Fortacin puudutussuihke mistä löytyy?

Anonyymi

Mistä voi tilata fortacin suihketta, ainakin tutkimusten yms. mukaan hyvin toimiva apu ennenaikaiseen tulemiseen. Mutta ei taida olla vieläkään suomessa myynnissä?

15

7351

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suihkeesta ei tietoa, mutta sellaista löytyy kuin prigily joka tuohon auttaa. .. [email protected]

• Anonyymi

Eli Priligy joka on reseptilääke, ulkomaisesta apteekista ilman reseptiä?
        T: aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli Priligy joka on reseptilääke, ulkomaisesta apteekista ilman reseptiä?
        T: aloittaja

Suomesta ja apteekista eli varmasti aitoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomesta ja apteekista eli varmasti aitoa.

Lääke vaatii reseptin. Googlen mukaan saattaa toimia, toimivuudesta on sekä positiivista että negatiivista näyttöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääke vaatii reseptin. Googlen mukaan saattaa toimia, toimivuudesta on sekä positiivista että negatiivista näyttöä.

Resepti löytyy ja todellakin toimii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Resepti löytyy ja todellakin toimii.

Terveyskirjaston mukaan suurin osa Priligyä kokeilevista lopettaa käytön vähäisen tehon ja korkean hinnan vuoksi. Onhan hinta melko kova, lähes 20e kerta-annos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terveyskirjaston mukaan suurin osa Priligyä kokeilevista lopettaa käytön vähäisen tehon ja korkean hinnan vuoksi. Onhan hinta melko kova, lähes 20e kerta-annos.

Priligyä paljon tehokkaampi on kipulääke Tramadol pienenä annoksena, 50 tai 100 mg. Kokemuksesta voin sanoa, että tehoaa paljon paremmin kuin Priligy ja maksaa vain murto-osan. Tramadolia on tutkittu paljon ennenaikaisen siemensyöksyn hoitoon, mutta ainakaan vielä se ei ole saanut "virallista statusta". Asiantunteva urologi voi kirjoittaa reseptin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Priligyä paljon tehokkaampi on kipulääke Tramadol pienenä annoksena, 50 tai 100 mg. Kokemuksesta voin sanoa, että tehoaa paljon paremmin kuin Priligy ja maksaa vain murto-osan. Tramadolia on tutkittu paljon ennenaikaisen siemensyöksyn hoitoon, mutta ainakaan vielä se ei ole saanut "virallista statusta". Asiantunteva urologi voi kirjoittaa reseptin.

Toimiiko Tramadol kerta-annoksena vai täytyykö syödä kuurina jatkuvasti että toimii?

• Anonyymi

Sulta urpolta tule muutenkaan ku räkäpäitä

• Anonyymi

Äläpäs nyt visvapillu vaahtoo siellä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläpäs nyt visvapillu vaahtoo siellä!

Osui ja upposi tuhkamunan pikku luumuihin hähäää 😂 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

LÄÄKKEET

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

LÄÄKKEET

Jännää ihanko totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpäs osui suoraan vaginaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saara sinähän olet kulmakuntasi kuuluisin jauhopillu!🤣🤣

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1255
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1211
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      31
      1110
    4. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      844
    5. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      719
    6. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      25
      655
    7. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      12
      477
    8. Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin

joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-
      Maailman menoa
      89
      457
    9. Puuilo pittäis tulla Haapaveelle

Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä
      Haapavesi
      38
      336
    10. Vielä vähän lirttinkiä

tuonne, lirttinkiä sinne, hämmennystä tuohon, sekaanusta tänne, no nii, eiköhän se ala oleen sillä silivoplee taas tältä
      Ikävä
      5
      214
    Aihe