Länsi on vain pedannut Venäläisille sodan ukrainan kanssa ja minskin sopimus oli vain aikalisä siihen !? Ukrina taas elää länsi avuillaan, kuin Viro erkaantuessa sopimuksesta Neuvostoliitosta !?
Ukrinan sodat loppuis heti,jos länsikin tunnustais siitä erkaantuneet,kuin Jukoslaviasta teki !?
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Palaa asiaan huomenna ku oot saanu uutta rehua kaukalosta lätissäsi ja selventänyt mitä oikein aloitteelasi meinaat. On epäselvää mitä ajat oikein takaa. Käy paskalla ja vaihda puhtaat painat lätissäsi. Sitten kärsä pystyssä hehkuen käväse vielä röhkimässä Puten kuvalle ja kiitä vielä rehustasi
- Anonyymi
Lännen osuus sodan alkamiseen on laajalti tunnustettu; Ukraina on sivuosassa päätöksen teossa, sen sijaan se on pääosassa sotimisessa.
Ukrainalainen toimittaja Anna Reid kertoi haastattelussa, että "virhe tapahtui kun saatiin ristiriitaisia viestejä Yhdysvaltojen hallinnolta ja Zelenskyiltä".
"Zelenskyi vähätteli sodan uhkaa".
Tieto löytyy TV 1 dokumentista.- Anonyymi
Mikä on länsi tässä yhteydessä?
Nimeä maat ja mitä mikin maa on tehnyt.
Termi on todella omituinen, kun puhutaan hyökkäyksestä yhteen maahan, joka ei ole uhannut ketään.
- Anonyymi
Vieläkö kusihousuille epäselvää tunustamis retoriikassaa,pienet lapsetkin ymmärtäis !?
- Anonyymi
Jos olet olevinasi fiksu, niin kerro, mitkä maat kuuluvat syyllisiin ja mitä mikin maa on tehnyt aikaansaadakseen Venäjän hyökkäyksen Ukrainaan.
- Anonyymi
Rutzibotille on turha vastata.
Se ei ole ihminen vaan kone - Anonyymi
Se on Usan ja Eun elätti. USA käy sillä tuhosotaa Venäjä vastaan!
- Anonyymi
Siis mikä se?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749