Miksi hoetaan

Anonyymi

Että jokainen saa olla oma itsensä ja sellainen kuin on, vaikka se ei ole totta? En ole koskaan saanut olla oma itseni, tai tullut hyväksytyksi omana itsenäni. En tajua mikä minussa on niin kamalaa?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jokainen ihminen tulee hyväksyä sellaisenaan, kun on, mutta kaikkea ei ole tarkoitettu yhteen.

    • Anonyymi

      Olet väärässä seurassa. Asut jossain perähikiällä. Muuta suurempiin kuvioihin. Ihan varmaan saa elää omana itsenään. Ikävä kyllä on tehtävä valintoja. Töitä on tehtävä, jos haluaa elää yhteiskunnan normien mukaan. Jos ei, niin on tyydyttävä siihen mitä on tarjolla...

      • Anonyymi

        Mistä sä toisen paikkakunnan tiedät 🤣Ja mistä oot keksiny oletuksen, et perähikiällä ei sais olla oma itsensä?
        Tälleen sivusta vaan. Oon saanu olla oma itseni maalla sekä suurkaupungin sykkeessä sekä siltä väliltä. Eli en allekirjoita. Jos ei kelpaa, hv. Mitä teen sellaisella seuralla 🤣👍


      • Anonyymi

        Outo kommentti


    • Anonyymi

      Kyllä saa olla oma itsensä kunhan vain on sellainen kuin upseerit. Hehän täällä kaikkea ja kaikkia ja hallitsevat.

      • Anonyymi

        Vaimoni on kapiainen, syytetään siitä Elisabetia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoni on kapiainen, syytetään siitä Elisabetia.

        Metsässäkään ei saa vapaana liikkua kun tuikitärkeät saatananpalvojat ovat aidanneet alueita joissa säilyttävät ihmistentappovälineitä. Sitten nostavat korkeaa palkkaa alueiden vartioinnista. Suuren luokan kansalaisten kusettamista. Sitten kun sota syttyy istutaan itse helvetin kaukana bunkkerissa tai jopa täysin eri maassa ja jaetaan ohjeita. Menkää te vasemmalle kuolemaan ja menkää te oikealle kuolemaan.


    • Anonyymi

      Mitä vanhemmaksi tulee sitä vähennän välittää mitä muut ajatelee. Kiinnostaa pihakiviäkin ns. Pitää vain löytää ne samanhenkiset ihmiset ympärille .

      • Anonyymi

        Vähemmän *.... siis...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähemmän *.... siis...

        Niin voi jättää kaiken taakseen ja alkaa hengaileen samanhenkisten kanssa. No ehkä kaikille ei tuo toteudu vanhempanakaan, mut tuo on totta ettei kiinnosta hirveästi mitä toiset ajattelee. Tosin vanhempana ei paljon niitä virheitä enään tehdä kun on jo viisastunut niistä aikaisemmista virheistä.
        Pidä hauskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voi jättää kaiken taakseen ja alkaa hengaileen samanhenkisten kanssa. No ehkä kaikille ei tuo toteudu vanhempanakaan, mut tuo on totta ettei kiinnosta hirveästi mitä toiset ajattelee. Tosin vanhempana ei paljon niitä virheitä enään tehdä kun on jo viisastunut niistä aikaisemmista virheistä.
        Pidä hauskaa

        Niin nuorena sitä yritti ymmärtää ja olla mukava kaiken maailman mulkvisteille. Myöhemmin sitä ymmärtää mitä turhaa. Ne ei muutu . Ne on aina mulkvisteja.


    • Anonyymi

      Mulla on sama juttu, ikinä en ole kelvannut muille liian ruman ulkonäön takia. Viimeisinkin nk.ystävä haukkui mun ulkonäköä, en kuulema osannut pukeutua oikein ja hiuksetkin olivat väärällä tavalla leikatut. Samanmainen henkilö oli aiemmin pistänyt omaan facetiliinsä postauksen siitä miten jokaisella oli oikeus olla just omannäköisensä ja kellään ei ole oikeutta puuttua toisen tapaan pukeutua jne..., näköään tarkoitti vaan sitten itseään tuolla postauksella🙄. En mä hänen tyylistään pukeutua tykännyt, mutt en katsonut oikeudeksi haukkua hänen vaatemakuaan. Aiemmin kun olimme enempi tekemisissä, ei silloin vielä rähjännyt mun naaman edessä siitä miten mun pitäisi pukeutua, luulin hänen olevan sellasen yläpuolella, mutt olinkin pahasti väärässä hänen suhteensa, olikin pinnallisempi luonteeltaan kuin luulinkaan. No, eipä jäänyt epäselväksi mitä oikeasti ajatteli mun ulkonäöstä, ilmekin kertoi ett hyi helvetti minkä näköinen tuo on, kun mua katsoi. Kai halusi tehdä selväksi ettei hänen tasoinen henkilö voi pitää näin rumaa henkilöä edes ystävänä ja sen huomasi siitäkin miten kohteli mua kuin vierasta, kun sattui hänen tuttuja tulemaan juttelemaan hänelle, olin pelkkää ilmaa arvon daamille vaikka itse oli mut pyytänyt sinne paikalle tulemaan käymään. Eipä ollut eka tuttava joka on mut ulkonäöstä haukkunut, oli vaan yksi lisä siinä jonossa. Kai jotkut pitää itseään niin vitun täydellisinä, ett on vara haukkua toisten ulkonäköä päin naamaa, katsoisivat peiliin joskus, näkisivät etteivät mitään maailmanluokan kaunottaria itsekään ole, joten voisivat pitää turpansa kiinni ja mölyt mahassa.

      • Anonyymi

        Minunkin pukeutumista on yritetty aina muuttaa. Pitää hyväksyä ensin itse itsensä ja puollustaa omaa. Joskus nuorempana ostin vaatteita jos kaveri sanoi että tuo sopii. Nykyisin ei tule kysymykseenkään. Mies yrittää välillä vaikuttaa mun pukeutumiseen. Tahallaan käytän niitä vaatteita enemmän joita se vihaa. 😀


    • Anonyymi

      Se on totta oikeinkirjoitettunakin. Moni kirjoittaa ihan jotain muuta.

    • Anonyymi

      Oot varmaan k-pää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe