Täytin 60 vuotta.

Anonyymi

Se on nyt eletty 60 vuotta tätä elämää.1.5 tuli täyteen myös 12 vuotta yksinäistä erakkoelämää.Muutaman onnittelun sain.Seurakunta antoi cd-levyn ja kirjan ja 50€ lahjakortin.Tytär kävi tapaamassa erakkoisäänsä.Yllättäen jotkut sukulaiset muistivat syntymäpäivää 500€ rahalahjalla.

13

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onnittelut merkkipäiväsi johdosta!
      Minä sain työnantajalta ison vadin, kai taidetta mutta ei ollut makuuni joten meni kierrätykseen, lisäksi sain 100€ jolla ostin rannekellon laittaen itse siihen 250€ lisäksi omia rahoja että joku muisto jäisi.

• Anonyymi

Onnittelut Syntymäpäivääsi. Mukavaa että sinua on muistettu. Itse olen alle 50 ja vietän syntymäpäivät yksin, kun ei ole ketään. Joskus muistan miten kaupassa tuntematon onnitteli kun syntymäpäivä tuli puheeksi, se lämmitti mieltä. Sinulle toivon elämääsi kaikkea hyvää ja iloa, olet tärkeä. T toinen erakko

• Anonyymi

tuo ei ole yhtään mitään 57v ja 22 vuotta yksinäistä elämää, tosin yksinäisyys on suhteellista riippuu vähän ihmisestä jotkut tykkää ja jotkut ei

• Anonyymi

Onnea ja siunausta.60 vuotta on jo hyvä saavutus.Elämää voi olla vielä jäljellä jopa 20 vuotta jos hyvin käy.

• Anonyymi

Paljon onnea!

• Anonyymi

Onhan hyvin muistettu , olet siis onnellisessa asemassa .

• Anonyymi

Elämäsi ei ole erakkoelämää.

• Anonyymi

No käyhän sulla sukulaisia ja tyttökin kylässä. Et tiedä yksin olosta mitään. Ihme valittaja.

• Anonyymi

Onnittelut! Eikö olekin mukava kun muistivat ja lahjojakin sait? Itse en ole lahjoja saanut sen jälkeen kun 40 täytin ja tuskin saan sittenkään kun muutaman vuoden päästä tulee 70 täyteen. Lapsenlapsilta mummokortin varmaankin saan, siinä kaikki kun ovat vielä niin pieniä.

• Anonyymi

Kum ei ole edes lapsenlapsiakaan? Miten te olette muka yksinäisiä kun on perheenjäseniäkin vielä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kum ei ole edes lapsenlapsiakaan? Miten te olette muka yksinäisiä kun on perheenjäseniäkin vielä?

Eipä ne yksin asuvan ja ilman kavereita olevan yksinäisyyttä poista kun asuvat kaukana niin että vain muutaman kerran vuodessa näkee.

• Anonyymi

Paljon onnea vaan...

• Anonyymi

Nyt sitten olet boomer.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      38
      2396
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      48
      2020
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      9
      1956
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      42
      1671
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      139
      1408
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1046
    7. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      67
      886
    8. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      62
      883
    9. Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää

Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka
      Maailman menoa
      119
      878
    10. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      67
      866
    Aihe