Kova kiire naisilla

Anonyymi

Saada nyt elättäjä itselleen kun maailma on kallis. Tehdään ihan mitä vaan. Parasta kun saa itsensä äkkiä raskaaksi niin saa elättäjän

21

60

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luulisi noiden syntyvyyslukujen sitten olevan Suomessa ihan eri tasolla.

• Anonyymi

Kyllä se niin on. Kelpaa kuka vaan vaikka ois susiruma ukko. Kunhan on iso lompakko ja ostaa kalliit kengät

• Anonyymi

Vastenmielistä.

• Anonyymi

Ei sillä naamalla mitään tee jos on latvasta laho. Kyllä siihen kumppanin valintaan vaikuttaa kokonaisuus eikä ulkonäkö tai omaisuus.

• Anonyymi

Aika monella naisella on omaa rahaa ja omaisuutta eivät tarvitse ukkoa elättämään eikä maksumieheksi onko sulla?

• Anonyymi

Kyllä noita miehiäkin elätiksi olisi pyrkimässä.

• Anonyymi

Samaa mieltä, Yhden elätin nakkasin pihalle.

• Anonyymi

Elätän miehenikin, vaikka olen raskaana. Vanhankantaista ajattelua. Onhan tuossa hallituksessakin ihan kohtuupalkkaisia rouvia raskaana ollut. Eihän se lapsi ketään elätä, pikemminkin pitkä menoerä, ja nykyukot on niin aikaansaamattomia valtaosa.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Kun pyytää esim. naulaamaan vaikka naulakon seinään, niin mitään ei tapahdu ja lopulta itse turhautuneena ottaa sen vasaran käteensä ja naulaa sen itse.
        Koko ajan miehen puolelta vain hoetaan; kohta, kohta, kohta.
        Tämä oli vain esimerkki.
        🔨

• Anonyymi

Raskaaksi tai naimisiin ilman ehtoja on päästävä, ehdotus naisen elättämisestä siihen asti että hän jättää, on poikkeuksetta liian huono diili. Kannattaa tosiaan varoa näitä naisia, kehtaavat vielä puhua "oikeasta rakkaudesta".

• Anonyymi

Itse kahdesti olen maksanut miehen tekemät velat. Revi siitä katkera ukko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse kahdesti olen maksanut miehen tekemät velat. Revi siitä katkera ukko.

Etkö kerrasta oppinut?

• Anonyymi

No mies tuletko ja elätätkö? Jos minä kerta olen sinulle niin pakkomielelle niin miksi et tule sitten?

• Anonyymi

Kuulepa herra aloittaja vai tätikö olet. Minä elätän sen miehenkin ihan helposti, joten mietipä uudelleen. Naisten koulutus on jo ohittamassa miehet ja palkat menee ohi myös pian. Muutama naisvaltainen matalapalkka-ala sotkee tilastoja..

• Anonyymi

Kuka mies haluaa naisen joka elättää🤣🤣🤣en minä ainakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka mies haluaa naisen joka elättää🤣🤣🤣en minä ainakaan

Aika monikin mies hakee elättäjä naista. Kuulemma ei haittaa yhtään vaikka eivät osallistu edes nimellisesti muutamalla kympillä talouden kuluihin.

• Anonyymi

Kusessa ovat kaikki joilla ei ole Jeesusta turvana. Rikkaat ja köyhät, orjat ja vapaat. Ei maailma ole sattumalta ajautunut täyteen kaaokseen.

• Anonyymi

Minä en ainakaan halua enää raskaaksi enkä olla kenenkään elätettävänä.
      Minä haluan hyvän ihmissuhteen, jossa kummallakin on oma asunto (omaa tilaa) ja omat tulot ja menot. Minulle tärkeintä on saada toimiva ihmissuhde missä on kemiaa ja voi tehdä yhdessä toisen kanssa erilaisia asioita, ihan mitä yhdessä keksitään.
      Minä itse olen joutunut elättämään hunsvonttia joka näytteli aivan muuta ensimmäiset kuukaudet, tarkemmin ½-vuotta, joka käytti kaikki rahansa lopulta parissa päivässä ja olisi halunnut tulla jouluksi ilmaiseen ruokapöytään. Kaikkea muutakin oli, mutta ei tässä sen enempää. Sen jälkeen en ole seurustellut kenenkään kanssa ja luotto mieheen sen ja edellisen kokemuksen myötä on mennyt.
      Tekstisi perusteella on helppo ennustaa ettet koskaan tule saamaan naista kovin pitkäksi aikaa ainakaan kun halveksuntasi paistaa niin kirkkaana palstalla.
      Taidat olla itse se elätti.

• Anonyymi

YKSI KYSYMYS JÄÄ MIELEENI KESKUSTELUSTA: Miksi te elätätte tai teette kaiken sen miehen eteen joka ei tee mitään?

• Anonyymi

Minä en tee mitään, huonennakin herään klo.10:37 elämä on

• Anonyymi

Niinkö se äitisi isäsi iski?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      91
      1929
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      278
      1761
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      305
      1560
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1442
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      88
      1038
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1007
    7. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      977
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      56
      968
    9. 67
      944
    10. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      941
    Aihe