Olen ehkä rakastunut

Anonyymi

Toisin sanoen täysi idiootti. Kukaan järkevä ihminen ei kaiken jälkeen yhä toivoisi jotain muuta

23

584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi sä tuot näitä asioita tänne? Mikset ota yhteyttä jos asia olisi noin?

    • Anonyymi

      Sitä on liikkeellä. Ehkä se johtuu keväästä.
      Kukkia ja mehiläisiä ja sidontaa.
      Koirat eivät käytä housuja. Turvasana on tukaani.

    • Anonyymi

      En tiedä tapaustasi, mutta jos et ole jättänyt toista esimerkiksi omin nokkinensa hengenvaaraan kallion kielekkeelle roikkumaan tai vastaavaa, niin ei ole niin dramattista. Tarkoitan, että kukin tietää itse parhaiten mitä on tehnyt tai jättänyt tekemättä

      • Anonyymi

        Miten tämä liittyy aloitukseen?


    • Anonyymi

      Niin mitä muuta toivot? Älä tyydy vihjailemaan

      • Anonyymi

        Sivusta veikkaan että suhdetta. Tai voisi kuvitella että sitä yleensä halutaan ihmisen kanssa, johon on rakastunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta veikkaan että suhdetta. Tai voisi kuvitella että sitä yleensä halutaan ihmisen kanssa, johon on rakastunut

        Ei kukaan jolla on jotain, tule tänne kirjoittamaan tähän tyyliin.


    • Anonyymi

      🖕🖕🖕

    • Anonyymi

      Eikö se exsä ollutkaan hyvä.... menikö sukset ristiin🤪

      • Anonyymi

        Jaa. Etkös itsekin pyöri eukkojesi kanssa...


    • Anonyymi

      Minua ei ainakaan ole mitään järkeä rakastaa ollenkaan. Mutta tiedätkin sen varmasti jo nainen. En tiedä mitä voisin tehdä etten olisin näin vaikea.

      • Anonyymi

        Voi luoja näitä. Siis sä ihan pokkana halveeraat toisen tunteita. Kai ymmärrät, että tunteilleen ei voi mitään ja että fiksu aikuinen ihminen kyllä kestää toisen yksipuoliset tunteet ilman, että tarvii leikkiä jotain vaikeaa.

        Muhunkin ollaan oltu ihastuneita yksipuolisesti ja ihan puhumalla selvittiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luoja näitä. Siis sä ihan pokkana halveeraat toisen tunteita. Kai ymmärrät, että tunteilleen ei voi mitään ja että fiksu aikuinen ihminen kyllä kestää toisen yksipuoliset tunteet ilman, että tarvii leikkiä jotain vaikeaa.

        Muhunkin ollaan oltu ihastuneita yksipuolisesti ja ihan puhumalla selvittiin.

        Mitä tunteita? En tiedä niistä mitään. En leiki vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tunteita? En tiedä niistä mitään. En leiki vaikeaa.

        Mistä se nainen sitten tietää ettei sua kannata rakastaa, jos ette ole puhuneet tunteista mitään?


      • Anonyymi

        Et juttele itsellesi kovin mukavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä se nainen sitten tietää ettei sua kannata rakastaa, jos ette ole puhuneet tunteista mitään?

        Juuri siitä kun ei olla puhuttu tunteista. Eikö se kerro että mies on ihan mahdoton jäärä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri siitä kun ei olla puhuttu tunteista. Eikö se kerro että mies on ihan mahdoton jäärä?

        Se kertoo siitä että se ei välitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kertoo siitä että se ei välitä

        Joo, ei minusta tarvitse välittää. En kirjoita enää mitään tänne. Hyvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri siitä kun ei olla puhuttu tunteista. Eikö se kerro että mies on ihan mahdoton jäärä?

        tunne on tärkein sanoja ei tarvitse ja saa kuulutella täällä kuka haluaa


    • Anonyymi

      Hyppää järveen

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Millon kaikki tämä alkoi?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe