Olen kaikille

Anonyymi

Vain varakaveri ja vara sitä ja vara tätä. Paremman puutteessa menee ja sitten kun löytyy parempi, niin se on soronoo mulle.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hanki oikeita kavereita eikä mitään feikkejä.

      • Anonyymi

        En saa oikeita kavereita. Olen niin lapsellinen ja nolo ja ruma ja kamala ja inhottava ja kuvottava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saa oikeita kavereita. Olen niin lapsellinen ja nolo ja ruma ja kamala ja inhottava ja kuvottava.

        Oletko koulukiusattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saa oikeita kavereita. Olen niin lapsellinen ja nolo ja ruma ja kamala ja inhottava ja kuvottava.

        No ala muuttaa itseäsi. Niin täällä on kaikkien toimittava eikä paruttava surkeuttaan. Oot kyllä nolo - ryhdistäydy.

        Suomalaiset ovat aika surkeaa väkeä vuorovaikutuksissa. Yksin täällä moni on. Mä viihdyn hyvin yksin. Toiset kun on kirjoittaneet kirjoja, keksineet netit, tv:n, ompelukoneen, puikot, langat kankaat ja Suomessa on aivan ihana luonto. Parempi yksin kuin huonossa seurassa😊.

        Löydä itsesi.


    • Anonyymi

      En oo kellekkään kaveri revippä siitä

      • Anonyymi

        Kuule ei me revitä. On itse noustu. Tee itse jotain älä valita.


    • Anonyymi

      Jaa, minä putsasin kaveripiiristä kaikki ne jotka vain veivät jotain mutta eivät koskaan tuoneet mitään. Esim pyytävät apua johonkin mutta kun itse olin avun tarpeessa niin eivät olleet kiinnostuneita auttamaan. Päivääkään en ole katunut tätä päätöstä!

      • Anonyymi

        Tuollaisia suurinosa ihmisistä on nykypäivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisia suurinosa ihmisistä on nykypäivänä.

        Tähän minäkin pyrin. Minun voimat on loppu kun olen näitä loosereita autellut mennen tullen. Ei enään.


      • Anonyymi

        Sinäkö autoit aina kun oli mahdolista? Epäilen


    • Anonyymi

      See on. Tää niin. Kotivara ois kiva tai kotivalo, sehän oli jokin piirretty.

    • Anonyymi

      Tota naista on autettu. Hakee sääliä kaikilta ja voi niitä jotka sitä taas ylös auttaa. Saa kokea karvaan kaveritappion. Ei edes puhu ystävilleen enää. Siksi sillä ei ole ystäviä.

    • Anonyymi

      Mä en ole edes varakaveri. En ole koskaan kelvannut ystäväksi kellekkään.

    • Anonyymi

      LAASTARI

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      293
      3378
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      25
      3354
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      26
      2160
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1994
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      133
      1982
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      119
      1721
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1460
    8. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      44
      1448
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1303
    10. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1203
    Aihe