Tärkeä seikka jää sanomatta painohallintakurssilla.
Mainitaan kaikki mutta ei tärkeintä.
Normaali sopivanlaatuinen vakituinen seksimäärä normalisoi ihmisen kehon ja mielen toiminnan.
Häiriötekijät poistuvat.
Koditon Henri Saari laihtuu ja löytää kotinsa.
Painohallinnan kurssilla harrastettaisiin seksiä
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta jostakin syystä miehen ja naisen seksisuhteet eivät menee yksi yhteen tai ovat vain vaikeita.
Ehkä sitä nykyinen moderni vapaa ja itsenäinen nainen on tullut tutkimaan ja löytämään, että kuinka saattaa ihmiset paremmin yhteen. - Anonyymi
Mutta ihmiset eivät vakiinnu.
Ihmiset eivät tahdo vakiintua.
Ja kuinka voimme sitten puhua laadukkaasta elämästä?
Emme tahdo laatua vaikka puhumme koko ajan siitä.
Mikä järki siinä.- Anonyymi
Aloituksessa puhuttiin seksistä ja sinä puhut vakiintumisesta.
Kaksi aivan eri asiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksessa puhuttiin seksistä ja sinä puhut vakiintumisesta.
Kaksi aivan eri asiaa.Seksistä hyvän elämän saavuttami-SEKSI!
Seksin tarkoitus on vakiintua.
En ymmärrä tervettä elämää ilman vakiota.
OLETTEKO MUKA ONNELLISIA YKSINÄÄNNE? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksistä hyvän elämän saavuttami-SEKSI!
Seksin tarkoitus on vakiintua.
En ymmärrä tervettä elämää ilman vakiota.
OLETTEKO MUKA ONNELLISIA YKSINÄÄNNE?Mulla on kolme naista mitä hoitelen, uskoisin olevani onnellisempi kuin kaverini jotka on olleet vuosikymmeniä naimisissa ja sen toisen naaman näkeminenkin alkaa v...ttamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on kolme naista mitä hoitelen, uskoisin olevani onnellisempi kuin kaverini jotka on olleet vuosikymmeniä naimisissa ja sen toisen naaman näkeminenkin alkaa v...ttamaan.
Osa haluaisi elää yhden rakastamansa partnerin kanssa tuhat vuotta. Aluksi. Kaikkia ei v....tuta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891839Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771703Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751379- 51957
- 56957
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70937- 66914
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40901Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤52888