Himankalaiset ovat pitkään valittaneet ja moittineet Kalajoen tyhmää ja väärää päätöksentekoa. Nyt huomaan, että kyllä he taitavat sittenkin olla oikeassa. Näkyi olevan uutinen, että on päätetty sen koirapuiston rakentamisesta kaupungin varoilla. Sehän on sulaa hulluutta rahoja tuommoiseen tuhlata. Kyllä koirille riittää maaseudulla metsiäkin, ei siihen tarvitse puistoa tehdä. Ja vielä suurempaa järjettömyyttä on päätös, jotta kaupunki huolehtii sen koirapuiston kunnossapidosta. Siis että kaupunki siivoaa ne koirankakka-astiat ja tietysti nostelee myös ne kakat ensin astioihin, sillä on turha luulla, että koiran omistajat sen itse tekisivät, koska kaupunki on luvannut huolehtia puiston kunnossapidosta. Kyllä on paljon joutilasta rahaa! Samaan aikaan ilmoitellaan, että TK:ssa neuvonta on suljettu, kun ei ole työntekijää, lääkäriaikoja ei ole ja jonot on pitkiä, vanhusten hoito kaipaisi lisää tekijöitä jne. Mutta noille RAKEILLE kyllä rahaa riittää.
HIMANKALAISET OVAT SITTENKIN OIKEASSA
7
86
Vastaukset
- Anonyymi
Älä nyt, entiseen Event Park Areenaan kaupunki kustansi 400 000 euron tekonurmen, jotta Kalajoella voitaisiin harjoitella kenttälajeja talvellakin. Mitäs teki Areenalla operoiva, surullisen kuuluisa yrittäjä,? No hän tietysti optimoi ja vuokrasi koiraharrastajille hallivuoroja, jotta nämä pääsivät sille helvetin kalliille tekonurmelle tekemään koirineen esterataharjoituksia. Ei siinä sinällään mitään, mutta kun ne koirat vain sattuivat päästelemään jätöksiään sille tekonurmelle ja joka paikassa pörisevät koirankarvat aiheuttivat sitten eläinpölylle allergisille urheilijajunnuille hengitysoireita, niin vähän meni niinkuin ketuilleen koko homma. Että siihen nähden tämä koirille tehtävä ikioma puisto on pelkästään edistystä ja hyvä juttu. Eikä maksa edes 400 000 euroa!
- Anonyymi
Tyhmä kun kalajokinen
- Anonyymi
Onko joku ongelma aloittajalla? Vai teetkö ite aina oikeat ja täydelliset päätökset?
Taidat olla sulkeutunut ja vanhuuden höperö!- Anonyymi
Siinä on vaan se ero, että kun minä teen päätöksiä ja investointeja niin teen ne omalla rahalla ja omalla riskillä, kun taas kuntapäättäjät ja virkamiehet toimivat kuntalaisten verorahoilla ja veronmaksajien riskillä! Siinä muuten on pieni ero!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on vaan se ero, että kun minä teen päätöksiä ja investointeja niin teen ne omalla rahalla ja omalla riskillä, kun taas kuntapäättäjät ja virkamiehet toimivat kuntalaisten verorahoilla ja veronmaksajien riskillä! Siinä muuten on pieni ero!
Tässä tapauksessa kuntalaiset itse päättivät mihin rahat käytetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa kuntalaiset itse päättivät mihin rahat käytetään.
Missä on kansanäänestys pidetty?
- Anonyymi
Kylän pinnassa asuu porukkaa jotka syövät, juovat ja kakkaavat. Kukas tämän kaiken maksaa, Me.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067