Naapuri hoki mieheni munia ja sekä haukkui minut koko ajan kun täälä olen ollut en ole koskaan nähnyt tälläistä mitä nykyinen mieheni on tehnyt
Tulin uuden miehen luo
8
86
Vastaukset
- Anonyymi
vedä pipo päähän .
- Anonyymi
Oikeinko yöstä alkaen piti skrollata sopivan älyvapaata provoa, että saat kommunikoida aloittajamiehelle? Pitäkää huolta toisistanne
- Anonyymi
Vähän on sekavaa tekstiä, ymmärränkö oikein? Oma mies pelehtinyt naapurin kanssa, nyt on uusi mies kierrossa?
- Anonyymi
Tulitko itse juontamaan tai taustoittamaan tätä kirjoittamaasi provoa satuileva setä?
- Anonyymi
ei hyvää päivää tai yötä olis aika tylsää ilman näitä nauruja
- Anonyymi
pitikö siinä lukea "naapuri hotki mieheni munia?" vai mikä öinen munankeittosessio johon naapurikin änkesi???
- Anonyymi
Onko kumppanin vaihtaminen nautinnollista
- Anonyymi
Niinpä, tuollaiset kiinnitykset, siis rasitteet tulee usein yllätyksenä huolimattomasta perehtymisestä asioiden vallitsevaan tilaan. Siinä onollu varmasti puutarhatöitä sun muita useempaanki otteeseen vuosien mittaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2494514Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761695Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061538Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn161421- 511261
- 911201
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031064- 471035