mitä täällä palstalla lukee tai ei lue. Sinua mä ajattelen vaan mies. Sellaisena kun olet mulle ollut irl. Rakastan sinua just sellaisena kun oot.
Ihan sama se loppupeleissä on
18
358
Vastaukset
- Anonyymi
Tajusin tänään yhden jutun..ei hemmetti😄
- Anonyymi
Mitä tajusit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tajusit?
Parempi kun ei haikkea kerro tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehee nyt vasta kaikkien uteliaisuus heräsi..
Liekö tarkoituskin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna vinkki?
- Anonyymi
Äläpä tuolle kalastelijalle kerrokaan. Ei se ollut aloittaja. Olin suihkussa :)
- Anonyymi
Mukava kuulla. Kiva jos kerran vuodessa sinäkin jotain tajuat..
- Anonyymi
Päin peetä taas tietysti. Parempi kun et edes ajattele.
- Anonyymi
Mihin sitä kukaan tostavaan muuttuis, en vaan usko että olet, millanenkohan viestiketjun alottaja ois
- Anonyymi
Tuohon en osaa vastata mitään. Mitä et usko mun olevan?
- Anonyymi
mulla myös hän mielessä koko ajan Nainen siis...
- Anonyymi
No loppupeleissä se nyt ei aina ihan noinkaan ole. Kyllä sillä on merkitystä mitä täällä lukee.
-sivuhuutelija- Anonyymi
Niin kai sitten sivuhuutelija.
- Anonyymi
No sehän on mukavaa. Rakastan H naista.
- Anonyymi
Rakasta mua tuolla ulkona ja annan sulle kaikkeni kaikessa, lupaan sen jos olet HÄN.
- Anonyymi
Loppupelissä loppuu kaikki elollinen
- Anonyymi
Niin juuri sinutkin toivon
Kuin oikeassa elämässä muistan
Olin töissä yöllä
Et ollut siellä - Anonyymi
Sekin on totta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?
Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä4851151- 941108
- 621061
Syystäkin ollut kirjoittamatta
Mutta minun silmissäni olet kulutettu, käytetty, pilattu ja raiskattu jätteeksi. Kyllä moni sinua mielellään hässisi, mutta ei sinusta ihmistä rinnall2341042Sofian ökyilyt on loppu
Miksiköhän Sofian instassa on ollut viime aikoina niin kovin hiljaista? Liittyykö syy kenties piriparin eroon? Sofia joutui muuttamaan ex-hoitonsa sis59985Kauhava ansaitsee enemmän ja parempaa
Tervehdys Kauhavalaiset! Sain viestin, että minun pitäisi kirjoittaa myös täällä, koska foorumi kuulema edustaa Kauhavan älymystön mielipidettä ja sa76854Nato-ovi pysyy kiinni Suomelta.
Usa ei puutu Suomen ja Turkin väliseen kiistaan, joten menee vuosia Nato-oven repimiseen ja voi olla että sisään ovesta ei koskaan päästäkään. https:/368827- 106796
Jesper on herrasmies
Kantaa lentokentällä rakkaansa Dior laukkua ja kulkevat rakastuneina käsi kädessä. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Martina-Aitolehden-Jesper-rakas-palj86773Ässät taas yhdessä
Jollakin asialla lokki kiristää heidät pysymään yhdessä vaikka rakkaudesta tai parisuhteesta ei olekaan kyse. Sääliksi käy pulia.20718