Se on nyt eletty 60 vuotta tätä elämää.1.5 tuli täyteen myös 12 vuotta yksinäistä erakkoelämää.Muutaman onnittelun sain.Seurakunta antoi cd-levyn ja kirjan ja 50€ lahjakortin.Tytär kävi tapaamassa erakkoisäänsä.Yllättäen jotkut sukulaiset muistivat syntymäpäivää 500€ rahalahjalla.
Täytin 60 vuotta.
10
142
Vastaukset
- Anonyymi
Onnittelut merkkipäiväsi johdosta!
Minä sain työnantajalta ison vadin, kai taidetta mutta ei ollut makuuni joten meni kierrätykseen, lisäksi sain 100€ jolla ostin rannekellon laittaen itse siihen 250€ lisäksi omia rahoja että joku muisto jäisi. - Anonyymi
Onnittelut Syntymäpäivääsi. Mukavaa että sinua on muistettu. Itse olen alle 50 ja vietän syntymäpäivät yksin, kun ei ole ketään. Joskus muistan miten kaupassa tuntematon onnitteli kun syntymäpäivä tuli puheeksi, se lämmitti mieltä. Sinulle toivon elämääsi kaikkea hyvää ja iloa, olet tärkeä. T toinen erakko
- Anonyymi
tuo ei ole yhtään mitään 57v ja 22 vuotta yksinäistä elämää, tosin yksinäisyys on suhteellista riippuu vähän ihmisestä jotkut tykkää ja jotkut ei
- Anonyymi
Onnea ja siunausta.60 vuotta on jo hyvä saavutus.Elämää voi olla vielä jäljellä jopa 20 vuotta jos hyvin käy.
- Anonyymi
Paljon onnea!
- Anonyymi
Onhan hyvin muistettu , olet siis onnellisessa asemassa .
- Anonyymi
Elämäsi ei ole erakkoelämää.
- Anonyymi
No käyhän sulla sukulaisia ja tyttökin kylässä. Et tiedä yksin olosta mitään. Ihme valittaja.
- Anonyymi
Onnittelut! Eikö olekin mukava kun muistivat ja lahjojakin sait? Itse en ole lahjoja saanut sen jälkeen kun 40 täytin ja tuskin saan sittenkään kun muutaman vuoden päästä tulee 70 täyteen. Lapsenlapsilta mummokortin varmaankin saan, siinä kaikki kun ovat vielä niin pieniä.
- Anonyymi
Paljon onnea vaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia miksi soitit torstaina Stefanil ja pyysit käymään kun muka olet ahdistunut.?
Oliko asia suunniteltu, kun pyysi käymään ja varmasti tiesi et miten Stefan asiaan suhtautuu.Oliko myös Seiskan toimittaja pyydetty tarkoituksella pai1363740Stepuli itkee facessa
Haluaisin pyytää julkisesti karseaa käytöstäni anteeksi lähimmiltä, naapureilta ja etenkin Sofialta! Ei ole missään olosuhteissa hyväksyttävää käyttä1623382Suomi teki typeryyttään Venäjästä nyt konkreettisesti vihollisen, jota se ei aiemmin ollut.
Venäjä ei ole uhannut Suomen turvallisuutta, eikä Venäjän ja Ukrainan välinen konflikti ole signaloinut minkäänlaista uhkaa Suomelle. Se "uhka" luotii7211923Minä menetän sinut kokonaan
Siksi olen paniikissa, sekaisin ja surullinen. Taitaa olla jonkinasteinen stressitila päällä. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.761526Sofia juoksi huvikseen puolimaratonin 10min nopeammin kuin Martina
Siinä se nyt sitten nähtiin... Hahhaaa... Sofia ei ole kulkenut missään "harjoitusleireillä" ja heitti kylmiltään 10 minsaa nopeamman ajan puolimarato811345Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta
hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-124468571001082Surettaa sun vuoksesi
Minusta tuntuu, että olet jollain lailla luovuttanut elämän suhteen. Et ehkä tarkoituksellisesti, mutta pikkuhiljaa elämäsi on luiskahtanut käsistäsi.99959Martina on niin nolo
Nyt vetää teatteria et on hyvä äiti ja on lasten kanssa lintsillä. Pitäähän lippispojalle näyttää, että touhuaa lasten kanssa kaikkea kivaa. Lippispoj103937Oon päättänyt että palstailu loppuu kohta
Aion lähestyä sinua oikeasti ja ottaa selvää onko sulla tunteita. Loppuu nämä arpomiset, toivomiset ja kuvittelut.98909Juristi Jaana Kavonius valmistelee maanpetossyytteitä Niinistölle ja Marinille
Hän myös kannattaa kuolemanrangaistuksen palautusta maanpetoksesta226902