Se on nyt eletty 60 vuotta tätä elämää.1.5 tuli täyteen myös 12 vuotta yksinäistä erakkoelämää.Muutaman onnittelun sain.Seurakunta antoi cd-levyn ja kirjan ja 50€ lahjakortin.Tytär kävi tapaamassa erakkoisäänsä.Yllättäen jotkut sukulaiset muistivat syntymäpäivää 500€ rahalahjalla.
Täytin 60 vuotta.
13
142
Vastaukset
- Anonyymi
Onnittelut merkkipäiväsi johdosta!
Minä sain työnantajalta ison vadin, kai taidetta mutta ei ollut makuuni joten meni kierrätykseen, lisäksi sain 100€ jolla ostin rannekellon laittaen itse siihen 250€ lisäksi omia rahoja että joku muisto jäisi. - Anonyymi
Onnittelut Syntymäpäivääsi. Mukavaa että sinua on muistettu. Itse olen alle 50 ja vietän syntymäpäivät yksin, kun ei ole ketään. Joskus muistan miten kaupassa tuntematon onnitteli kun syntymäpäivä tuli puheeksi, se lämmitti mieltä. Sinulle toivon elämääsi kaikkea hyvää ja iloa, olet tärkeä. T toinen erakko
- Anonyymi
tuo ei ole yhtään mitään 57v ja 22 vuotta yksinäistä elämää, tosin yksinäisyys on suhteellista riippuu vähän ihmisestä jotkut tykkää ja jotkut ei
- Anonyymi
Onnea ja siunausta.60 vuotta on jo hyvä saavutus.Elämää voi olla vielä jäljellä jopa 20 vuotta jos hyvin käy.
- Anonyymi
Paljon onnea!
- Anonyymi
Onhan hyvin muistettu , olet siis onnellisessa asemassa .
- Anonyymi
Elämäsi ei ole erakkoelämää.
- Anonyymi
No käyhän sulla sukulaisia ja tyttökin kylässä. Et tiedä yksin olosta mitään. Ihme valittaja.
- Anonyymi
Onnittelut! Eikö olekin mukava kun muistivat ja lahjojakin sait? Itse en ole lahjoja saanut sen jälkeen kun 40 täytin ja tuskin saan sittenkään kun muutaman vuoden päästä tulee 70 täyteen. Lapsenlapsilta mummokortin varmaankin saan, siinä kaikki kun ovat vielä niin pieniä.
- Anonyymi
Kum ei ole edes lapsenlapsiakaan? Miten te olette muka yksinäisiä kun on perheenjäseniäkin vielä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kum ei ole edes lapsenlapsiakaan? Miten te olette muka yksinäisiä kun on perheenjäseniäkin vielä?
Eipä ne yksin asuvan ja ilman kavereita olevan yksinäisyyttä poista kun asuvat kaukana niin että vain muutaman kerran vuodessa näkee.
- Anonyymi
Paljon onnea vaan...
- Anonyymi
Nyt sitten olet boomer.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525280- 813870
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3222275Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661912Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171788Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561362Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701232
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172