Uusi pankki ja uudet kujeet.
Kovin huittislais vetoinen on
https://www.op.fi/web/op-satapirkka/vastuuhenkilot
OP satapirkka
14
1434
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös olisi outoo jos olis lapista ja kainuusta vastuuhenkilöt.
- Anonyymi
Onko jotain kainuulaisia vastaan….
- Anonyymi
Onko joku meijeriliittymä tämä Satapirkka?
- Anonyymi
OP Satakunnan tiedot. Uudet on vielä päivittämättä.
- Anonyymi
Hidasta on toiminta sit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hidasta on toiminta sit
Mikäs kiire tässä. Isoissa kaupungeissa ihmiset juoksee oravanpyörässä pää soikeana, onnittelut sinne.
Terveisin: Takaisin
Sastamalaan muuttanut
- Anonyymi
Jannesta tehtiin juoksupoika.
- Anonyymi
Janne juoksee sen aikaa kun nykyinen TJ jää eläkkeelle. Sen jälkeen Janne nousee takaisin norsunluutorniin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Janne juoksee sen aikaa kun nykyinen TJ jää eläkkeelle. Sen jälkeen Janne nousee takaisin norsunluutorniin.
Onko siitä siihen, liian nuori kloppi.
- Anonyymi
Miesvaltainen tuntuu olevan tämä pankki.
- Anonyymi
Ei me pankkeja tarvita rahat menee suoraan uniperin ja fortumin kautta saksalaisten kaasulaskuihin ja italian mafia tavitsee myös osansa, Timo Soini lupasi kreikan loisijoille rahaa kun ensin oli olevinansa vastaan mutta takin vetoketju kääntyi selkäpuolelle
- Anonyymi
Ohhoh, jännä juttu. Aina oppii uutta.
- Anonyymi
Ei pankit kaipaa asiakkaita, konttorit kiinni ja johtajille huippupalkat.
Eikös tämänkin pankin yksi johtajista juuri rakenna miljoonataloa…. - Anonyymi
Katselee kameroita...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298