTELIOITA !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulet hämmästymään mitä kaikkea Onpassivella tulee olemaan.

        Ei mitään. Johan se on nähty että te lupaatte paljon, mutta mikään näistä lupauksista ei vieläkään ole toteutunut. Joten miksi kukaan uskoisi teitä nytkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään. Johan se on nähty että te lupaatte paljon, mutta mikään näistä lupauksista ei vieläkään ole toteutunut. Joten miksi kukaan uskoisi teitä nytkään?

        Ei kukaan ole sanonut että olisi pitänyt toteutua. Me olemme sanonut että ovat tulossa, ja ovat edelleenkin. Kaikki ISOT asiat vievät aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan ole sanonut että olisi pitänyt toteutua. Me olemme sanonut että ovat tulossa, ja ovat edelleenkin. Kaikki ISOT asiat vievät aikaa.

        "Ei kukaan ole sanonut että olisi pitänyt toteutua."

        Ja teidän tapauksessa mikään ei koskaan ole toteutumassa, vaan se on aina siellä hämärässä tulevaisuudessa. Kertoo vain että ette osaa suunnitella yhtään mitään, kun joudutte aina antamaan näitä katteettomia lupauksia tulevaisuudesta.

        "Kaikki ISOT asiat vievät aikaa."

        Mutta eihän tämä ole mikään iso asia. Nuo teidän tuotteet kyllä osaava tiimi laittaisi maksimissaan parissa vuodessa pystyyn. Miksi se teiltä kestää näin kauan? Koska olette aika amatöörejä?


    • Anonyymi

      Onpassivelaiset myöntävät siis että ennustaja on ollut oikeassa kaikessa mitä hän on sanonut onpassivesta. Kiitos tästä!

      • Anonyymi

        Eihän se ole missään oikeassa. Hän ei tiedä Onpassivesta mitään. Jakaa vain omia kuvitelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ole missään oikeassa. Hän ei tiedä Onpassivesta mitään. Jakaa vain omia kuvitelmia.

        Yrittfaää oeglotella ihmisiä liittymästä Onpassiveen. Toivottavasti on tyytyväinen itseensä kun huomaa paljonko on tehnyt halllaa sitten kun Onpassive toimii maailmalla.
        Olen kovin pahoillani niiden puolesta jotka uskovat Ennustajaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittfaää oeglotella ihmisiä liittymästä Onpassiveen. Toivottavasti on tyytyväinen itseensä kun huomaa paljonko on tehnyt halllaa sitten kun Onpassive toimii maailmalla.
        Olen kovin pahoillani niiden puolesta jotka uskovat Ennustajaan.

        Hukkaavat suurin mahdolisuus mitä heillä tässä elämässä on ollut tai tulee olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittfaää oeglotella ihmisiä liittymästä Onpassiveen. Toivottavasti on tyytyväinen itseensä kun huomaa paljonko on tehnyt halllaa sitten kun Onpassive toimii maailmalla.
        Olen kovin pahoillani niiden puolesta jotka uskovat Ennustajaan.

        Yrittfaää oeglotella ihmisiä = Yrittää pelotella ihmisiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittfaää oeglotella ihmisiä = Yrittää pelotella ihmisiä..

        Ette kykene osoittamaan ensimmäistäkään ennustajan lausumaa jossa HÄN OLISI OLLUT VÄÄRÄSSÄ!! Ymmärrättekö? Ette KYKENE osoittamaan ENSIMMÄISTÄKÄÄN ennustajan lausumaa jossa hän olisi ollut VÄÄRÄSSÄ!!!!

        Tämä todistaa että ENNUSTAJA on ollut kaikessa oikeassa ja että hän on erittäin luotettava!

        Kuunnelkaa siis ENNUSTAJAN neuvoja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittfaää oeglotella ihmisiä liittymästä Onpassiveen. Toivottavasti on tyytyväinen itseensä kun huomaa paljonko on tehnyt halllaa sitten kun Onpassive toimii maailmalla.
        Olen kovin pahoillani niiden puolesta jotka uskovat Ennustajaan.

        Mutta eihän onpassive ole koskaan tarkoitus julkaista mitään niin kauan kun löytyy typeryksiä jotka maksavat tämän liittymismaksun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette kykene osoittamaan ensimmäistäkään ennustajan lausumaa jossa HÄN OLISI OLLUT VÄÄRÄSSÄ!! Ymmärrättekö? Ette KYKENE osoittamaan ENSIMMÄISTÄKÄÄN ennustajan lausumaa jossa hän olisi ollut VÄÄRÄSSÄ!!!!

        Tämä todistaa että ENNUSTAJA on ollut kaikessa oikeassa ja että hän on erittäin luotettava!

        Kuunnelkaa siis ENNUSTAJAN neuvoja!

        Kaikki tulee päivänvaloon kun aika on oikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän onpassive ole koskaan tarkoitus julkaista mitään niin kauan kun löytyy typeryksiä jotka maksavat tämän liittymismaksun.

        Julkaisuprosessi on menossa. Seuratkaa maailmantapahtumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkaisuprosessi on menossa. Seuratkaa maailmantapahtumia.

        Jos se on menossa, niin mikä siinä on mennyt vikaan kun se kestää näin kauan? Yleensä tämä tapahtuu automaattisesti ja kestää yleensä vain tunteja.

        Miksi ette ottaisi mallia muista ja tekisi tästä prosessista automaattista jos se kestää näin kauan?


    • Anonyymi

      Ottaako noin koville myöntää että ENNUSTAJA on ollut oikeassa KAIKESSA mitä hän on sanonut? Harmittaako kun ENNUSTAJA on AINA oikeassa?

      • Anonyymi

        Harmittaa jopa Ennustajan puolesta hänen pettymyksensä määrää kun Onpassive julkaistaan.
        Menee varmaan maan alle silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaa jopa Ennustajan puolesta hänen pettymyksensä määrää kun Onpassive julkaistaan.
        Menee varmaan maan alle silloin.

        "...kun Onpassive julkaistaan."

        Miksi sitä tarvitsisi julkaista? Kyllähän teitä idiootteja näkyy riittävän jotka maksavat tämän satasen. ;)


    • Anonyymi

      Jos haluatte hankkia itsellenne tulevaisuus missä teillä on täydelinen vapaus, liittykää sitten Onpassiveen. Aikaa ei ole hukattavissa. O-Founders mahdollisuus sulkeutuu muutaman viikon sisällä.

      • Anonyymi

        ENNUSTAJA sanoo: o-founders mahdollisuus ei sulkeudu KOSKAAN. Eli se on voimassa niin kauan kuin onpassive on toiminnassa!

        Ei ole mitään kiirettä liittyä, o-founders tuote on myynnissä aina.

        Muistakaa ENNUSTAJAN sanat!! ENNUSTAJA on AINA oikeassa!


    • Anonyymi

      Muistakaa, onpassivelaiset ovat TÄNÄÄN 13.5.2022 väittäneet että o-founders mahdollisuus sulkeutuu MUUTAMAN viikon sisällä.

      Me alamme nyt laskea viikkoja ja joka viikko kysymme onpassivelaisilta "onko jo 'muutama' viikko kulunut"? Ja kuinka paljon on "muutama", Minä väitän että heidän laskuopissaan se on vähintään tuhat viikkoa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe