Onko unohtunut pyytää opettajaa pestatessa lakisääteinen rikosrekisteriote? Saanut syytteen seksuaalirikoksesta, näin Raahen Seudu 11.5.22.
Pattasten open rikosrekisteriote
5
867
Vastaukset
- Anonyymi
Palkatessa ei ollut vielä tuomioita.
- Anonyymi
Eikös Lestadiolaiset ole muutenkin kaikki seksuaalirikollisia ? Ei kai tässä mitään uutta ole, nuoresta asti kasvavat uskomaan, esiaviollinen seksi ja yhden illan jutut ovat syntiä. Mitä lie opettavat oman käden touhuista, onko sekin kiellettyä yms. Turha ihmetellä, kun Raahessa lapset ovat vaarassa koko ajan.
- Anonyymi
Lestoja ei pidä palkata mihinkään.mutta hyväveli toimii raahessa ja siitä ei puhuta.sairasta porukkaa.raahessa lestavetoisia kaikki laitokset sairaala poliisi ja monet muut.hyväveli toimii.
- Anonyymi
Oliko tämä ope lestadiolainen? mikä on nimi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tämä ope lestadiolainen? mikä on nimi?
Kysy Pattasten koulun oppilailta, kuka opettajista katosi yhtäkkiä töistä, niin pedofiili paljastuu ikäänkuin huomaamattomasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329