Eileen tuli telkust Huvila & Huussi kotkalaisest kohteest.
En millää tunnistanu kaupunginosaa mist se oli.
Tunnistiko joku muu?
Ei tarttee osotetta kertoo, vaan kaupunginosa riittää, ku jäi vaivaan.
Huvila&Huussi Kotkassa
6
1644
Vastaukset
- Anonyymi
Mietittiin tässä just eilen itsekin porukalla samaa. Kukaan ei tunnistanut aluetta.
- Anonyymi
Samaa ihmettelin, ei Karhuvuori ainakaan.
- Anonyymi
Merenlahden toisella puolella näkyi välillä auto ja rekkakin ajamassa, eli jonkun "päätien" lähellä tuo taajama täytyy olla.
Pihojen aidoista ja pienistä hiekkateistä tulee mieleen vain muutama merenrantakylä täällä. Mutta missä on niin monta omakotitaloa ympärillä/takana? - Anonyymi
Alun kuvissa näkyy Lankkarin kellotapuli ja Jylpyn vesitorni. Tästä sherlockoituna helppo tunnistaa alue. Varmistin vielä mihin suuntaan kellotapulin leveä sivu osoittaa, ja that's it. Molemmat rakennukset näkyy ihan Google Mapsissä, kun vain osaa katsoa.
- Anonyymi
Bailabajalla ja majalla niin pitäisi olla viidensadanmetrin verran maata välissä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871833Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451298YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621120- 64988
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli85850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.127833Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810