mitä täällä palstalla lukee tai ei lue. Sinua mä ajattelen vaan mies. Sellaisena kun olet mulle ollut irl. Rakastan sinua just sellaisena kun oot.
Ihan sama se loppupeleissä on
19
50
Vastaukset
- Anonyymi
Tajusin tänään yhden jutun..ei hemmetti😄
- Anonyymi
Mitä tajusit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tajusit?
Parempi kun ei haikkea kerro tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehee nyt vasta kaikkien uteliaisuus heräsi..
Liekö tarkoituskin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna vinkki?
- Anonyymi
Äläpä tuolle kalastelijalle kerrokaan. Ei se ollut aloittaja. Olin suihkussa :)
- Anonyymi
Mukava kuulla. Kiva jos kerran vuodessa sinäkin jotain tajuat..
- Anonyymi
Päin peetä taas tietysti. Parempi kun et edes ajattele.
- Anonyymi
Mihin sitä kukaan tostavaan muuttuis, en vaan usko että olet, millanenkohan viestiketjun alottaja ois
- Anonyymi
Tuohon en osaa vastata mitään. Mitä et usko mun olevan?
- Anonyymi
mulla myös hän mielessä koko ajan Nainen siis...
- Anonyymi
No loppupeleissä se nyt ei aina ihan noinkaan ole. Kyllä sillä on merkitystä mitä täällä lukee.
-sivuhuutelija- Anonyymi
Niin kai sitten sivuhuutelija.
- Anonyymi
No sehän on mukavaa. Rakastan H naista.
- Anonyymi
Rakasta mua tuolla ulkona ja annan sulle kaikkeni kaikessa, lupaan sen jos olet HÄN.
- Anonyymi
Loppupelissä loppuu kaikki elollinen
- Anonyymi
Niin juuri sinutkin toivon
Kuin oikeassa elämässä muistan
Olin töissä yöllä
Et ollut siellä - Anonyymi
Sekin on totta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?712406Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411173Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss473104Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082839Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132368Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie412149Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191955