https://autotoday.fi/rekisterointi-harva-merkki-on-lisannyt-markkinaosuuttaan-alkuvuoden-aikana/
näin hyvä
Peugeotia enään kukaan halua?
21
71
Vastaukset
- Anonyymi
Malliston uusiminen ja osapula, sitä se on.
- Anonyymi
Oliko se Pösö joka on Euroopan eniten myyty vai oliko kakkosena?
- Anonyymi
Tarjouksessa olleet sähköpösöt revittiin käsistä..
- Anonyymi
Lada oli 70- ja 80-luvulla pitkään myydyimpiä suomalaisia autoja. Listalla oli varmasti pari japanilaista, corolla ja 100A, mutta ehkä myös skoda 120L.
Mikään noista ei nyt suoranaisesti ole jäänyt mieleen autoilun hienoimpina kokemuksina. Joten se, että peugeottia ei myydä Suomessa paljon, ei taida tarkoittaa oikeastaan yhtään mitään.- Anonyymi
Mastat myös varsinkin 323 80-luvulla
- Anonyymi
Itsellä 2v vanha 208 malli. En yhtään ihmettele että on Euroopan 2 eniten myyty automalli. On se vaan niin hyvä. Ja ei vikaa kuten ei ollut edellisessäkään 208 mallissa. Vm. 2013
- Anonyymi
Älä narraa meitä. Jarrut vinkuu pösössä pakkasellla!
- Anonyymi
Mitä pienet vinkumiset haittaa?
Pääasia että toimii. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pienet vinkumiset haittaa?
Pääasia että toimii.Ainakin 2008 vinkuu etujarrut kovaa kun on pakkasta. Ei hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin 2008 vinkuu etujarrut kovaa kun on pakkasta. Ei hyvä.
Ei vingu minun 2008 Pösössä .
- Anonyymi
Ei ole vinkunut. Edelline 208 meni vaihdossa 7v vanhana. Ei yhden yhtään vikaa. Huollotkin tein aina itse kun aika simppeli peli. Ei tarvi merkkiä vaihtaa.
Eiköhän se stellantis ole 2024 euroopan eniten myynyt konserni. - Anonyymi
Mikä on hyvä?
- Anonyymi
Pösö on helposti ruostuva kottero ,jota pitää korjailla usein silloin tällöin!
- Anonyymi
Jos 208 mallissa jonka ostin lähes uutena ja myin pois 7 v vanhana, niin ei ollut yhtään vikaa. Oli mielestäni aika hyvä. Uusi 208 nyt alla ja hyvin menee. Ja ei ne ruostu.
- Anonyymi
Kyllä ne valitettavasti ruostuu.
Mulla on 1997 mallinen 406 ja siinä on jo etulokasuojissa ruostetta.
- Anonyymi
Peugeotin hinnat ovat nousseet aivan simona. Viime vuonna ostetun 2008 hinta noussut noin 9000 eurolla. Katsokaa hinnat ja hämmästykää. Huh huh.
- Anonyymi
Kaikkien käytettyjen autojen hinnat on nousseet.
Kun 15 vuotta sitten sai 10 vuotta vanhan mondeon tai 406:n 3000 eurolla, niin vastaavan kokoluokan autot, samassa iässä, maksaakin nykyisin 5000 - 6000 euroa.
Rahan arvo on toki muuttunut tuossa ajassa, mutta ei se noin paljon ole muuttunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkien käytettyjen autojen hinnat on nousseet.
Kun 15 vuotta sitten sai 10 vuotta vanhan mondeon tai 406:n 3000 eurolla, niin vastaavan kokoluokan autot, samassa iässä, maksaakin nykyisin 5000 - 6000 euroa.
Rahan arvo on toki muuttunut tuossa ajassa, mutta ei se noin paljon ole muuttunut.Tuo on kyllä edelleen totta, mitä tuossa kirjoitin... mutta kämmäsin, en tainut lukea juttua oikein kunnolla ja tulkitsin numeron 2008 vuosimalliksi :)
Tällaisella wanhemman peueotin omistajalle ei ole vieläkään mennyt nuo kahden nollan mallit tajuntaan.
Mutta, katselin hinnastoja viime vuodelta ja tältä vuodelta, niin kyllähän kyseisen mallin hinnannousu on ihan merkittävä. Mikä lie sitten syynä.
- Anonyymi
joo mutta nyt puhun uuden 2008 hinnasta uusi maksaa 9000e enemmän kuin viime vuonna. katsoppa peugeot.fi sivuilta uusi hinnasto!
- Anonyymi
Juu ja ostin uuden 208 mallin 2 vuotta sitten. Oli vielä joku 2000e tarjous.
Hinta noussut 6000 e ja jos otetaan tarjous huomioon niin 8000e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984