En kehtaa käydä pisuaarilla

Anonyymi

Kehtaatteko te muut pienemmän varustuksen omaavat käydä julkisessa vessassa pisuaarilla virtsaamassa? Itse en, etenkään baarissa jos vessassa on sellainen teräksinen pitkä kaukalo jossa joutuu asioimaan muiden kanssa vierekkäin ilman minkäänlaista näkösuojaa. Pelkään että humalaiset ukot katsoisivat penistäni ja kommentoisivat tai nauraisivat tai muuta sellaista.

21

2811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei sun munaa kukkaan tuijota ja kusta voi niinkin että pili pysyy näkösuojassa.
      Katseletko itse muiden lerssejä, näetkö ne helposti.

      • Anonyymi

        Sehän huomiota herättääkin kun pilin saa kokonaan peittoon kädellä. Tuollaisella pitkällä laarilla helposti näkee kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän huomiota herättääkin kun pilin saa kokonaan peittoon kädellä. Tuollaisella pitkällä laarilla helposti näkee kyllä.

        Buuaahaa mikä hupiukko buuaahaa 😂 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän huomiota herättääkin kun pilin saa kokonaan peittoon kädellä. Tuollaisella pitkällä laarilla helposti näkee kyllä.

        No kyllä on kuvitelmat. Miksi joku edes katsoisi.


      • Anonyymi

        Miten voi kusta niin että kalu pysyy näkösuojassa? Kyllä sen joutuu housuista ottamaan esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi kusta niin että kalu pysyy näkösuojassa? Kyllä sen joutuu housuista ottamaan esiin.

        Pidät varmaan kalustasi kuitenkin kiinni kun kuset että saat tähdättyä kunnolla? Kädet peittää näkyvyyttä aika tehokkaasti sivulta kun sitä kalua pitelee.


    • Anonyymi

      Ei kai pisuaarilla kukaan katsele toisten kulleja? Siellä keskitytään omaan kusemiseen ja tähtäämiseen.

    • Anonyymi

      Yleensä pisuaarin kingi on myös kingi salinpuolella. Itse varmuus nääs tehoaa naisiin ja sitä munaa kun on on varmuuttakin. Ränniä suurella paineella roiskiva uros saa muut alistumaan beta asemaan ja häviää kisan naisista tälle letkumestarille jo siellä vessassa miesten kesken. Naisten vessassakin kuulemma paineella kuohuu pönttö aktin jälkeen eli suuret letkut panon jälkeen kusee pöntöt tulvien paineesta.

      • Anonyymi

        Kuka tällaista paskaa kirjoittelee?


    • Kuse vaan aivan rauhassa, ei kukaan ole sun vehkeistä kiinnostunut.

    • Anonyymi

      Joskus baarin vessassa kusilaarilla rakkoa tyhjentäessäni vieressä kuseskeleva tyyppi vilkaisi penistäni ja sanoi "tämä ei ole naisten vessa". Tilanne alkoi hermostuttaa ja muutama pisara tippui housuillekin samalla kun yritin ravistella viimeisiä tippoja pienestä kikkelistäni josta on hankala saada hyvää otetta vessassa käydessä.

    • Anonyymi

      On mullakin lepotilassa pieni (ns. grower) ja silti aina kuseskelen laarilla.

    • Anonyymi

      Bottomina katselen ihan avoimesti kaluja vessassa aina kun tilanne tarjoutuu. Teen top miehille selväksi että minulla on se pienempi ja minä haluan sitä munaa. Suuhuni ja pyllyyni suoraan pisuaarilta ravistelemattomana sekä mielellään vielä runsaasti tippoja esinahan sisällä. Toimiihan kieleni samalla vessapaperinakin. ;)

    • Anonyymi

      Itseä ärsyttää enemmänkin se, että joskus on vaikea saada mitään tulemaan eli ns. kusilukko. Ja se on ärsyttävää seisoskella pisuaarilla ihan vaan ”huvin vuoksi”

      • Anonyymi

        Täähän se. Kiva seistä siinä rännillä joku minuutti kusematta ja sit esittää että tekee muka loppuravistelut :D


    • Anonyymi

      Vaikka vähän utelias oon ja muutamaa kullia suussani pidellyt , rännilla ei kyllä tule ensimmäisenä katsottua ellei joku varta vasten esitä ja esittele.

    • Anonyymi

      Minulle kävi niin kun rännin toisessa päässä kaveri sanoi"onpas sulla komea muna".Siihen totesin että onko tapana katsella muiden vehkeitä.Joskus on ja sinulla on kaunis kulli.Mies oli kaljupäinen iso mies joten en oikein voinut suuttuakaan.Lähdin pois ja myöhemmin hän istui naiskaverinsa kanssa pöydässä.Minullekkin tuli nainen kaveriksi.Jäin vain miettimään oliko se vain heitto vai mitä.Itse olen täysin hetero ja tuo naiskaverini oli samaa mieltä hänen kanssaan.On se komea.

    • Anonyymi

      Uimahallin ym. suihkutilat on mielestäni kiusallisempia, vaikka itsellä onkin keskiverto vehje. Siellä toiset pystyy paljon helpommin vilkuilemaan muita kuin jossain miesten vessassa. Pisuaarilla asioidessa 99% miehistä varmaan keskittyy siihen omaan vehkeeseensä eikä vilkuile sivuille. Suihkussa taas voi pyöriä ympäri jne. ja vaivihkaa vilkaista. Pisuaarilla jos pyörit kustessa niin turpaan tulee :D

      • Anonyymi

        Jep, ja pisuaariin kustessa pitää muutenkin tähdätä oikein kun posliinista roiskuu niin helposti eli vaatii keskittymistä ellei halua roiskeita housuille ja kengille.


    • Anonyymi

      Ennen oli tupakka-askissa niin sanottu holkki , eli imuke. ja sitä minä käytin kusella ollessa!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe