Kone Diplomi-Insinööri melkein nousi Parkanon Kaupungin johtajaksi

Anonyymi

12

1561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tänne vaan kaikki kauppatieteiliät ja metsäinsinöörit Kuntajohtajien erot jatkuvat - Mars lähtee Keuruulta luottamuspulan takia kirjoita nimi (Googleen se löytää tietoa. )...... . .

• Anonyymi

Parkanon päättäjät ohittavat aina paikkakunnan omat hakijat ja valitsevat jonkun joka hetken täällä viipyy ja vaihtaa maisemaa. Sama kuvio toistuu jatkuvasti.

• Anonyymi

eikö aki poikaa nyt saada mihinkään väliin saada sopiin ????

• Anonyymi

Toivottavasti on mahdollisimman saamaton, on vähemmän korjattavaa, kun lähtee.

• Anonyymi

Voisiko aatella että jos olisi sopiva vastaanotto apulainen niin jos kokeilisi miten homma istuu ja valitsisi semmoosen sitte siinä.

• Anonyymi

Perttu olisi paras! Kannatan!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Todellako, onneksi lyhyeen sijaisuuteen valittiin kuitenkin kokemusta! Pelkät näkemykset eivät viran hoitoon ihan riitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellako, onneksi lyhyeen sijaisuuteen valittiin kuitenkin kokemusta! Pelkät näkemykset eivät viran hoitoon ihan riitä.

Perttu Maanläheinen, varmasti parempi kuin toisen planeetan Mars. Hävetkää. Hyh hyh.

• Anonyymi

Minusta valinta oli oikein. Pitäisikö aina raahata saman näköisiä ja serkkuja joka hommaan mitä jumala ajattelee tälläisesta serkuttelusta ja sukulaisuus huumasta? Sehän on syntiä.

• Anonyymi

Sukulaisuussuhteet. Parasta. Pieni pieni piiri pieni jatkaa toimintaa.
        Tarpeeksi roiskiva vehjes, niin meillähän on kohta täydellinen yksinhallinto 20 vuoden päästä. Pari väärennettyä opintotodistusta vielä mukaan.

• Anonyymi

Niin onko nämä insinöörit keksineet mitään uutta tänne parkanoon mikä toisi rahaa kassaan. Ovatko vain palkkalistoilla nauttimassa palkkaa???? Niitä insinöörejä on tässä maassa vähän jotka todella suunnittelevat ja tuovat hyvinvointia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8509
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3176
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2414
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe