Täytin 60 vuotta.

Anonyymi

Se on nyt eletty 60 vuotta tätä elämää.1.5 tuli täyteen myös 12 vuotta yksinäistä erakkoelämää.Muutaman onnittelun sain.Seurakunta antoi cd-levyn ja kirjan ja 50€ lahjakortin.Tytär kävi tapaamassa erakkoisäänsä.Yllättäen jotkut sukulaiset muistivat syntymäpäivää 500€ rahalahjalla.

13

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onnittelut merkkipäiväsi johdosta!
      Minä sain työnantajalta ison vadin, kai taidetta mutta ei ollut makuuni joten meni kierrätykseen, lisäksi sain 100€ jolla ostin rannekellon laittaen itse siihen 250€ lisäksi omia rahoja että joku muisto jäisi.

    • Anonyymi

      Onnittelut Syntymäpäivääsi. Mukavaa että sinua on muistettu. Itse olen alle 50 ja vietän syntymäpäivät yksin, kun ei ole ketään. Joskus muistan miten kaupassa tuntematon onnitteli kun syntymäpäivä tuli puheeksi, se lämmitti mieltä. Sinulle toivon elämääsi kaikkea hyvää ja iloa, olet tärkeä. T toinen erakko

    • Anonyymi

      tuo ei ole yhtään mitään 57v ja 22 vuotta yksinäistä elämää, tosin yksinäisyys on suhteellista riippuu vähän ihmisestä jotkut tykkää ja jotkut ei

    • Anonyymi

      Onnea ja siunausta.60 vuotta on jo hyvä saavutus.Elämää voi olla vielä jäljellä jopa 20 vuotta jos hyvin käy.

    • Anonyymi

      Paljon onnea!

    • Anonyymi

      Onhan hyvin muistettu , olet siis onnellisessa asemassa .

    • Anonyymi

      Elämäsi ei ole erakkoelämää.

    • Anonyymi

      No käyhän sulla sukulaisia ja tyttökin kylässä. Et tiedä yksin olosta mitään. Ihme valittaja.

    • Anonyymi

      Onnittelut! Eikö olekin mukava kun muistivat ja lahjojakin sait? Itse en ole lahjoja saanut sen jälkeen kun 40 täytin ja tuskin saan sittenkään kun muutaman vuoden päästä tulee 70 täyteen. Lapsenlapsilta mummokortin varmaankin saan, siinä kaikki kun ovat vielä niin pieniä.

      • Anonyymi

        Kum ei ole edes lapsenlapsiakaan? Miten te olette muka yksinäisiä kun on perheenjäseniäkin vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kum ei ole edes lapsenlapsiakaan? Miten te olette muka yksinäisiä kun on perheenjäseniäkin vielä?

        Eipä ne yksin asuvan ja ilman kavereita olevan yksinäisyyttä poista kun asuvat kaukana niin että vain muutaman kerran vuodessa näkee.


    • Anonyymi

      Paljon onnea vaan...

    • Anonyymi

      Nyt sitten olet boomer.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1569
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1176
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      52
      1025
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      878
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 60
      668
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      32
      640
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      77
      568
    Aihe