Itse olen huomannut monesti kun on kova pissahätä niin sen pidättely tuntuu mukavalle ja siksi pitkitän vessaan menoa niin pitkään kuin mahdollista ja sitten viimein kun menet vessaan eikä tarvii enää pidättää se on paras tunne. jos muitakin kohtalotovereita niin kiinnostaisi tietää miten pidättelette hätää?
muita jotka tykkäävät pidättää pissaa äärimmilleen?
Anonyymi
4
119
Vastaukset
- Anonyymi
Muutaman kerran niin, että kun on pesuun meneviä vaatteita, laitan ne päälle, jätän vessakäynnit väliin ja kun rakko on halkeamaisillaan otan koiran, ja lähden rauhalliselle lenkille.
Mä ymmärrän täysin.. jatka vaan.. olisi ihana törmätä sattumalta ja nähdä läpimärät housusi..😍
- Anonyymi
Pirkko haluaa ahventa anaaliinsa.
- Anonyymi
Mä pissaan aina vaippoihin.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1209865- 1029738
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä348521- 217901
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776284Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585478Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?104922Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304762- 404415
- 384413