Ongelmanne on se

Anonyymi

että olette paisutelleet henkilöä ja koko juttua päässänne liikaa. Henkilön lähestyminen oikeasti on hankalaa koska luomanne illuusio on vaarassa.

Siksi ette koskaan uskalla lähestyä ja elätte love storya palstalla maailman tappiin saakka. Kaipauksenne kohde on turvapaikka ja pakopaikka arjesta.

Ei ole tarkoitus olla ilkeä, vaan kertoa missä mennään psykologisesti.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No jopas oli diagnoosi. :D


      𝕵𝖆𝖘𝖚

      • Anonyymi

        Mun kaipaukseni kohde tahtonee elää rauhassa elämäänsä ilman minun siihen sekaantumista, niin en tuppaudu ja tuputa, mutta kerkesi mokoma sen verran tuttavustumaan että sai minut tykkäämään itsestään olemuksellaan ja ajatuksillaan.

        Tahatonta. Mutta ehti kolahtaa.

        En kiellä ettenkö tahtoisi tuntea häntä vielä paremmin, mutta ymmärrän ettei se taida olla järkevää eri seikkoja huomioonottaen.

        𝕵𝖆𝖘𝖚


    • Anonyymi

      Palstapsykologi esittäytyy diagnoosinsa kanssa.

      • Anonyymi

        Psykologeilla pyyhin persett* , olipa keittiö tai PsT. Eikä ole Laitinen sitten ole sun panssaritorjuntas... 😎


    • Anonyymi

      Näinhän se on ainakin minulla. Turvallista kaipaamista.

    • Anonyymi

      Ei kun on persraiskattu lääkärin toimesta ja otettu kuvia ja laitettu nettiin ja pilkattu vuosikymmeniä isolla porukalla. Tämä on enää vain paha tapa käydä kun kone muutenkin auki. Aika selkeä osoitus tämäkin ettette kyllä yhtään mitään yhtään mistään tiedä.

    • Anonyymi

      Ehkä se on joillakin noin. Minä en ole halunnut love storya kenenkään kanssa yli kymmenen vuotta sitten tapahtuneen eron jälkeen. Työ on tärkeämpää kuin suhteile kenenkään kanssa.

    • Anonyymi

      Noo ehkä nämä ei ole love storyja vaan kauhukertomuksia, stalkkaamista, mustamaalausta, mustasukkaisuutta ja yksipuolista kaipailua. Fantasiaa ja purkua.
      Rakastuneet ja ihastuneet ovat tietääkseni tekemisissä toistensa kanssa. Nekin jotka tekee sitä salaa.

      • Anonyymi

        Niin. Kerro miksi sitten juuri sinä olet äällä? Eri syistä?


      • Anonyymi

        Joo, aika horrolria luettavaa kyllä monetkin jutut täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Kerro miksi sitten juuri sinä olet äällä? Eri syistä?

        Teen väitöskirjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen väitöskirjaa.

        Ei jumalaade


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen väitöskirjaa.

        Mistä erotat trollit ja muut? Trollaatko itse siihen väitöskirjaan?
        Aika heikoilla kantimilla olet jos nojaat palstastooreihin.
        Itse en lähtisi väitöskirjaa palstailun stooreilla tekemään.
        Just joo...


    • Anonyymi

      Absolutely, noin. Kaipaamani henkilö elää seesteistä elämää tyytyväisenä tahollaan tietämättä pölhöilyistäni mitään.

    • Anonyymi

      Voit olla oikeassa tai väärässä. Itse olen kuitenkin irl tekemisissä ja jutellaan kaikkea. Myös näistä asioista mitä täällä.
      Silti tänne on jäänyt jumiin. XD

    • Anonyymi

      Minulla eri ajatukset. Kaipaan täällä aikani ja lähden pois. Ei hänen tarvitsekaan tietää minusta mitään enkä halua viedä mitään irl elämään. Kaivata voi salaa ja etäältäkin.

    • Anonyymi

      Illan paras vitsi! Teet itsesi naurettavaksi näillä kirjoituksillasi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      106
      1844
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1427
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1406
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1359
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1323
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1270
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1247
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1192
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      15
      1070
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1068
    Aihe