Huono kunto nuorilla

Anonyymi

Pittää jättää kaupan invalidi parkkiin BMW auto ..ja hakea pakki kaljaa .

15

549

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vika ei tarvitse olla iso kun se on päässä. Onhan sekin invalidi.

• Anonyymi

Samoin jaksavat kantaa täydet tölkit torin esiintymislavalle mutta sitten voimat loppuu kun pitäis kantaa ne tyhjät pois.

• Anonyymi

Se on sinun tehtävä

• Anonyymi

Mutta bimmeristithän on eräänlaisia vammaisia?

• Anonyymi

BMW!huippuauto
      Huippuautot ajetaan minne halutaan

• Anonyymi

Kyllähän se on kuitenkin Toyota se huippuauto. Saksanpaskat saa ajaa vaikka suohon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se on kuitenkin Toyota se huippuauto. Saksanpaskat saa ajaa vaikka suohon.

Ylihinnoiteltuja ruosteläjiä

• Anonyymi

Aika usein halutaan näköjään ajaa ojaan ainakin talvikeleillä.Halunsa kullakin.

• Anonyymi

Itse asiassa 2pakkia

• Anonyymi

Mersu kuskit näkkyy olevan myös huono kuntoisia .

• Anonyymi

Mersu, Audi & Bemari,kusipään tunnusmerkkien pyhä kolminaisuus.

• Anonyymi

Yks päivä oli mersu ja neljä nuorta naista lyönyt suoraan kaupan eteen. Siinä ei ollu parkkipaikkaa ollenkaan. Kaikilla oli päällä pitkät tummat ja paksut hameet. Jotakin kansallispukua mahdollisesti.

• Anonyymi

Vasta 500 vuotta sitten tulleita maahanmuuttajia, eivät vielä ole ehtineet sopeutua yhteiskuntaan. Minä olen näiltä väärinparkkeeroijita pyöräyttänyt aina yhdestä renkaasta venttiilin pois, pakoonlähtö ostosten jälkeen vaikeutuu hieman, venttiiliavain taskussa ei vie paljon tilaa mutta on ainakin minulle tuonut paljon hupia ja hyvää mieltä.

• Anonyymi

Huono jalkasia ovat.

• Anonyymi

juu kyllä nämä mustilaiset on semmosta porukkaa että alkaa verenpaine nousta ku näkee. Varastellaan ja tehdään mitä lystää ja sitten kun vartijat seuraa kaupassa niin haukutaan rasistiksi :D vittu mitä pellejä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömän työnhakijan pääasiallinen tehtävä on työnhaku

Ja uusi työnhaun malli korostaa sitä. ”Tavoitteena on nopea työllistyminen”, sanoo TE-toimiston johtaja. Ja tässä hän aivan oikeassa, koska työttömyys
      Maailman menoa
      368
      2700
    2. Stefan Thermanin käräjät on 16/6. On jännät ajat miehellä edessään.

Neljä syytettä on nyt edessä, laittomasta uhkailusta liikenneturvallisuuden vaarantamisesta törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja ampuma-aserikoksesta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1644
    3. Mitä kummaa tapahtui, että Suomalaiset yhtäkkiä Natoon haluaisivat?

Ulkomailla ihmetellään, "mikä teihin rauhanomaisiin suomalaisiin oikein meni kun, yht'äkkiä sotahulluiksi muutuitte"? Erittäin hyvä kysymys joka pitäi
      Maailman menoa
      697
      1601
    4. No niin.. nyt ihan vakavasti..

Haluisitko mies nähdä ja jutella ihan oikeasti? Kun mä haluisin.. voisitko antaa jonkun vihjeen. Tiedän että oot täällä, mut en tiedä että miksi sä tä
      Ikävä
      84
      1112
    5. Ajatus on nähdessä

Jutella ja sopia ajankanssa keskustelu edes kerran, selkiyttäisi asioita. Vain kasvotusten, vain sinulle. Katoamalla päätät toisin, oletko ihan varma
      Tunteet
      52
      815
    6. Olet kylmä mies

Vähän pelottava.
      Ikävä
      45
      769
    7. Pääsikö Martti

Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      650
    8. Noniin tänään on ensimmäinen päivä

Jolloin aion keskittyä muuhun ja ajatella vähemmän sinua! Ei tosin alkanut kovin vahvasti. 😅 Pakko nyt vaan irrottaa ja unohtaa. Toivoa on vasta sitt
      Ikävä
      45
      644
    Aihe