että olette paisutelleet henkilöä ja koko juttua päässänne liikaa. Henkilön lähestyminen oikeasti on hankalaa koska luomanne illuusio on vaarassa.
Siksi ette koskaan uskalla lähestyä ja elätte love storya palstalla maailman tappiin saakka. Kaipauksenne kohde on turvapaikka ja pakopaikka arjesta.
Ei ole tarkoitus olla ilkeä, vaan kertoa missä mennään psykologisesti.
Ongelmanne on se
17
95
Vastaukset
- Anonyymi
No jopas oli diagnoosi. :D
𝕵𝖆𝖘𝖚- Anonyymi
Mun kaipaukseni kohde tahtonee elää rauhassa elämäänsä ilman minun siihen sekaantumista, niin en tuppaudu ja tuputa, mutta kerkesi mokoma sen verran tuttavustumaan että sai minut tykkäämään itsestään olemuksellaan ja ajatuksillaan.
Tahatonta. Mutta ehti kolahtaa.
En kiellä ettenkö tahtoisi tuntea häntä vielä paremmin, mutta ymmärrän ettei se taida olla järkevää eri seikkoja huomioonottaen.
𝕵𝖆𝖘𝖚
- Anonyymi
Palstapsykologi esittäytyy diagnoosinsa kanssa.
- Anonyymi
Psykologeilla pyyhin persett* , olipa keittiö tai PsT. Eikä ole Laitinen sitten ole sun panssaritorjuntas... 😎
- Anonyymi
Näinhän se on ainakin minulla. Turvallista kaipaamista.
- Anonyymi
Ei kun on persraiskattu lääkärin toimesta ja otettu kuvia ja laitettu nettiin ja pilkattu vuosikymmeniä isolla porukalla. Tämä on enää vain paha tapa käydä kun kone muutenkin auki. Aika selkeä osoitus tämäkin ettette kyllä yhtään mitään yhtään mistään tiedä.
- Anonyymi
Ehkä se on joillakin noin. Minä en ole halunnut love storya kenenkään kanssa yli kymmenen vuotta sitten tapahtuneen eron jälkeen. Työ on tärkeämpää kuin suhteile kenenkään kanssa.
- Anonyymi
Noo ehkä nämä ei ole love storyja vaan kauhukertomuksia, stalkkaamista, mustamaalausta, mustasukkaisuutta ja yksipuolista kaipailua. Fantasiaa ja purkua.
Rakastuneet ja ihastuneet ovat tietääkseni tekemisissä toistensa kanssa. Nekin jotka tekee sitä salaa.- Anonyymi
Niin. Kerro miksi sitten juuri sinä olet äällä? Eri syistä?
- Anonyymi
Joo, aika horrolria luettavaa kyllä monetkin jutut täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Kerro miksi sitten juuri sinä olet äällä? Eri syistä?
Teen väitöskirjaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen väitöskirjaa.
Ei jumalaade
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen väitöskirjaa.
Mistä erotat trollit ja muut? Trollaatko itse siihen väitöskirjaan?
Aika heikoilla kantimilla olet jos nojaat palstastooreihin.
Itse en lähtisi väitöskirjaa palstailun stooreilla tekemään.
Just joo...
- Anonyymi
Absolutely, noin. Kaipaamani henkilö elää seesteistä elämää tyytyväisenä tahollaan tietämättä pölhöilyistäni mitään.
- Anonyymi
Voit olla oikeassa tai väärässä. Itse olen kuitenkin irl tekemisissä ja jutellaan kaikkea. Myös näistä asioista mitä täällä.
Silti tänne on jäänyt jumiin. XD - Anonyymi
Minulla eri ajatukset. Kaipaan täällä aikani ja lähden pois. Ei hänen tarvitsekaan tietää minusta mitään enkä halua viedä mitään irl elämään. Kaivata voi salaa ja etäältäkin.
- Anonyymi
Illan paras vitsi! Teet itsesi naurettavaksi näillä kirjoituksillasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943869Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512752Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741310Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu171256Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101159Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2020941- 46934
- 42856
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt213822Kyllä oli tuas maukkaan näköinen herkkupöytä
Mehta Manin uudenvuoden vastaanottajaisissa: kaöjoo ja nakkia ainakin. Savukallookin tais olla ja sinkkua56690