Joko mies kohta tuut ottamaan mut omaksesi? Alkaa olemaan jo oikeasti kevätkin.
Joko kohta tuut?
10
617
Vastaukset
- Anonyymi
Tällä kellonlyömällä tulin itteni valvojaksi. Niinpä en anna tyyppiäni huonoin ehdoin enää minkä tahansa naisen hallittavaksi.
Toki N I I N hyviä naisia on olemassa, että olisi onni olla sellaisen sielunkumppanina loppuelämä.
En olisi halunnut luopua rakastavasta vaimostani, mutta sairaus vei hänet pois. - Anonyymi
Kaksinnainti on Suomessa kiellettyä, muut piipahdetaampas ulkomailla. . .
Kunnon musulla on kolme vaimoa. - Anonyymi
Oikeasti jääkylmä kevät on.
- Anonyymi
Tuun. En. Tuun. Nyt Puuilosta 3 hilavitkutinta kahden hinnalla.
- Anonyymi
Onks ne venäläisiä? En osta.
- Anonyymi
Surettaa kun yritin luoda edes ystävyysuhdetta sinuun. Et vastannut viimeisiin viesteihini, olen täysin hajalla.
- Anonyymi
Vieraat harvemmin kai vastaavat toisen vieraan " viesteihin ".
Ystävyyssuhdetta ei luoda kehenkään leikkimällä kaikkien kanssa nettipalstalla aamuöisin.
Se kertoo sinun " ystävyytesi " tasosta.
- Anonyymi
Miks sun puhelimesta kuului tuut tuut?
- Anonyymi
Tyhmäkö olet, ei miehiä noin enää saa. Oletko joku isokin palkinto mielestäsi? Hä?
- Anonyymi
On se H nainen H
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1718441KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527590Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521603662Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542785Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv432050- 1262046
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211751