mitä täällä palstalla lukee tai ei lue. Sinua mä ajattelen vaan mies. Sellaisena kun olet mulle ollut irl. Rakastan sinua just sellaisena kun oot.
Ihan sama se loppupeleissä on
19
51
Vastaukset
- Anonyymi
Tajusin tänään yhden jutun..ei hemmetti😄
- Anonyymi
Mitä tajusit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tajusit?
Parempi kun ei haikkea kerro tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehee nyt vasta kaikkien uteliaisuus heräsi..
Liekö tarkoituskin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna vinkki?
- Anonyymi
Äläpä tuolle kalastelijalle kerrokaan. Ei se ollut aloittaja. Olin suihkussa :)
- Anonyymi
Mukava kuulla. Kiva jos kerran vuodessa sinäkin jotain tajuat..
- Anonyymi
Päin peetä taas tietysti. Parempi kun et edes ajattele.
- Anonyymi
Mihin sitä kukaan tostavaan muuttuis, en vaan usko että olet, millanenkohan viestiketjun alottaja ois
- Anonyymi
Tuohon en osaa vastata mitään. Mitä et usko mun olevan?
- Anonyymi
mulla myös hän mielessä koko ajan Nainen siis...
- Anonyymi
No loppupeleissä se nyt ei aina ihan noinkaan ole. Kyllä sillä on merkitystä mitä täällä lukee.
-sivuhuutelija- Anonyymi
Niin kai sitten sivuhuutelija.
- Anonyymi
No sehän on mukavaa. Rakastan H naista.
- Anonyymi
Rakasta mua tuolla ulkona ja annan sulle kaikkeni kaikessa, lupaan sen jos olet HÄN.
- Anonyymi
Loppupelissä loppuu kaikki elollinen
- Anonyymi
Niin juuri sinutkin toivon
Kuin oikeassa elämässä muistan
Olin töissä yöllä
Et ollut siellä - Anonyymi
Sekin on totta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten591955Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211900HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771622Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031621Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53947- 73875
- 27869