Naapuri hoki mieheni munia ja sekä haukkui minut koko ajan kun täälä olen ollut en ole koskaan nähnyt tälläistä mitä nykyinen mieheni on tehnyt
Tulin uuden miehen luo
8
59
Vastaukset
- Anonyymi
vedä pipo päähän .
- Anonyymi
Oikeinko yöstä alkaen piti skrollata sopivan älyvapaata provoa, että saat kommunikoida aloittajamiehelle? Pitäkää huolta toisistanne
- Anonyymi
Vähän on sekavaa tekstiä, ymmärränkö oikein? Oma mies pelehtinyt naapurin kanssa, nyt on uusi mies kierrossa?
- Anonyymi
Tulitko itse juontamaan tai taustoittamaan tätä kirjoittamaasi provoa satuileva setä?
- Anonyymi
ei hyvää päivää tai yötä olis aika tylsää ilman näitä nauruja
- Anonyymi
pitikö siinä lukea "naapuri hotki mieheni munia?" vai mikä öinen munankeittosessio johon naapurikin änkesi???
- Anonyymi
Onko kumppanin vaihtaminen nautinnollista
- Anonyymi
Niinpä, tuollaiset kiinnitykset, siis rasitteet tulee usein yllätyksenä huolimattomasta perehtymisestä asioiden vallitsevaan tilaan. Siinä onollu varmasti puutarhatöitä sun muita useempaanki otteeseen vuosien mittaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782